[Pomoc] Podmiana animacji broni
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Hejka. Ostatnio przyszło mi na myśl, by w P2C podmienić animacje pistoletu na stare z STP. Problem polega na tym, że po otwarciu pliku MP_Weapons w zakładce z pistoletem, nie widzę opcji exportu poszczególnych animacji, a tylko jest możliwość importu. Wie ktoś może w jaki sposób można wyodrębnić animacje z 'Animation Browser' i wkleić je do dowolnej innej paczki (tak jak to się robi m.in z teksturami)?
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Polecam zajrzeć do modderskiej mapy forum heheh
Przydatne narzędzia -> UModel (UE Viewer) - Wypakowywanie modeli i szkieletów wraz z animacjami
A nie masz tam czegoś w stylu też
Edit -> Duplicate Mesh?
Przydatne narzędzia -> UModel (UE Viewer) - Wypakowywanie modeli i szkieletów wraz z animacjami
A nie masz tam czegoś w stylu też
Edit -> Duplicate Mesh?
Ostatnio zmieniony 26 gru 2017, 18:16 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.
Czyli bez konieczności instalacji zewnętrznych programów ni dy rydy?seebeek17 pisze:Przydatne narzędzia -> UModel (UE Viewer) - Wypakowywanie modeli i szkieletów wraz z animacjami
Nie mam takiej opcji, widziałem jedynie opcje usunięcia lub importu animacjiseebeek17 pisze:A nie masz tam czegoś w stylu też
Edit -> Duplicate Mesh?
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Tamtego nie musisz instalować. To z tego co pamiętam masz tylko spakowane w .rar.Czyli bez konieczności instalacji zewnętrznych programów ni dy rydy?
Przeciągasz plik *.ukx z animacjami na UModel.exe i ci go ładuje.
Przeglądasz kolejne animacje klawiszami Page Up i Page Down
Exportujesz Ctrl+X
dosłownie kilka chwil roboty
Programik wywala ci elegancko pliki .psk i .psa