Niech mi ktoś łaskawie wyjaśni, jak się poprzez Steama aktualizuje mody? Dawno tego nie robiłem i albo zmienili, albo zapomniałem. Co, przez grę tylko? No bo jestem w kliencie Steama, wchodzę w Workshopie na mody, wybieram posiadany i - nie ma opcji aktualizacji.
Autoupdate też nie działa jakieś-tam w tle. Bo w folderze z modami nie ma nowości. No, desperacja...
Steam. Aktualizacja modów
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2015, 19:34 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Samo się aktualizuje. Akurat Workshop nawet nie pyta użytkownika o zdanie w tej materii, bo aktualizacje gier możesz wyłączyć z poziomu Steama (chociaż być może to ustawienie wpływa również i na Workshopa, acz nic mi o tym nie wiadomo).
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Właśnie miałem posta edytować, bo zaliczyłem update modów. Tylko samą grą. Szkoda.
Wydawało mi się, że oczywistym i poręcznym będzie update poprzez klienta Steam. Bez uruchamiania samej gry. No cóż, irytacja minęła. Ale zdziwienie pozostało.
Wydawało mi się, że oczywistym i poręcznym będzie update poprzez klienta Steam. Bez uruchamiania samej gry. No cóż, irytacja minęła. Ale zdziwienie pozostało.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Ano racja, o tym zapomniałem, że z poziomu gry aktualizuje. No i właśnie dlatego mało kto z tego korzysta, praktyczne jak siodło na jamniku. A później odpalasz grę i sprawdza ci nie wiadomo jak długo aktualność każdego moda podpiętego do Workshopa.
Nie wiem, jak jest w Postalu 2, ale w L4D jest folder „addons”, a w środku folder „workshop” – można sobie z niego wyciągać pobrane mody i przerzucać do folderu „addons”, a później wyłączać subskrypcję modów i mieć spokój z tym bajzlem, dopóki nie pojawi się jakaś aktualizacja. Pogrzeb w strukturze P2C, może tam też da się coś takiego wymodzić.
Nie wiem, jak jest w Postalu 2, ale w L4D jest folder „addons”, a w środku folder „workshop” – można sobie z niego wyciągać pobrane mody i przerzucać do folderu „addons”, a później wyłączać subskrypcję modów i mieć spokój z tym bajzlem, dopóki nie pojawi się jakaś aktualizacja. Pogrzeb w strukturze P2C, może tam też da się coś takiego wymodzić.
Sorry za odkop, ale mam pewien problem odnośny aktualizacji modów. Otóż dawno temu zuploadowałem mini moda do Steam WS. Po pewnym czasie postanowiłem go trochę zaktualizować, lecz nie wiem w jaki sposób to się robi. Mam tylko opcję zmieniania opisu moda, nazwy, lub jego całkowite usunięcie, a nie o to mi chodzi. Z góry dzięki za pomoc
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Devi90
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1409
- Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56
- Lokalizacja: Galaktyka Kurvix
W PostEDie w tool'sach na samym dole powinieneś mieć "Update coś tam", czy jakoś i tak możesz wybrać nowe mapy, pliki, zmienić opis itp.
Jeśli o to Ci chodzi, bo nie wiem, czy umiem czytać
Jeśli o to Ci chodzi, bo nie wiem, czy umiem czytać
왜 이걸 읽나요?
Dzięki Dałbym "Pomógł", ale nie mam tej opcji, dziwne
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688