Jak jest zrobiona cenzura w lustrach?

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

05 maja 2017, 00:01

Do napisania tego tematu zachęcił mnie filmik na youtube. :)

Otóż, pytanie brzmi - jak twórcy zrobili w Postalu 2 lustra?
A dokładniej chodzi o przyczepioną "cenzurę", gdy gracz podejdzie do lustra.

To, że ta cenzura jest przyczepiona na stałe do Kolesia odpada. M.in. dlatego, że na cutscenkach jej zwyczajnie nie ma.

Czy są w ogóle jakieś skrypty lustra żeby to sprawdzić jak gra nakłada cenzurę na krocze bohatera w lustrze?

Ciekawi mnie to, bo to może być ciekawe i przydatne takie dynamiczne nakładanie/renderowanie obiektów. Wiele fajnych rzeczy można z tym zrobić. ;)


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

05 maja 2017, 00:13

jak wpiszesz lockcamera to widać cenzurę więc nie tylko w lustrach ją widać, na cutscenkach też widać np. w szpitalu :P


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

05 maja 2017, 23:49

ej no rzeczywiście XD chyba już dawno nie grałem w Postala 2 i zapomniałem, że tak jest. :P

Temacik można zamknąć. :lock:

Wedle życzenia zamykam ;) Dev.
Ostatnio zmieniony 06 maja 2017, 00:18 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Zablokowany