[AVPC] Problem z dźwiękami na niektórych mapach.

Dużo dostępnych modów do P2, dużo więc problemów i błędów. Tu znajdziesz pomoc i pomożesz innym.

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

01 sty 2017, 16:38

Witam. Grając sobie w AVPC jak co roku na święta (i nie tylko), dostrzegłem błąd związany z zanikaniem niektórych dźwięków m.in. nie słychać kroków, dźwięku strzelania, lub dźwięków otoczenia tak, jakby się one wzajemnie "wyłączały". Problem występuje najbardziej na mapie z jeziorem ze sklepem spożywczym "Licker store" Ma ktoś pomysł jak naprawić ten błąd?


Awatar użytkownika
Koleś223
Miłośnik broni
Posty: 105
Rejestracja: 11 cze 2014, 17:49
Lokalizacja: Z Paradise City

01 sty 2017, 18:36

Też tak często miałem ale olałem to bo to jest pewnie spowodowane niedopracowaniem gry.


Tak jest mała jestem jaszczurczym królem!!!!
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 12:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

01 sty 2017, 21:10

AVPC ma wyższe wymagania, więc możliwe, że twój PC ma za mało RAMu żeby całą mapę na raz załadować


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

01 sty 2017, 21:39

seebeek17 pisze:AVPC ma wyższe wymagania, więc możliwe, że twój PC ma za mało RAMu żeby całą mapę na raz załadować
Nie możliwe, mam 2 kości po 8 GB RAM, podkręconego Radeona R9 290X oraz AMD FX 8320 3,5 podkręconego do 4.2 ghz, więc raczej problem nie leży w moim sprzęcie ;)


Awatar użytkownika
Devi90
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1409
Rejestracja: 22 cze 2014, 15:56
Lokalizacja: Galaktyka Kurvix

01 sty 2017, 21:47

Oczywiście, że nie wina sprzętu, bo on nic nie ma wspólnego z włączaniem dźwięku (przynajmniej jeszcze się z czymś takim nie spotkałem). To raczej po prostu wina optymalizacji gry, albo masz jakąś inną wersje AVPC i w PostED'zie na mapach, nie ma dźwięków poustawianych, czy coś


왜 이걸 읽나요?
Awatar użytkownika
Dzienis
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 11971
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy
Kontakt:

02 sty 2017, 11:41

Też to miałem w tej najprostszej wersji AVPC.
No chyba, że problemy występuje na najnowszej wersji tego moda, wtedy chyba niewiele da się zrobić.


I regret nothing
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 sty 2017, 14:37

Bartosz pisze:dostrzegłem błąd związany z zanikaniem niektórych dźwięków m.in. nie słychać kroków, dźwięku strzelania, lub dźwięków otoczenia tak, jakby się one wzajemnie "wyłączały"
To wynik użycia w AVPC moda StevensMod i jego usprawnień. Który m.in. owszem, dźwięki daje bogatsze, ale. Idziesz po metalowych schodach, brzmi metal pod stopami, wchodzisz na śnieg i - nadal brzmi metal. Czy podobnie. To fajna, ale nie do końca dobrze działająca rzecz zawarta w skryptach SMP2Interaction i SMFootstepGizmo. Maj 2011 rozmawialiśmy o tym tutaj: https://forum.postalsite.info/j ... .html#66658


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

04 sty 2017, 15:41

Tiquill pisze:To wynik użycia w AVPC moda StevensMod i jego usprawnień. Który m.in. owszem, dźwięki daje bogatsze, ale. Idziesz po metalowych schodach, brzmi metal pod stopami, wchodzisz na śnieg i - nadal brzmi metal. Czy podobnie. To fajna, ale nie do końca dobrze działająca rzecz zawarta w skryptach SMP2Interaction i SMFootstepGizmo. Maj 2011 rozmawialiśmy o tym tutaj: https://forum.postalsite.i...84,90.html#66658
Tak, to też czasem wkurza, chodzisz po śniegu, a słychać dźwięki chodzenia po deskach. Wracając do samych zanikających dźwięków: Dałoby radę w opcjach gry lub plikach tekstowych zwiększyć ilość odpalanych dźwięków na raz? Myślę, że w grze jest jakaś ograniczona ilość odpalanych dźwięków, przez co nie słyszę dźwięku strzelania, tła, rozmów przechodniów itd...


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 sty 2017, 15:47

Jeśli gdzieś to jest, to też w opcjach StevensModa, tam jest dużo optymalizacji. Bo na pewno nie przerabiane były pliki podstawki czy użytych AW i AWP. Trzeba by było przy tym posiedzieć i skrypty przejrzeć...


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ