Sprawdziłem jeszcze raz, poprawiając PostalChristmas.ini. Niby wszystko włączone, niby StevensMod jest w folderze - ale w grze ani śladu cieni ani HUDa. Null. Zarówno w nowej grze jak i z sejwa z 1120. A log pokazuje śpiewkę:
Warning: Failed to load 'NULL': Can't resolve package name
Warning: Failed to load 'Class None.': Can't resolve package name
Log: SpawnActor failed because BerettaPickup won't fit at the specified location
Wszystko wygląda na to, że kto miał AVPC v1120 wraz ze StevensMod ma teraz zupdatowaną, jak pisałeś, przez Wolve'a v1000 i dodatkowo unieruchomił sobie StevensMod. Co mnie dziwi, przecież cienie i HUD nie są zależne od map... Zmodyfikowany Postal2Game.u to pokitrasił?
prawdziwy 666 pisze:3 wersje
nie wiedziałem a różnica jest ogólnie w rozmiarze pliku .U stara ma 350 kb a nowa 372 kb
Rozmiar to tylko powierzchowna różnica...
prawdziwy 666 pisze:przy próbie otwarcia jednej z map wyskoczyło że nie pasuje AK47
Chm, nie pamiętam, by mi AK47 nie pasowało.
prawdziwy 666 pisze:Tiquill pisze:Bo nie podoba mi się podwójna wersja AVPC, to zły pomysł Oagha. I nie podoba mi się również StevensMod (sorki, Steven, ale wsadź se w dupala te zmęczenie!
).
a pisałeś że ci się to zmęczenie podoba
w temacie o
MS
Czy ty wiesz, kiedy to było? Dawno i nieprawda!
To mi się podobało na początku, dopóty, dopóki nie zacząłem biegać po miasteczku. A przecież bieganie Kolesiem w poszukiwaniu nowych smaczków na mapach to moje ulubione zajęcie! A tu co? Słyszę w słuchawkach rzężenie 100-letniego astmatyka. O żesz, $&#%!!! I po "lubieniu". Won, dziadu!
EDIT: Noc późna, ale powoli przypomina się to i owo. Po połączeniu obu wersji cieni nie pamiętam, ale HUDa miałem z moda SM. Czyli update Wolve'a własnie HUDa pozbawiło...