[ POMOC] Dialogi

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

30 gru 2017, 21:03

Powie mi ktoś gdzie w PostED można przypisać/zmienić dialogi bystkom?
Fajnie by było usłyszeć trzy różne języki na jakiejś mapie


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6423
Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

30 gru 2017, 21:09

Silver Dragon pisze:Fajnie by było usłyszeć trzy różne języki na jakiejś mapie
Grasz w zwykłe P2? W P2C w angielskiej wersji słychać czasami teksty po hiszpańsku :P


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

30 gru 2017, 21:13

P2C mnie nie interesuje. Jest zbyt ograniczone dla mnie


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

30 gru 2017, 21:29

Yossarian pisze:Grasz w zwykłe P2? W P2C w angielskiej wersji słychać czasami teksty po hiszpańsku
Co jest normalne, bo Paradise leży w Arizonie przy meksykańskiej granicy, więc pewnie sporo meksykańskich nielegalnych imigrantów tam pracuje (pewnie sprzątają zwłoki zabitych przez Kolesia xD ).


I regret nothing
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

30 gru 2017, 21:34

Silver Dragon pisze:Powie mi ktoś gdzie w PostED można przypisać/zmienić dialogi bystkom?
Fajnie by było usłyszeć trzy różne języki na jakiejś mapie
Nie do końca jarzę, ale mogę podpowiedzieć, że chyba w PawnAttribution w klasie danego bystka, jest opcja VoiceClass albo DialogClass. Może z tym popróbuj.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

30 gru 2017, 23:30

Przydatna informacja. Dzięki


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

01 sty 2018, 00:45

seebeek17 pisze:Nie do końca jarzę, ale mogę podpowiedzieć, że chyba w PawnAttribution w klasie danego bystka, jest opcja VoiceClass albo DialogClass. Może z tym popróbuj.
Tam można zmienić tylko klasę dialogów np. talib, wieśniak, itp.
Jeśli chcesz by używał głosów w innym języku, musisz napisać nową klasę która będzie czytać dialogi z innej paczki.
Możesz zmienić prędkość mowy w PawnAttributes>VoicePitch=*
Jak ustawisz szybko to będą gadać jak chińczycy xD


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

01 sty 2018, 01:40

O, temat na czasie bo też się tym bawię. :)

Yossarian pisze:słychać czasami teksty po hiszpańsku
Mam na StP cztery wersje językowe. Ale hiszpańskiej nie mam. Oj, przydałaby się, poszukać trza! Co pięć to nie cztery! ;) <richie>

Silver Dragon pisze:Powie mi ktoś gdzie w PostED można przypisać/zmienić dialogi bystkom?
Na StP możesz sobie najprościej zmienić to na takim przykładzie, jak ja sobie zmieniam:

Kod: Zaznacz cały

Paths=..\SoundsJAP\*.uax
Paths=..\Postal2MP\Sounds\*.uax
Paths=..\CorkscrewRuLes\Sounds\*.uax
Paths=..\Sounds\*.uax
W tym układzie mam wersję japońskojęzyczną, bo jest na szczycie ścieżek z plikami. Potem EN, potem RU, i na końcu standardowe PL.

Oczywiście to nie jest odpowiedź na twoje pytanie, Silver Dragon, ale zapodaję, może się komuś przyda.


Na P2C ze Steama można zmieniać język w opcjach. Ale co ciekawe, ja wersję japońską mam dla StP, tą oryginalną, a nie P2C, kiedyś pobrałem z japońskiej stronki. (To te moje poszukiwania na starym twardym dysku, jak co).

Rycho3D pisze:Jeśli chcesz by używał głosów w innym języku, musisz napisać nową klasę która będzie czytać dialogi z innej paczki.
Dokładnie. Najpierw przemianować paczki. Potem skrypcior, dodać jeszcze randomizację. I jest wielonarodowy Postal! :D Do zrobienia w parę minut. Mogę skrobnąć. ;)


EDIT 7mar18: Dalszą część rozmowy tutaj wydzieliłem do nowego wątku: PostalBabel - zapraszam. :)
Ostatnio zmieniony 07 mar 2018, 13:53 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ