Half-Quake: Messiah [alpha nie wydana na Steam Workshop]

Tutaj rozmawiamy i prezentujemy mody dla gry Postal 2 w wersji na Steam, u nas dla rozróżnienia zwanej skrótem P2C.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

07 gru 2017, 14:08

Obrazek
Cześć.
Jeżeli kiedyś zastanawialiście się jak może wyglądać Postal 2 w odcieniach szarości, to ten mod w dużym stopniu to umożliwia.
Trafiłem na niego wczoraj, szukając czegoś zupełnie innego i przykuł on moją uwagę, gdyż nigdy wcześniej go nie widziałem.
Sprawdziłem Steam Workshop, przeszukałem Forum, i znalazłem tylko jedną wzmiankę odnoszącą się do niego. Być może nie wszystko znalazłem ale to inna historia...
W każdym razie pobrałem go, i wypakowałem go inaczej niż instrukcja nakazała, ale o tym później.

Sam mod zaś jest dziwny... nie ma żadnego wstępu, który by wyjaśniał cokolwiek. Idziesz przed siebie, w atmosferze niepewności tego co może wydarzyć.
Dominuje czerń i biel, praktycznie tylko z tymi kolorami masz do czynienia. W niektórych pomieszczeniach spotkasz się z odcieniami szarości, oraz jakimś bonusowym kolorem lecz jest ich bardzo mało.
Atmosferę dopełnia soundtrack, przy czym dla każdej mapy przewidziany jest inny utwór.
Nawiązując do instrukcji, mod ma prawdopodobnie dwie odrębne ścieżki, które rozpoczyna się uruchamiając mapy: M_SadInst01.fuk lub M_T1S.fuk
Zawiera też importy niektórych broni takich jak np. USAS-12, oraz przygotowane na jego potrzeby NPC.

Autorem moda jest DmitriyTheFox który go wydał w wersji Alpha i nie zapowiada się na to by miał go kontynuować.
Można pobrać go z https://www.moddb.com/mods/useless-soul przy w kwestii wypakowania moda przedstawię Wam możliwości, i którąś z nich wybierzecie sami.
1) Wypakowanie go tak jak instrukcja nakazuje do: \Steam\steamapps\common\POSTAL2Editor\Paradise Lost i uruchamiać go z poziomu Postal 2 Development Kit dla Paradise Lost.
2) Zrobienie kopii Paradise Lost i wypakowanie moda bezpośrednio do kopii przy czym nadpisując część plików. Uruchamia się go wtedy poprzez odpalenie mapy za pomocą ParadiseLost.exe lub też można za pomocą komendy goto albo z poziomu xMod.
3) Pokuszenie się o edycję .ini Paradise Lost i dopisanie do niego linijek ze ścieżkami do folderów moda, który należy wypakować do Katalogu o nazwie Messiah lub jakkolwiek go nazwiecie wewnątrz Paradise Lost i odpalając go jak w pierwszym lub drugim przypadku.

Więcej informacji znajdziecie w artykule na ModDB opisującym moda, od siebie zaś zostawię dwa screenshoty, które przybliżą Wam to jak mod się prezentuje:
Obrazek Obrazek


Niepoważny admin
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

09 gru 2017, 17:33

Po pierwszym screenie już myślałem, że gościu ogarnął patent na zmianę renderowania kolorów w silniku ale to pewnie tylko takie smutne tekstury.

Raczej nie zagram, ale wygląda nawet spoko. Jak na wersję alpha. xD

Ciekawe znalezisko.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

09 gru 2017, 23:30

Miałem o tym napisać już pół roku temu, ale patrząc na przedstawione na stronie modDB ss'y, stwierdziłem, że nie ma sensu


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

09 gru 2017, 23:41

Wcale Ci się nie dziwię, ten styl jest bardzo specyficzny i ciężko by znalazł odbiorcę, który zainteresuje się nim na dłużej.
W sumie to nie zdziwiłbym się gdyby sam twórca miał w pewnym momencie dość tworzenia go, nie wierząc w sukces produkcji.


Niepoważny admin
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

10 gru 2017, 15:33

seebeek17 pisze:Po pierwszym screenie już myślałem, że gościu ogarnął patent na zmianę renderowania kolorów w silniku ale to pewnie tylko takie smutne tekstury.
W Edytorze jest widok cieni i wszystko jest czarno-biale. Gdyby dało się do tego widoku gdzieś dogrzebać :drapanie:
To nie musi być trudne.
Sam kiedyś zrobiłem takiego moda że na wszystko ustawiłem białą teksturę.
Na chomiku gdzieś mam jeszcze zdjęcia. Czerwona krew w szarym świecie wygląda bosko. ;)


8=======D
ODPOWIEDZ