Do napisania tego tematu zachęcił mnie filmik na youtube.
Otóż, pytanie brzmi - jak twórcy zrobili w Postalu 2 lustra?
A dokładniej chodzi o przyczepioną "cenzurę", gdy gracz podejdzie do lustra.
To, że ta cenzura jest przyczepiona na stałe do Kolesia odpada. M.in. dlatego, że na cutscenkach jej zwyczajnie nie ma.
Czy są w ogóle jakieś skrypty lustra żeby to sprawdzić jak gra nakłada cenzurę na krocze bohatera w lustrze?
Ciekawi mnie to, bo to może być ciekawe i przydatne takie dynamiczne nakładanie/renderowanie obiektów. Wiele fajnych rzeczy można z tym zrobić.
Jak jest zrobiona cenzura w lustrach?
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
jak wpiszesz lockcamera to widać cenzurę więc nie tylko w lustrach ją widać, na cutscenkach też widać np. w szpitalu
I'm fucking insane in the brain.
ej no rzeczywiście XD chyba już dawno nie grałem w Postala 2 i zapomniałem, że tak jest.
Temacik można zamknąć.
Wedle życzenia zamykam Dev.
Temacik można zamknąć.
Wedle życzenia zamykam Dev.
Ostatnio zmieniony 06 maja 2017, 00:18 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.