[MOD] MK23 Pistol Weapon
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Wszystko jest w osobnych paczkach, no to chyba nie byłoby powodu, dla którego miałoby nie działać. Chociaż w P2C nie widzę opcji do załadowania własnej mapy (jest jakaś opcja zablokowana, dopóki się nie przejdzie przynajmniej 5 dni, może to to), ale dałem sobie z tym radę w dość prosty sposób – skopiowałem mapę na pulpit, a później „upuściłem” na ikonkę Postala.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
To tak samo jak byś klikną "otwórz za pomocą"Pangia pisze: ale dałem sobie z tym radę w dość prosty sposób – skopiowałem mapę na pulpit, a później „upuściłem” na ikonkę Postala.
8=======D
Chcę zrobić replacer dla tego pistoletu, żeby podmieniał broń u NPC'ów.
Anyone can help?
Mutator od klasy P2GameMod:
Wszystko się poprawnie kompiluje, ale działanie mutatora kończy się na zabraniu zwykłego pistoletu pomarańczowym obrońcom RWS'u. To teraz tylko dać im nową broń, tylko ani to:
nie działa,
ani to:
Ma ktoś jakiś pomysł?
Anyone can help?
Mutator od klasy P2GameMod:
Kod: Zaznacz cały
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// ModifyNPC
// Called by PersonController/AnimalController after adding default inventory.
// Use this function to alter any aspect of the NPC you like.
// At this point the pawn's head and body are set, so we can change their skins
// now!
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
function ModifyNPC(Pawn Other)
{
local Inventory Invt;
local P2Weapon mk23weap;
Super.ModifyNPC(Other);
Invt = P2MocapPawn(Other).FindInventoryType(class'PistolWeapon');
if(Invt == class'PistolWeapon' || Invt != None)
{
P2MocapPawn(Other).DeleteInventory(Invt);
//P2MocapPawn(Other).GiveWeapon("MKPistol.MKPistolWeapon"); // Does not working. But why?
//P2MocapPawn(Other).AddInventory(Invt(mk23));
//GiveMKWeapon("MKPistol.MKPistolWeapon", Other);
mk23weap = Spawn(Class'MKPistolWeapon');
mk23weap.GiveTo(Other);
}
}
Kod: Zaznacz cały
P2MocapPawn(Other).GiveWeapon("MKPistol.MKPistolWeapon");
ani to:
Kod: Zaznacz cały
mk23weap = Spawn(Class'MKPistolWeapon');
mk23weap.GiveTo(Other);
Avaiable now on Steam Workshop!
What's new?
Better ez test map and shoot sound glitch fixed
Enjoy! (lajkować żeby 5 gwiazdek było :'D <3 )
https://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... 1132326291
What's new?
Better ez test map and shoot sound glitch fixed
Enjoy! (lajkować żeby 5 gwiazdek było :'D <3 )
https://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... 1132326291
- Załączniki
-
- Shot00000mk.jpg (238.53 KiB) Przejrzano 1499 razy