[SteamMod] Running With Spinners (Fidget Spinner Mod)

Tutaj rozmawiamy i prezentujemy mody dla gry Postal 2 w wersji na Steam, u nas dla rozróżnienia zwanej skrótem P2C.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

24 sie 2017, 17:10

seebeek17 pisze:następne mody będą NIE MNIEJ* rakowe niż fidget spinnery X'D literówka
Zrób jak w GTA V, żeby Koleś mógł mieć konto na fejsie, smartfona itp. xD


I regret nothing
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

24 sie 2017, 17:27

SzynkaczPL pisze:Podłoga to lava
Dzienis pisze:Zrób jak w GTA V, żeby Koleś mógł mieć konto na fejsie, smartfona itp.
xD

o ku*wa

genialne


Awatar użytkownika
Szynkacz
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1018
Rejestracja: 23 maja 2017, 00:41
Postawił piwo: 1 raz

24 sie 2017, 17:52

K**wa rzeczywiście :):


Awatar użytkownika
Devi90
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1409
Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56
Lokalizacja: Galaktyka Kurvix

24 sie 2017, 18:13

Albo takie kółko wyboru broni jak w GTA V :)


왜 이걸 읽나요?
Awatar użytkownika
ShaQ
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2230
Rejestracja: 25 mar 2016, 16:04

24 sie 2017, 18:16

Albo fizykę z GTA IV...


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

24 sie 2017, 21:22

seebeek17 pisze:
Dzienis pisze:Zrób jak w GTA V, żeby Koleś mógł mieć konto na fejsie, smartfona itp.
xD

o ku*wa

genialne
W Gringomarket Sequel to było, możnabyło też dzwonić z telefonów :P
Ostatnio zmieniony 24 sie 2017, 21:23 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 sie 2017, 01:56

seebeek17 pisze:Możesz Tiquill pochwalić jeszcze Deviego, bo modele zrobił super. ;D
No to chwalę. :spoko: Miło widzieć porządną robotę. Wszystko jak trzeba, bez zastrzeżeń. :)
seebeek17 pisze:następne mody będą NIE MNIEJ* rakowe niż fidget spinnery X'D literówka
A ja jakoś nie łapię tej waszej rakowości...
Pan Szatan pisze:W Gringomarket Sequel to było, możnabyło też dzwonić z telefonów
Jak dzwonić? Do dowolnego bystandera??


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

25 sie 2017, 09:45

Pan Szatan pisze:W Gringomarket Sequel to było, możnabyło też dzwonić z telefonów
Łee... to nie, bo po co koło na nowo próbować wynaleźć.
Devi90 pisze:Albo takie kółko wyboru broni jak w GTA V
To chce zrobić. Ale to jak nauczę się już robić mody. xD
ShaQ pisze:Albo fizykę z GTA IV...
Gdzie byś ją chciał? Chyba, że by zrobić realistyczną fizykę dla nieruchomych domów. :bolek: bez jaj
Tiquill pisze:A ja jakoś nie łapię tej waszej rakowości...
Żartowałem z tym. Nie robię już nic kontrowersyjnego, czy inaczej "rakowego", bo Steam mnie zje

Ale fakt faktem. Nadal leje z komentarzy na Steam heheh

@Update. W pierwszym poście spakowana wersja z fixem, prawdopodobnie działająca na STP. Może ktoś sprawdzić czy działa?
Ostatnio zmieniony 25 sie 2017, 09:46 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
ShaQ
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2230
Rejestracja: 25 mar 2016, 16:04

25 sie 2017, 09:48

seebeek17 pisze:
ShaQ pisze:Albo fizykę z GTA IV...
Gdzie byś ją chciał? Chyba, że by zrobić realistyczną fizykę dla nieruchomych domów. :bolek: bez jaj
W piź... W Postalu... ;> A gdzie indziej?


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

26 sie 2017, 10:52

seebeek17 pisze:@Update. W pierwszym poście spakowana wersja z fixem, prawdopodobnie działająca na STP. Może ktoś sprawdzić czy działa?

Kod: Zaznacz cały

ObjectProperty FidgetSpinner.SpinnerWeapon.Tick.sAttachment: Rozmiar numeru seryjnego nie pasuje: Jest 13, Oczekiwany 53

Historia&#58; LoadObject <- &#40;ObjectProperty FidgetSpinner.SpinnerWeapon.Tick.sAttachment 9227==9227/62916 9214 53&#41; <- ULinkerLoad&#58;&#58;Preload <- LinkProperties <- UStruct&#58;&#58;Link <- UFunction&#58;&#58;Link <- UStruct&#58;&#58;Serialize <- &#40;Function FidgetSpinner.SpinnerWeapon.Tick&#41; <- UFunction&#58;&#58;Serialize <- LoadObject <- &#40;Function FidgetSpinner.SpinnerWeapon.Tick 9227==9227/62916 11993 146&#41; <- ULinkerLoad&#58;&#58;Preload <- LinkProperties <- UStruct&#58;&#58;Link <- UState&#58;&#58;Link <- UClass&#58;&#58;Link <- UStruct&#58;&#58;Serialize <- &#40;Class FidgetSpinner.SpinnerWeapon&#41; <- UState&#58;&#58;Serialize <- UClass&#58;&#58;Serialize <- &#40;Class FidgetSpinner.SpinnerWeapon&#41; <- LoadObject <- &#40;Class FidgetSpinner.SpinnerWeapon 9227==9227/62916 7362 1193&#41; <- ULinkerLoad&#58;&#58;Preload <- PreLoadObjects <- UObject&#58;&#58;EndLoad <- UObject&#58;&#58;LoadPackage <- UEditorEngine&#58;&#58;Exec_Class <- UEditorEngine&#58;&#58;Exec <- &#40;CLASS LOAD FILE="G&#58;\2015Postal\System\FidgetSpinner.u"&#41; <- UUnrealEdEngine&#58;&#58;Exec <- WBrowserActor&#58;&#58;OnCommand <- WWindow&#58;&#58;WndProc <- WWindow&#58;&#58;StaticProc <- DispatchMessage <- 00020592 514 <- MessagePump <- MainLoop


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

26 sie 2017, 16:19

Więc niestety na STP (przynajmniej w najbliższym czasie) tego nie będzie. Nie mam STP teraz. :P

Dzieki za sprawdzenie
Ostatnio zmieniony 26 sie 2017, 16:19 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


ODPOWIEDZ