Nie do końca wiem jak to nazwać. Mod? Dodatek?
Co to jest Shell Modifier? Otóż jeszcze nie wiem, ale mnie to osobiście zaciekawiło.
Dzięki temu małemu cudeńku, możemy tworzyć różne, nowe mody, nie rezygnując z achivementów, gdyż działa on poza standardowym Steam Workshopem.
Głównie pomaga podmieniać content. Ja go widzę bardziej w roli replacera.
Wszystkie domyślnie zdefiniowane wartości w grze możemy zmienić, oczywiście nie tykając rdzennych plików gry (postać, HUD'a, widok kamery, itp.).
Ciężko powiedzieć, co ten "mod" dokładnie potrafi, ale pewnie przekonamy się z biegiem czasu.
Jeśli można tym dodawać customowe bronie, nie tracąc możliwości robienia aczików, to jedyną wadą jest kompatybilność - by dodać moda do listy pluginów Shell Modifier, trzeba je chyba ponownie skompilować pod używanie z Shell Modifier.
Pobierz ze Steam Workshop
[Easier Modding] Shell Modifier
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- EvilT-ModZ
- Modder
- Posty: 159
- Rejestracja: 16 sie 2010, 17:30
That's not really necessary.seebeek17 pisze: Jeśli można tym dodawać customowe bronie, nie tracąc możliwości robienia aczików, to jedyną wadą jest kompatybilność - by dodać moda do listy pluginów Shell Modifier, trzeba je chyba ponownie skompilować pod używanie z Shell Modifier.
It's possible to make a plugin with it's own config list to replace/add guns/items. Probably it will be added in the next update, if it's really worth.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Of course it's worth.
Shell Modifier to nazwa, która sugeruje wiele. I: może rozwinąć się znacznie, pociągnąć za sobą liczne zmiany, całą ideę przemiany P2C. Cała nowa filozofia zmian.
Shell Modifier to nazwa, która sugeruje wiele. I: może rozwinąć się znacznie, pociągnąć za sobą liczne zmiany, całą ideę przemiany P2C. Cała nowa filozofia zmian.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Ogólnie to polecam sobie zrobić plugina na 999999 HP i cisnąć achivement na przejście gry na uber poziomie trudności
Niedługo dodam parę pierdół do paczki i wydam swoje pluginy. Oczywiście będzie to wymagać Shell Modifier'a, więc statystyki pójdą w góóórrręęęęę, heh.
EvilT-ModZ, a wiesz, że tym co stworzyłeś, można bardzo namieszać w rdzeniu gry? Ehh... pewnie wiesz. No i bardzo ją popsuć.
Niedługo dodam parę pierdół do paczki i wydam swoje pluginy. Oczywiście będzie to wymagać Shell Modifier'a, więc statystyki pójdą w góóórrręęęęę, heh.
EvilT-ModZ, a wiesz, że tym co stworzyłeś, można bardzo namieszać w rdzeniu gry? Ehh... pewnie wiesz. No i bardzo ją popsuć.
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2017, 23:49 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
No to psujmy! Rozjebmy Steama! Jak choćby tym:seebeek17 pisze:No i bardzo ją popsuć.
Nie, no, żart.seebeek17 pisze:sobie zrobić plugina na 999999 HP i cisnąć achivement na przejście gry na uber poziomie trudności
To jest bardzo dobre remedium na dużą wadę P2C/Steama. Lek na bardzo dużą wadę.seebeek17 pisze:Dzięki temu małemu cudeńku, możemy tworzyć różne, nowe mody, nie rezygnując z achivementów
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Trochę czasu już minęło, a do tej pory jestem jedyną osobą, która zrobiła jakiś dodatkowy plugin do ShellModifiera. Szkoda, że ten nie miał wzięcia, bo oferuje na prawdę bardzo dużą możliwość ingerencji w grę.
A jeśli już jesteśmy w temacie to koniecznie sprawdźcie jedyny nowy plugin, który wyszedł ever.
https://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... 1226187989
A jeśli już jesteśmy w temacie to koniecznie sprawdźcie jedyny nowy plugin, który wyszedł ever.
https://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... 1226187989
- Radzik
- Administrator
- Posty: 2111
- Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Wymaga on ręcznej instalacji, a użytkownicy steam są głównie przyzwyczajeni do zautomatyzowanej instalacji. Cóż... ciężko ich za to winić, że z powodu wygody czują "strach" przed ręcznym instalowaniem moda, choć też należy brać pod uwagę to, że on ma większą moc dla tych, którzy chcą tworzyć coś w oparciu o niego, od mocy którą niesie on ze sobą dla gracza.
Niepoważny admin