O jeden weekend za dużo Kiedy premiera?Reality Master pisze:Premiera w weekend!
[Zapowiedź] DOOMSTAL - Doom w Postalu
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
A wtedy:Bartosz pisze:O jeden weekend za dużo Kiedy premiera?Reality Master pisze:Premiera w weekend!
Reality Master pisze:I ważna rzecz: kończę z zapowiadaniem modów na konkretną datę, bo coś mi to nie wychodzi Mod pojawi się na Workshopie jako niespodzianka (o której oczywiście tutaj poinformuję).
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Reality Master
- Modder
- Posty: 1094
- Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
- Kontakt:
Mam mały problemik z ustawieniem muzyki i chciałbym Was poprosić o pomoc. Problem jest taki - na jednej z plansz ma się w pewnym momencie zmienić muzyka. Po starcie mapy włącza się od razu utwór (tak jak na wszystkich pozostałych), ale potem ma się on w pewnym momencie zatrzymać, a kolejną ścieżkę ma odpalić trigger w cutscence. Wygląda to w praktyce tak: pierwszy SongThing odpala się automatycznie, a idąc przez pewien korytarz przechodzimy przez Trigger, który aktywuje ScriptedTrigger StopMusic. Idąc dalej włącza się cutscenka która w pewnym momencie aktywuje ScriptedTrigger PlayMusic. Problem w tym, że StopMusic nie działa i pierwszy utwór dalej gra, a po aktywacji drugiego co prawda pierwszy sie zatrzymuje, ale ten drugi włącza się tak jakby kilka razy i słychać tylko jakiś jazgot. Ma ktoś jakieś pomysły?
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
A skoro już jesteśmy przy triggerach i muzyce to mam pytanko: Da się ustawić aby Trigger zatrzymujący muzykę zatrzymywał ją stopniowo aby była coraz bardziej cicha i dopiero potem znikła? Jeśli tak to jak?
Sorka za offtopa.
Sorka za offtopa.
Ostatnio zmieniony 07 lis 2016, 14:32 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.
I'm fucking insane in the brain.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Pan Szatan, przypisz dźwięk do movera i go aktywuj (movera). Odjedzie, razem z dźwiękiem.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Informacja co do Scripted triggera i akcji stop music, obczaj mapke niespodzianke, tam działa to prawidłowo, ale żeby nie marnować ci czasu to powiem w skrócie, akcja ta działa tylko w zanadrzu scripted triggera! Czyli na początku ustawiasz akcje Play music, wait for event, dopiero stop music i kolejny play music.
Sorry za chaotyczność postu, pisze z fona i za bardzo nie mam dziś głowy do pisania
Sorry za chaotyczność postu, pisze z fona i za bardzo nie mam dziś głowy do pisania
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Tak, w akcji ustawia się wejście i wyjście muzyki w sekundach.A skoro już jesteśmy przy triggerach i muzyce to mam pytanko: Da się ustawić aby Trigger zatrzymujący muzykę zatrzymywał ją stopniowo aby była coraz bardziej cicha i dopiero potem znikła? Jeśli tak to jak?
to by działało tylko z sound'em z muzyką odpada.Tiquill pisze:Pan Szatan, przypisz dźwięk do movera i go aktywuj (movera). Odjedzie, razem z dźwiękiem.
8=======D
- Reality Master
- Modder
- Posty: 1094
- Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
- Kontakt:
No i dalej StopMusic nie dziala .
Opiszę dokładnie jak to wygląda od strony technicznej:
Trigger 'opendoors' odpala cutscenkę.
Podczas cutscenki trigger odpala ScriptedTrigger 'music1' - muzyka zaczyna grać.
Dalej - trigger (odpalany przechodząc przez niego) odpala ScriptedTrigger 'endsong'. Muzyka dalej gra, choć nie powinna.
Później kolejna cutscenka odpala ScriptedTrigger 'music2' - drugi utwór zaczyna grać, co sprawia że oba grają jednocześnie.
EDIT: Dobra, po paru eksperymentach ogarnąłem, że StopMusic musi być w tym samym ScriptedTriggerze co PlayMusic tylko poprzedzone WaitForEvent i już wszystko działa tak jak powinno. Czyli dokładnie tak jak Tiszer napisal, tylko nie skumałem za pierwszym razem Dziękuje wszystkim za pomoc!
Opiszę dokładnie jak to wygląda od strony technicznej:
Trigger 'opendoors' odpala cutscenkę.
Podczas cutscenki trigger odpala ScriptedTrigger 'music1' - muzyka zaczyna grać.
Dalej - trigger (odpalany przechodząc przez niego) odpala ScriptedTrigger 'endsong'. Muzyka dalej gra, choć nie powinna.
Później kolejna cutscenka odpala ScriptedTrigger 'music2' - drugi utwór zaczyna grać, co sprawia że oba grają jednocześnie.
EDIT: Dobra, po paru eksperymentach ogarnąłem, że StopMusic musi być w tym samym ScriptedTriggerze co PlayMusic tylko poprzedzone WaitForEvent i już wszystko działa tak jak powinno. Czyli dokładnie tak jak Tiszer napisal, tylko nie skumałem za pierwszym razem Dziękuje wszystkim za pomoc!
Ostatnio zmieniony 08 lis 2016, 00:13 przez Reality Master, łącznie zmieniany 2 razy.
Chyba tak. Albo piszesz sterujący trigger z funkcją PlayStream() (nie wiem czy nie wycięli tego z silnika P2) i możesz tam w zmiennych ustawić czas podgłaszania i ściszania muzyki, zamiast PlaySound() jak jest normalnie w P2, albo piszesz sterujący trigger zmieniający zmienną Volume (czy coś takiego). Raczej Easy.Pan Szatan pisze:Da się ustawić aby Trigger zatrzymujący muzykę zatrzymywał ją stopniowo aby była coraz bardziej cicha i dopiero potem znikła? Jeśli tak to jak?
Co Ty masz pomysły szef!Tiquill pisze:Pan Szatan, przypisz dźwięk do movera i go aktywuj (movera). Odjedzie, razem z dźwiękiem.
Gitara siemaEDIT: Dobra, po paru eksperymentach ogarnąłem
Mogłeś jeszcze chyba użyć Action_DeleteActor i wpisać tag jakiegoś SountThinga to by chyba też działało.
W sumie zauważyłem, że ja lubię robić coś zupełnie inaczej, niż inni. heh
- Reality Master
- Modder
- Posty: 1094
- Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
- Kontakt:
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
A o mnie zapomniałMxxx4 pisze:Fanie uczucie kiedy jest się w creditsach
- Załączniki
-
- Desktop 2016-11-11 11-05-51-859.jpg (233.5 KiB) Przejrzano 2818 razy
I'm fucking insane in the brain.
- Reality Master
- Modder
- Posty: 1094
- Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
- Kontakt:
Przecież jesteś w creditsach na końcu razem z Mxxx4.