[SteamMod] DarkFire

Tutaj rozmawiamy i prezentujemy mody dla gry Postal 2 w wersji na Steam, u nas dla rozróżnienia zwanej skrótem P2C.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Bartkov
Zabójca na sterydach
Zabójca na sterydach
Posty: 519
Rejestracja: 02 gru 2012, 10:43
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

01 lis 2016, 22:19

Czy pamiętacie moda o nazwie Dark Fire? Nie? Nic nie szkodzi! Dzisiaj wyszedł port tego moda który umożliwia granie z nim w Postal 2 Complete! Mod ten dodaje 26 nowych broni i 7 nowych pickupów! Co wam będę dalej tłumaczył, obczajcie go sobie sami! Mod również działa w 100 procentach na Nicks Coop, więc będziecie mogli się z nim bawić z przyjaciółmi. Have Fun!
Link do moda - https://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =791667661
Wersja no-steam - https://www.postalsite.info/infusions/pr ... hp?did=206



Obrazek
Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Od śmiechu niedaleko jest do płaczu, bo szczęście jest kruche jak szkło.
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

01 lis 2016, 22:55

Przerestowałem i animacja shotguna i plauge launcher'a jest zjebana ale wszystko inne ok :D


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 lis 2016, 00:35

Teraz nie mam komputera, by testować. Największym mankamentem dotychczasowej wersji imo była słaba animacja altfire M4A1RP. Liczę, że odrzut nie działa już jak zdechlak. Ale i każdą inną zmianę chętnie ujrzę. Są nowe pukawki?

No i przydałoby się poprawić wygląd każdej broni, by mod był bardziej jednolity. Barwę tekstur, by bronie zaczęły wyglądać jak zrobione dla jednej gry. ;) Aha, gdyby dało się wyłączyć dodatkowe elementy HUD dla amunicji. Nigdy mi nie pasowały do reszty Postala 2...

A pytanie, czy pamiętam tego moda. Bartkov, bez niego ani rusz, to standard, dla mnie tak ważny jak bronie AWP, nie, nawet ważniejszy. ;)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
BakenS
Miłośnik broni
Posty: 249
Rejestracja: 20 sty 2015, 22:27
Lokalizacja: Koszalin

03 lis 2016, 16:01

A broń, lub amunicja jest porozmieszczana po mapach? Czy tylko cheaty, żeby nie stracić pukawek?
Ostatnio zmieniony 03 lis 2016, 16:02 przez BakenS, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
EvilT-ModZ
Modder
Modder
Posty: 159
Rejestracja: 16 sie 2010, 17:30

04 lis 2016, 07:22

Tiquill pisze:imo była słaba animacja altfire M4A1RP
This animation was improved
Obrazek
Obrazek
Tiquill pisze:No i przydałoby się poprawić wygląd każdej broni, by mod był bardziej jednolity. Barwę tekstur, by bronie zaczęły wyglądać jak zrobione dla jednej gry. ;) Aha, gdyby dało się wyłączyć dodatkowe elementy HUD dla amunicji. Nigdy mi nie pasowały do reszty Postala 2...
Unfrotunally, but some resources just can not be exported anymore
BakenS pisze:A broń, lub amunicja jest porozmieszczana po mapach? Czy tylko cheaty, żeby nie stracić pukawek?
iwant DarkFire.DarkFireCaseInv

----
Also, is it necessary to upload DF for STP?


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 lis 2016, 12:32

EvilT-ModZ pisze:This animation was improved
It's good. :)
EvilT-ModZ pisze:DarkFireCaseInv
I to jest najlepsze co P2C daje od siebie w tego typu modach.
EvilT-ModZ pisze:Also, is it necessary to upload DF for STP?
You take my power. You take my faith. Don't ask. Do it, damn... :ściana:


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

04 lis 2016, 19:01

Also, is it necessary to upload DF for STP?
Non-steam mods are highly appreciated on this forum


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 lis 2016, 22:43

EvilT-ModZ pisze:iwant DarkFire.DarkFireCaseInv
Not work, this item is not added to game.
EvilT-ModZ pisze:This animation was improved
I tested. I don't see desired changes, movements is unnatural. And... Did you can improve animations to correctly work in Ultra Dual Wield mod? See my test movie from P2C:
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

08 lis 2016, 19:10

Tiquill pisze:Did you can improve animations to correctly work in Ultra Dual Wield mod?
Z tego co pamiętam, w DarkFire broń łączy się z dłońmi dopiero w skryptach moda, a żeby się tak broń nie przekręcała w drugiej ręce, to trzeba chyba ją połączyć bezpośrednio z dłonią w np. 3DSMaxie. Dużo byłoby chyba z tym roboty, bo DarkFire bazuje właśnie na łączeniu tego dopiero w skrypcie. Tak mi się wydaje ale mogę się mylić.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

08 lis 2016, 22:03

Nie wiem, seebeek17, jaka jest trudność. Służę sugestią. Ludzie mówią wiele rzeczy. Autor zrobi, co sam chce. I wszyscy są zadowoleni. ;)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ