Hej, czy może ktoś z was wie, gdzie znajdują się dane spriteemittery? (chodzi o to, w jakim folderu engine, fx lub inventor itp)
SpriteEmitter15, SpriteEmitter83, SpriteEmitter81 i SpriteEmitter21
[ POMOC] SpriteEmittery
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Baza emitterów to najczęściej plik FX.u, ale są to tylko wzory do użycia. Zapewne chodzi ci o bronie i efekty wystrzałów; ale może być też krew czy dym. Każda broń używa emitterów jako obiekty własne, skopiowane ze wzorów. I te własne obiekty zapisuje w swoim pliku animacji. Otwórz plik *.ukx danej broni i po prawo, w zakładce, której nazwy nie pamiętam teraz, masz listę efektów. Wystrzały (muzzleflash), ale też dźwięki...
A jeśli szukasz jakiś dym na mapie, to szukaj posadowionego na nią SpriteEmitter. Albo BeamEmitter. Mapa multi Asylum, w piwnicy jest małpa (której kiedyś szukaliśmy) a nieopodal te wyładowania elektryczne. Dobry obiekt do poznania emitterów.
A jeśli szukasz jakiś dym na mapie, to szukaj posadowionego na nią SpriteEmitter. Albo BeamEmitter. Mapa multi Asylum, w piwnicy jest małpa (której kiedyś szukaliśmy) a nieopodal te wyładowania elektryczne. Dobry obiekt do poznania emitterów.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Bartkov
- Zabójca na sterydach
- Posty: 519
- Rejestracja: 02 gru 2012, 10:43
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
Hej, dzięki za pomoc, ale już znalazłem. Potrzebowałem tych emiterów, bo portuje smega z awp na steamowego postal 2 i musiałem do skryptów dać jakiegoś emitera do alt-fire. Jakby co to dałem miniexplosion.ucTiquill pisze:Baza emitterów to najczęściej plik FX.u, ale są to tylko wzory do użycia. Zapewne chodzi ci o bronie i efekty wystrzałów; ale może być też krew czy dym. Każda broń używa emitterów jako obiekty własne, skopiowane ze wzorów. I te własne obiekty zapisuje w swoim pliku animacji. Otwórz plik *.ukx danej broni i po prawo, w zakładce, której nazwy nie pamiętam teraz, masz listę efektów. Wystrzały (muzzleflash), ale też dźwięki...
A jeśli szukasz jakiś dym na mapie, to szukaj posadowionego na nią SpriteEmitter. Albo BeamEmitter. Mapa multi Asylum, w piwnicy jest małpa (której kiedyś szukaliśmy) a nieopodal te wyładowania elektryczne. Dobry obiekt do poznania emitterów.
Od śmiechu niedaleko jest do płaczu, bo szczęście jest kruche jak szkło.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Jeśli paczka animacji SMEG-a ma starą nazwę, to nic w niej nie robisz. Jeśli nazwę zmienisz - skrypty animacji (chyba są tam) razem z emitterami będą szukały emitterów w paczce o starej nazwie. Jeśli więc zmienisz nazwę paczki ukx, musisz na nowo wpisać wszystkie skrypty w nim użyte, tak jak w starej paczce. By "widziały" swoją nową paczkę. Bo dla tej nowej paczki są obiektami prywatnymi. Proste, ale wymaga uwagi.
Ostatnio zmieniony 30 sty 2017, 17:40 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Bartkov
- Zabójca na sterydach
- Posty: 519
- Rejestracja: 02 gru 2012, 10:43
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
Poradziłem sobie, bron już "wisi" na warsztacie.Tiquill pisze:Jeśli paczka animacji SMEG-a ma starą nazwę, to nic w niej nie robisz. Jeśli nazwę zmienisz - skrypty animacji (chyba są tam) razem z emitterami będą szukały emitterów w paczce o starej nazwie. Jeśli więc zmienisz nazwę paczki ukx, musisz na nowo wpisać wszystkie skrypty w nim użyte, tak jak w starej paczce. By "widziały" swoją nową paczkę. Bo dla tej nowej paczki są obiektami prywatnymi. Proste, ale wymaga uwagi.
link
Od śmiechu niedaleko jest do płaczu, bo szczęście jest kruche jak szkło.