podmienic? raczej tak i nie jestem pewien ale chyba wystarczy tylko podmienic dzwieki
mozna by bylo sprobowac jednak na wlasne ryzyko
[POMOC] Dźwięki - jak dodać lub edytować?
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Jak zastąpić/dodać nowy dźwięk do postal 2? np dźwięk wystrzału wcześniej zrobiony?
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
ehh :
-uruchamiasz postEDa
-wyskoczy ci okno z texturami wybierz zakładke ,,sounds'' jesli chcesz zmienic np glos wystrzalu lub ,,music'' jesli chcesz zmienic muzyke
-szukasz pliku z wystrzałem
-zaznaczasz plik
-wciskasz ,,file'' i wybierasz EXPORT
-zapisujesz np: na pulpit
-pozniej podmienisz orginalny plik na twoj wystrzal
-nastepnie w postEDzie wciskasz ponownie file ale tym razem wybierasz IMPORT
-wklejasz swoj odglos strzalu i gotowe!
Moj pierwszy raz kiedy komus cos tlumacze wiec jakby co to pisz
-uruchamiasz postEDa
-wyskoczy ci okno z texturami wybierz zakładke ,,sounds'' jesli chcesz zmienic np glos wystrzalu lub ,,music'' jesli chcesz zmienic muzyke
-szukasz pliku z wystrzałem
-zaznaczasz plik
-wciskasz ,,file'' i wybierasz EXPORT
-zapisujesz np: na pulpit
-pozniej podmienisz orginalny plik na twoj wystrzal
-nastepnie w postEDzie wciskasz ponownie file ale tym razem wybierasz IMPORT
-wklejasz swoj odglos strzalu i gotowe!
Moj pierwszy raz kiedy komus cos tlumacze wiec jakby co to pisz
Ostatnio zmieniony 02 lis 2007, 18:42 przez ciuciu, łącznie zmieniany 1 raz.
postal importuje tylko niektóre wav ,od czego to zależy?
Bo ja próbowałem już kilku rejestratorów i moich dźwięków nie importuje.
chociaż właściwości pliku nie różnią się od tych które importuje .
szlak mnie trafi zaraz !
Bo ja próbowałem już kilku rejestratorów i moich dźwięków nie importuje.
chociaż właściwości pliku nie różnią się od tych które importuje .
szlak mnie trafi zaraz !
Kojot
Takie ogólne zasady:
1. NIE używaj spacji w nazwach plików lub folderów z plikami
2. NIE używaj kompresji! Jedyny akceptowalny format to PCM wave
3. NIE używaj stereo, lub innych wielokanałowych formatów - engine obsługuje tylko dźwięki w MONO
W skrócie:UnrealWiki pisze: Do Not Alter Default Packages
You have been warned!
No spaces or other funny characters in the file or its directory tree
UnrealEd will not import files with spaces in the directory or file name. Move the file to a different directory, if necessary. (This is not a problem for #exec directives though, as long as you enclose the file in double quotes.)
No compression
The engine only accepts uncompressed wave files. No ADPCM! No MP3 wave! No <insert other sound format>! Only plain old PCM wave audio files.
No stereo
...or other multi-channel formats. The engine can only handle mono files.
Watch the format
The engine wants a standard sampling rate at 8 or 16 bit per sample. For UT you should stick to 11 or 22 kHz, newer games will definitely also handle 8, 16, 32, 44 and 48 kHz, but here you should find the lowest sampling rate that still sounds good. In most cases you will want to use 22 or 44 kHz at 16 bits/sample.
1. NIE używaj spacji w nazwach plików lub folderów z plikami
2. NIE używaj kompresji! Jedyny akceptowalny format to PCM wave
3. NIE używaj stereo, lub innych wielokanałowych formatów - engine obsługuje tylko dźwięki w MONO
Ostatnio zmieniony 16 gru 2007, 19:00 przez Lothar, łącznie zmieniany 1 raz.
Nobody Expects The Spanish Inquisition!
Bo PostED niewyczytuje ścieżek. Plik poprawny:
C:\shot.wav
niepoprawny
C:\Moja muza\shot.wav
Zdaje mi sie ze gdzies juz to pisałem
C:\shot.wav
niepoprawny
C:\Moja muza\shot.wav
Zdaje mi sie ze gdzies juz to pisałem
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Sporo o tym właśnie problemie jest w tym temacie: https://forum.postalsite.info/av ... -t781.html
I tam to, ciuciu, pisałeś. Ale to było tak dawno, że zapomniałeś gdzie...
Połączyłem też dwa tematy o zbieżnej tematyce, dając starszemu bardziej adekwatny tytuł. Posty nieco się dublują po połączeniu, ale...
I tam to, ciuciu, pisałeś. Ale to było tak dawno, że zapomniałeś gdzie...
Połączyłem też dwa tematy o zbieżnej tematyce, dając starszemu bardziej adekwatny tytuł. Posty nieco się dublują po połączeniu, ale...
Ostatnio zmieniony 17 gru 2007, 03:32 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...