[Steam] Tworzenie mutatora

Dyskusje o programach i sprzęcie komputerowym oraz mobilnym, a także internet i ogólne problemy.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

23 sie 2017, 12:15

Kto wie jak zrobić Mutatora do moda, żeby było go widać w New Game -> Workshop -> Mods?
Z tego co wiem, to trzeba dodać plik .int. Tylko co ma w nim być? Tryb gry ma być ten sam a Mutator ma dodać tylko item do ekwipunku.
Nazwa pliku .int taka sama jak .u
Czy jak to xd


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

23 sie 2017, 13:10

Ja wiem ale nie powiem. :lol:

A na poważnie to napiszę jak będę na kompie, tylko powiedz jakiego typu mutator? Bo jest ich wiele.
Domyślam się że chodzi ci o mutator dla broni po którego włączeniu w naszym ekwipunku pojawia się broń?

W sumie tego typu mutatorów nie robiłem ale Bartkov będzie wiedział ja się bronią nie zajmowałem ale jakby ktoś coś to wiem jak zrobić repleacer dzwięku, textur, player moda, gamemode, re-load gry jak w HN czy podmianę mapy za pomocą skrypta :P
Ostatnio zmieniony 23 sie 2017, 13:10 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

23 sie 2017, 13:51

Pan Szatan pisze:, tylko powiedz jakiego typu mutator?
xd no taki że broń dodaje do eq
alternatywa dla iwant xD


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 sie 2017, 17:20

A nie znajdujesz tutka do tego w Workshopie? Jest ich sporo, a to jeden z bardziej oczywistych i częstych mutatorów. Więc coś powinno być.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

23 sie 2017, 17:46

ja bym se poprostu wziął jakiegoś moda np. CDInventory i wyexportował skrypty.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 sie 2017, 20:41

Wysłany: Dzisiaj 11:13 [SteamMod] Fidget Spinners
Wysłany: Dzisiaj 12:15 [Steam] Tworzenie mutatora
seebeek17 pisze:Kto wie jak zrobić Mutatora do moda, żeby było go widać w New Game -> Workshop -> Mods?
Albo masz rozdwojenie jaźni, lewa nie wie co prawa. Albo dopiero w ostatnim update zadziałało. To w takim razie jaki sens dodawać moda na P2C/Steama, którego gracz nie może sobie dodać w opcjach gry? :drapanie:


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 sie 2017, 20:45

Pan Szatan pisze:ja bym se poprostu wziął jakiegoś moda np. CDInventory i wyexportował skrypty.
Kiedyś mi podesłałeś jakieś pomoce i tam było to opisane.
Działało na 100%
Tyle że ja tego, w życiu u siebie nie znajdę.


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

23 sie 2017, 20:58

Tiquill, miałem "prawie" działającego mutatora (literówka była, można tak to ująć). Teraz już działa poprawnie (po aktualizacji moda). Wystarczyły te 2 linijki w .int

Kod: Zaznacz cały

[Public]
Object=(Name=SciezkaDoSkryptuZMutatorem,Class=Class,MetaClass=Postal2Game.P2GameMod)
Tego szukałem. :D Przyda się jako ściągawka


ODPOWIEDZ