[Pomoc] Zamienianie ludzi z STP na ludzi z AWP
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Czytając tu post pewnego użytkownika wpadłem na pomysł, żeby zrobić nieoficjalnego mini patcha do AVPC, który m.in zamieniałby ludzi z STP na ludzi z AWP, jednakże zamienianie każdego ludzika osobno i nadawanie im właściwości starego zajęło by wieki. Jest jakiś sposób, by w PostED zaznaczając ludzi np. klasy bystanders, nadać im funkcję bystków z AWP, by oszczędzić czasu przy tworzeniu ich od zera?
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Wrzucić na mapę podklasę EmbededMutators (różne mapy i mody tego używają, mogę potem znaleźć ci), który to mutek wszystko sam elegancko zmienia. Treść takiej podmiany znajdziesz w AWP czy AWPMod. Jest to spora lista podklas używanych w grze - ale zrobisz ją, czy nawet skopiujesz z AWP (na którym AVPC chodzi przecież) i masz z głowy. Żadnego upierdliwego ślęczenia nad mapami i każdym bystkiem z osobna.
A gdy jeszcze zamiast każdej mapy edytujesz skrypty AVPC - map zmieniać nie musisz. Przez co zaoszczędzisz czasu i treści do pobrania sobie i graczom. Bo właśnie, chodzi na AWP, może więc da się użyć samego AWP. Bez edycji. A jak nie, to można swój zrobić DefaultGame=SuperPatch.WypasModzio i na tej paczuszce poszerzać zabawę, dawać nowe misje, wspólnie z innymi modderami kminić...
Hu!
A gdy jeszcze zamiast każdej mapy edytujesz skrypty AVPC - map zmieniać nie musisz. Przez co zaoszczędzisz czasu i treści do pobrania sobie i graczom. Bo właśnie, chodzi na AWP, może więc da się użyć samego AWP. Bez edycji. A jak nie, to można swój zrobić DefaultGame=SuperPatch.WypasModzio i na tej paczuszce poszerzać zabawę, dawać nowe misje, wspólnie z innymi modderami kminić...
Hu!
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
To dobra wiadomość, że jest możliwość przerobienia wszystkich pawnów kilkoma kliknięciami A gdzie dokładniej znajdę ten mutator, jak on wygląda?Tiquill pisze:Wrzucić na mapę podklasę EmbededMutators (różne mapy i mody tego używają, mogę potem znaleźć ci), który to mutek wszystko sam elegancko zmienia. Treść takiej podmiany znajdziesz w AWP czy AWPMod. Jest to spora lista podklas używanych w grze - ale zrobisz ją, czy nawet skopiujesz z AWP (na którym AVPC chodzi przecież) i masz z głowy. Żadnego upierdliwego ślęczenia nad mapami i każdym bystkiem z osobna.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Bardziej chodziło mi oficjalne nadanie tytułuYossarian pisze:Przecież on jest moderatorem tej grupy
To oznacza moją oryginalnośćDzienis pisze:Jest moderatorem wszystkich grup z wyjątkiem twojej.
Na pewno Mutator będzie podklasą w paczce Engine
No tak, tylko co mu po tej wiedzy? mehZaver pisze:Na pewno Mutator będzie podklasą w paczce Engine
Tiquill, a co sądzisz o tym, żeby zrobić jakąś podklasę od Actor i w funkcji PostBeginPlay() dopisać w pętli ForEach {} żeby szukało Pawna i podmieniało, tak jak to chyba Evil zrobił w replacerze broni w DarkFire?
Teoretycznie powinno działać, bo każdy obiekt po respawnie na mapie odpala PostBeginPlay() (chyba).
Z wydajnością to nie wiem, mogłoby się przydławić na moment.