Postal 4 - Wishlist

Wszystko o najnowszej wersji gry: Postal 4

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6197
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 4 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

13 lip 2017, 20:18

Ja nadal jestem na nie z drzewkiem umiejętności, to bez sensu żeby odblokowywać tłumik? czy wydłużać działanie kotnika? jak chcesz mieć dłuższe działanie to znajdź najpierw z 2 kotniki i masz na 2x dłużej a nie za jakieś punkty stajesz się super wykokszony a to odbiera chęci do poszukiwania itemów i sekretów... auta? wielkie mapy? nie, to nie pasuje Postal powinien mieć nie za wielką mapę ale za to bogatą w otwarte domy i miejsca do zwiedzania. Czy warto dla wielkiego nudnego i z sztucznymi budynkami i znajdźką na 10km2. Jeśli miałby być jakieś ulepszenia to mogłoby to działać podobnie jak karty tarota w Painkillerze bo zdobywanie levela i punktów PD w postalu? albo nie w ogóle nie powinno czegoś takiego być jedynie że w formie znajdowania lub zdobywania za wykonanie jakiejś pobocznej misji jakiejś modyfikacji do broni. Auta też odpadają bo postal polega na zwiedzaniu lokacji przeglądania zakamarków a nie jeżdżeniu z punktu A do B... choć tak teraz myśle że auto by do Sztopor Żżot pasowało xD No a wracając do P4 to mogłyby być jakieś misje gdzie będzie można prowadzić auto a nie w zwykłej grze, to Postal a nie klon GTA...

Ja dodam od siebie że przydałyby się w P4 minigry! a za nie zdobywałoby się jakieś sekretne bronie. Mogłyby być też zombie ale jako minigra albo w jakimś DLC coś ala Postal 4: Apocalypse Weekend :p


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
ShaQ
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2230
Rejestracja: 25 mar 2016, 16:04

13 lip 2017, 20:23

Pan Szatan pisze:Ja nadal jestem na nie z drzewkiem umiejętności
Ale mi nie chodzi o drzewka umiejętności. Umiesz czytać?
Bardziej o to:
Obrazek
A drzewka też nawet nie byłyby złe. Tylko też trzeba je dobrze zrobić ;)


Awatar użytkownika
Szynkacz
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1018
Rejestracja: 22 maja 2017, 23:41
Postawił piwo: 1 raz

13 lip 2017, 20:42

Ja nadal jestem na nie z drzewkiem umiejętności, to bez sensu żeby odblokowywać tłumik? czy wydłużać działanie kotnika?
Przecie kutwa napisałem że sam nie chce sytuacji z kotem :571:
Cóż, to już zależy od gustu. Można ten motyw lubić albo nie lubić.
A co do aut, jak by to mądrze zrobili to było spoko.
Ostatnio zmieniony 13 lip 2017, 20:42 przez Szynkacz, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Devi90
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1409
Rejestracja: 22 cze 2014, 15:56
Lokalizacja: Galaktyka Kurvix

13 lip 2017, 22:04

Co ty Szatan taki? Tą twoją Pangioze złapałeś?

Jeżeli chodzi o umiejętności, to ja jestem akurat na nie jeżeli chodzi o takie typu, że będziesz o 10% bardziej odporniejszy na pierdy przeciwników, no chyba... no chyba, że w stylu takim, że właśnie rozwałką itp. To wtedy tak, natomiast jestem na tak, jeżeli chodzi o drzewka umiejętności, bo to właśnie można, by było wykorzystać do odblokowania jakiś przedmiotów, tłumików itp. Bo co jak co, ale możliwość nawalania z atomówek, rozwalając przy tym pół miasta, ledwo po rozpoczęciu gry, trochę mija się z celem. Misje poboczne również było by miło widzieć. Co nowego to bym chętnie zobaczył parkour, ale to chyba pisałem wcześniej. Natomiast wpadłem na fajny pomysł, lina z hakiem, którą można się przemieszczać po mieście, i nie żeby to działało jak w Just Causie, gdzie całą mapę można będzie przejść w minute, bo to by kompletnie zepsuło grę, ale żeby było to coś jak w jakiejś tam misji w Call of Duty Advanced Warfare, że można się łapać tylko jakiś tam niskich krawędzi czy coś, albo lepiej, jak w Mirror`s Edge Catalyst, gdzie linę można używać by się przedostać przez jakąś dziurę, przepaść itp.


왜 이걸 읽나요?
Awatar użytkownika
Szynkacz
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1018
Rejestracja: 22 maja 2017, 23:41
Postawił piwo: 1 raz

14 lip 2017, 09:49

Linka spoko, ale raczej jak w Batmanie, Arkham Knight, czyli tylko w wytyczonych miejscach. Żeby nie można by wchodzić do znajdziek w prosty sposób.
Co do drzewek, to racja do tej atomówy.
Kurna! Ta pangioza jest zaraźliwa! To jakaś apokalipsa!


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6197
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 4 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

14 lip 2017, 10:29

:kijek: czyli co mam zbierać jakieś punkty żeby móc użyć atomówy? :bolek: przecież to jest takie głupie, i tak nikt napoczątku gry ci nie da nuke launchera (jeśli w ogóle będzie w grze) w P2 można go zdobyć jedynie w piątek i to jest dobre rozwiązanie a nie jakieś blokady umysłowe kolesia że nie może użyć broni bo nie ma punktów :samobój:


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
ShaQ
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2230
Rejestracja: 25 mar 2016, 16:04

14 lip 2017, 10:41

Pan Szatan pisze:czyli co mam zbierać jakieś punkty żeby móc użyć atomówy? :bolek:
A kto ci powiedział że takie coś będzie w drzewku umiejętności jakby dodali do P4? :bolek:


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6197
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 4 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

14 lip 2017, 10:50

ShaQ pisze:
Pan Szatan pisze:czyli co mam zbierać jakieś punkty żeby móc użyć atomówy? :bolek:
A kto ci powiedział że takie coś będzie w drzewku umiejętności jakby dodali do P4? :bolek:
Jakby dodali taki syf to ten P4 byłby gorszy od PIII


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Devi90
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1409
Rejestracja: 22 cze 2014, 15:56
Lokalizacja: Galaktyka Kurvix

14 lip 2017, 12:46

Ja napisałem tylko "coś w tym rodzaju", niekoniecznie musi być to atomówka. Dobrze zrobił to Dying Light, np. Taką linę można by było tak stworzyć i odblokować, a potem używać jej w wyznaczonych miejscach, nie za dużo by ich było itp.
Ostatnio zmieniony 14 lip 2017, 12:47 przez Devi90, łącznie zmieniany 1 raz.


왜 이걸 읽나요?
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

16 lip 2017, 23:59

Devi90 pisze:co jak co, ale możliwość nawalania z atomówek, rozwalając przy tym pół miasta, ledwo po rozpoczęciu gry, trochę mija się z celem.
Gdzie ty na początku gry masz możliwość zdobycia wyrzutni nuklearnej? :bolek:

I tak, również jestem przeciw jakimś rozwijaniu postaci, bo to ma być przecież gra nastawiona na dużo akcji, szukanie sekretów, easter eggów, bredni, wykonywania misji na różne sposoby itp.. a nie gra typu Dead Island ;)


Awatar użytkownika
Devi90
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1409
Rejestracja: 22 cze 2014, 15:56
Lokalizacja: Galaktyka Kurvix

17 lip 2017, 03:16

Dev4ever pisze:Gdzie ty na początku gry masz możliwość zdobycia wyrzutni nuklearnej?
Meh, napisałem przecież to przenośni, chyba dla was to trzeba tysiąc cudzysłowiów robić xD


왜 이걸 읽나요?
Awatar użytkownika
Szynkacz
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1018
Rejestracja: 22 maja 2017, 23:41
Postawił piwo: 1 raz

17 lip 2017, 06:49

To może tak jak w Doomie? Znajdujesz czerwonego ziomeczka i masz punkt do ulepszenia postaci, np. przy znajdźce mała część ekranu (1/16 np.) zaczyna wibrować.
A co do znajdziek i Dooma, to odświeżone levele z P2? Jakoś ciekawe wplecione, czyli Koleś zaciąga zapach skarpety i odpływa do starych lat, ale interfejs i bronie z 4. Wiem, trochę jak w Doomie i Wolfie, ale to dobry pomysł.
I wiecie co byłoby zajebiste? Spotkanie wszystkich Kolesiów. I nie! Nie chodzi mi o P3, P2, P1. Choć to też spoko by było. Chodzi mi polski Koleś (Krzystof Grębski), angielski (Rick Hunter), Korkociąg, Koleś z filmu (Zack Ward), Koleś z P3 (wyleciało mi jego imię z głowy) i może jeszcze Postal Babes. I naprzykład każdemu polski wydawca by zapłacił, aby wypowiedzieli swoje kwestie po polsku. Rosjan miałby najprościej :) No i wiadomo, rosjanie mają po rusku, amerykanie - anglik, itd. Chociaż trudno by ich dodać do fabuły :/ No chyba, że w jakimś sekretnym pomieszczeniu. :P


ODPOWIEDZ