UPDATE.
1. Zakończyłem wzbogacać domyślnego nadal mutka
Super Weapons Time, to już jego 3a postać.
Upakowałem:
4 pistolety: startowy ColtM1911 z TKMutator (polecam, fajny jest) oraz MaDColt, MaDSPistol i BerettaOptic.
4 shotguny itp: najładniejszy chyba ShotgunE z NCGWeapon, Spas12 z DarkPS, SMEG i MadUSAS (choć ten b rzadko).
4 mashineguny: startowy MP5Optic z DarkPS oraz M4A1RP, UMP41 i chaingun ALCRDa.
6 granatów, bomb itp: MadBomb, HolyGranade, IonBomb, MadSyringe, szurikeny i metalnade z VirtualArea.
2 snajperki: Supersniper i g3sg1 z DarkFire.
Miotacz płomieni, Grenade Launcher, Nuke, launcher i WMD.
Z pożywek to: wódka, banany, cola, MadBeer, MadSpeed, MadWeed.
RocketBag i helikopter. Oraz kilka zwykłych rzeczy też. Jest co brać.

ł:
2. Poprawiłem kilka Zoundsów.
3. Wyłączyłem Specatora, czyli nie można już podglądać gry.
***** ***** *****
Wyjaśnienie, jak działa ten domyślny nowy mutator SuperWeapons.
1. Dotąd było tak, że gdy nic nie wybierałeś z sekcji mutatorów w menu Vote, to się ładowały zwykłe bronie.
2. A gdy nie chciałeś zwykłych broni, to wybierałeś jakiś mutek z Vote.
3. Teraz gdy nic nie wybierzesz z menu Vote, to ładuje się mutator SuperWeapons.
4. Jeśli chcesz inny mutator/zestaw broni, np. SMInventory, to go wybierasz z menu Vote. Nie pojawi się SuperWeapons tylko ten SMInventory.
5. Jeśli nie chcesz żadnego mutatora, nawet tego domyślnego SuperWeapons, to wybierasz w menu Vote pozycję 'No Mutators'. Będziesz w ten sposób miał zwykłe bronie.