Coraz genialniejsza ta mapa
Wersja dzienna też by fajnie wyglądała
PS: Myślał ktoś kiedyś o stworzeniu mapy na której zmieniałyby się warunki pogodowe, albo cykl dnia i nocy?
Wykonalne by to było w ogóle?
Puzzle city stuff
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
Zmienna pogoda i cykl dnia i nocy (wraz z podglądem aktualnej godziny na mapie z zadaniami) miał być w moim anulowanym Taliban War. Miałem już gotowe rozwiązania ale to było trochę skomplikowane na pewno dałoby się to zrobić prościej.Silver Dragon pisze:PS: Myślał ktoś kiedyś o stworzeniu mapy na której zmieniałyby się warunki pogodowe, albo cykl dnia i nocy?
Wykonalne by to było w ogóle?
Czyli - wykonalne.
Mój sposób opierał się głównie na skryptach, wiadomo. jeszcze na sterowanych skryptem emitterach (do deszczu itp) i sterowanymi skryptem moverami (do słońca i księżyca), i w sumie od zarąbania skryptów było. Może ktoś kiedyś wykorzysta moje rozwiązanie i zrobi takie coś w postalu 2, fajnie by było. A teraz P2C nawet pozwala chyba na dynamiczne podmienianie tekstur, więc lepiej by chmury i dynamiczny skybox wyglądał.
-
- Grabarz
- Posty: 6423
- Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
- Postawił piwo: 6 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Poważnie? Czekam na moda, który podmieniałby tekstury bystkom wraz ze wzrostem obrażeńseebeek17 pisze:A teraz P2C nawet pozwala chyba na dynamiczne podmienianie tekstur, więc lepiej by chmury i dynamiczny skybox wyglądał.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Na upartego starczy podmiana tekstur skyboxa i wyłączenie-włączenie Lighty. Podmianę tekstur skyboxa umożliwia chyba sam StP. Nie byłoby to idealne, ale przecież byłoby. A włączanie deszczu i śniegu to już detale. Też kiedyś robiłem taką mapkę. Ale jak zwykle zapaskudziłem ją innymi eksperymentami. A fajna była. Domy się przewracały, słychać było śmiech szatana, cały świat się zmieniał...
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Jak przeczyszczę z eksperymentów, to może dam jako normalną mapę.
Ta, czekaj tatka latka. Nie wierz mi. Żadnej mapy nigdy nie skończę. Jestem od upierdzielania się bez celu.
Ta, czekaj tatka latka. Nie wierz mi. Żadnej mapy nigdy nie skończę. Jestem od upierdzielania się bez celu.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
trochę dodałem do paczek. Mapa która miała pokazać możliwości, stała się grywalną, ale to nic.
Polecam łażenie po dachach, jak znajdziecie wejście
Polecam łażenie po dachach, jak znajdziecie wejście
- Załączniki
-
- Shot00105.jpg (123.32 KiB) Przejrzano 2004 razy
Ostatnio zmieniony 19 lut 2017, 18:15 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.
8=======D
- Dzienis
- V.I.P.
- Posty: 12106
- Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
- Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
- Postawił piwo: 14 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
To jest zajebiste, w końcu bloki.Rycho3D pisze:trochę dodałem do paczek. Mapa która miała pokazać możliwości, stała się grywalną, ale to nic.
Polecam łażenie po dachach, jak znajdziecie wejście
Szacun za robotę.
I regret nothing
- Devi90
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1409
- Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56
- Lokalizacja: Galaktyka Kurvix
Czemu? W sumie to i tak nie ma tam skakaniaseebeek17 pisze:Zrobiłeś mapę do parkjera a ja nie mogę zagraćRycho3D pisze:Polecam łażenie po dachach, jak znajdziecie wejście
Co do mapy to wygląda dobrze, lecz niektóre "kwiatki" się zdarzają, np. budynki do który można wejść, a nic tam nie ma i są zbugowane ściany i ludzie stamtąd wychodzą Optymalizacja trochu zrypana. Raz nawet udało mi się jakimś cudem wejść do środka jadącego autobusu, niestety się już nie wydostałem i umarłem jak dojechaliśmy do "krańca świata"
왜 이걸 읽나요?
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6208
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
A ja jeszcze nie grałem mimo że mam nowego kompa...
(Rycho zły)
Ale jutro postaram się ograć bo wygląda bardzo ciekawie
(Rycho zły)
Ale jutro postaram się ograć bo wygląda bardzo ciekawie
I'm fucking insane in the brain.
Mapę przetestowałem i powiem, że pomimo surowej wersji, mapa tętni dość obszerną grywalnością Działająca sygnalizacja świetlna, samo jadące niezależnie auta to jest coś, czego w postalu jeszcze nie było Niektóre budynki posiadają już architekturę wnętrza, możliwość kupowania amunicji do broni w sklepie, bardzo ładnie zrobiona fontanna do której ludzie powrzucali dary w postaci gotówki
Chodząc po dachach udało mi się znaleźć dużo fantów w postaci granatów, apteczek, amunicji, wyrzutni wąglikowej itp.. Tylko te linie wydają mi się za cienkie, ledwie są widoczne nawet z dość bliskiej odległości co może utrudnić znalezienie ich, w celu dostania się na inne budynki Jeszcze optymalizacja leży, patrząc w centrum zabudowania mapy miałem około 25/30 fps, przydała by się jakaś mała mgła, co by mapa zyskała na płynności. Reszta jest jak najbardziej ok Czekam na następną wersję
Chodząc po dachach udało mi się znaleźć dużo fantów w postaci granatów, apteczek, amunicji, wyrzutni wąglikowej itp.. Tylko te linie wydają mi się za cienkie, ledwie są widoczne nawet z dość bliskiej odległości co może utrudnić znalezienie ich, w celu dostania się na inne budynki Jeszcze optymalizacja leży, patrząc w centrum zabudowania mapy miałem około 25/30 fps, przydała by się jakaś mała mgła, co by mapa zyskała na płynności. Reszta jest jak najbardziej ok Czekam na następną wersję
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Bo nic nie robiłem w tym kierunku, żadnych portali itp.Bartosz pisze: Jeszcze optymalizacja leży, patrząc w centrum zabudowania mapy miałem około 25/30 fps
Mapa to tylko kupa obiektów.
8=======D