[Pomoc] Zamienianie ludzi z STP na ludzi z AWP

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

10 paź 2017, 13:22

Czytając tu post pewnego użytkownika wpadłem na pomysł, żeby zrobić nieoficjalnego mini patcha do AVPC, który m.in zamieniałby ludzi z STP na ludzi z AWP, jednakże zamienianie każdego ludzika osobno i nadawanie im właściwości starego zajęło by wieki. Jest jakiś sposób, by w PostED zaznaczając ludzi np. klasy bystanders, nadać im funkcję bystków z AWP, by oszczędzić czasu przy tworzeniu ich od zera?


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

10 paź 2017, 14:42

Wrzucić na mapę podklasę EmbededMutators (różne mapy i mody tego używają, mogę potem znaleźć ci), który to mutek wszystko sam elegancko zmienia. Treść takiej podmiany znajdziesz w AWP czy AWPMod. Jest to spora lista podklas używanych w grze - ale zrobisz ją, czy nawet skopiujesz z AWP (na którym AVPC chodzi przecież) i masz z głowy. Żadnego upierdliwego ślęczenia nad mapami i każdym bystkiem z osobna.

A gdy jeszcze zamiast każdej mapy edytujesz skrypty AVPC - map zmieniać nie musisz. Przez co zaoszczędzisz czasu i treści do pobrania sobie i graczom. Bo właśnie, chodzi na AWP, może więc da się użyć samego AWP. Bez edycji. A jak nie, to można swój zrobić DefaultGame=SuperPatch.WypasModzio i na tej paczuszce poszerzać zabawę, dawać nowe misje, wspólnie z innymi modderami kminić... ;)

Hu! :D
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

10 paź 2017, 17:04

Tiquill pisze:Wrzucić na mapę podklasę EmbededMutators (różne mapy i mody tego używają, mogę potem znaleźć ci), który to mutek wszystko sam elegancko zmienia. Treść takiej podmiany znajdziesz w AWP czy AWPMod. Jest to spora lista podklas używanych w grze - ale zrobisz ją, czy nawet skopiujesz z AWP (na którym AVPC chodzi przecież) i masz z głowy. Żadnego upierdliwego ślęczenia nad mapami i każdym bystkiem z osobna.
To dobra wiadomość, że jest możliwość przerobienia wszystkich pawnów kilkoma kliknięciami :) A gdzie dokładniej znajdę ten mutator, jak on wygląda?


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

12 paź 2017, 16:57

No więc Tiq zasługuje na odznakę moddera :)


Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6423
Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

12 paź 2017, 16:59

Zaver pisze:No więc Tiq zasługuje na odznakę moddera
Przecież on jest moderatorem tej grupy :drapanie:


Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

12 paź 2017, 18:45

Yossarian pisze:Przecież on jest moderatorem tej grupy
Jest moderatorem wszystkich grup z wyjątkiem twojej. ;)


I regret nothing
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

12 paź 2017, 21:49

Yossarian pisze:Przecież on jest moderatorem tej grupy :drapanie:
Bardziej chodziło mi oficjalne nadanie tytułu :)
Dzienis pisze:Jest moderatorem wszystkich grup z wyjątkiem twojej. ;)
To oznacza moją oryginalność :)

Na pewno Mutator będzie podklasą w paczce Engine


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

14 paź 2017, 00:03

Zaver pisze:Na pewno Mutator będzie podklasą w paczce Engine
No tak, tylko co mu po tej wiedzy? meh

Tiquill, a co sądzisz o tym, żeby zrobić jakąś podklasę od Actor i w funkcji PostBeginPlay() dopisać w pętli ForEach {} żeby szukało Pawna i podmieniało, tak jak to chyba Evil zrobił w replacerze broni w DarkFire? :P

Teoretycznie powinno działać, bo każdy obiekt po respawnie na mapie odpala PostBeginPlay() (chyba).
Z wydajnością to nie wiem, mogłoby się przydławić na moment.


ODPOWIEDZ