[ POMOC] Jak zrobić latarke jako broń ?

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

TiTmx4
Początkujący morderca
Posty: 65
Rejestracja: 29 mar 2016, 17:55

01 lis 2016, 23:56

małe pytanie jakie są komendy w skryptach na doczepianie do postaci , oprócz AttachToBone lub SetBase ?


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

02 lis 2016, 09:20

AttachTag


8=======D
TiTmx4
Początkujący morderca
Posty: 65
Rejestracja: 29 mar 2016, 17:55

02 lis 2016, 18:56

tylko jak otagować kość w animacji ? :/


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

02 lis 2016, 20:47

Jeśli chcesz coś dodać w animacji, to można to zrobić w samym pliku z animacją.
Add Notyfication, tyle że to nie będzie ruchome.

Zobacz jak jest zrobiony "boltons" Jest przyczepiony do "Node_Parent" i porusza się z głową gracza.

Jest jeszcze coś takiego jak "sock" to gotowe ustawienia dla bolton'a (Patrz)
Załączniki
Image2.jpg
Image2.jpg (64.62 KiB) Przejrzano 1391 razy


8=======D
TiTmx4
Początkujący morderca
Posty: 65
Rejestracja: 29 mar 2016, 17:55

04 lis 2016, 17:50

Latarka inv , nie działa w 100% tak jak bym chciał bo działa tylko w lewo i prawo :/

Ps. Jak ktoś ma pomysł jak to naprawić to skrypty dołączam w paczce :czytaj:
Załączniki
FlashLight_inv.zip
(21.14 KiB) Pobrany 87 razy


Awatar użytkownika
EvilT-ModZ
Modder
Modder
Posty: 159
Rejestracja: 16 sie 2010, 17:30

04 lis 2016, 18:01

Mxxx4 pisze:Latarka inv , nie działa w 100% tak jak bym chciał bo działa tylko w lewo i prawo :/

Ps. Jak ktoś ma pomysł jak to naprawić to skrypty dołączam w paczce :czytaj:
I took a look at your code

1st: Code from DF's flashed pistol isn't very good, especially replication section (it's just doesn't work at all)

2nd:
OwnedInv classes works with 'Activated' state

Kod: Zaznacz cały

state Activated
{
	ignores Activate;

	function TurnOn()
	{
         MakeLight();//correct?
	}
Begin:
	TurnOn();
	GotoState('');
}


TiTmx4
Początkujący morderca
Posty: 65
Rejestracja: 29 mar 2016, 17:55

04 lis 2016, 18:36

What you mean , and what do I do with the script to work well ?


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

08 lis 2016, 19:38

Kod: Zaznacz cały

function ForceFinish();
function ServerForceFinish();
simulated function ClientForceFinish();
Na cholerę tutaj to w FLInv.uc?:D
EvilT-ModZ pisze:Code from DF's flashed pistol isn't very good
Mxxx4 pisze:What you mean , and what do I do with the script to work well ?

Kod: Zaznacz cały

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Replication
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
replication
{
	// send it to client 
	unreliable if (Role == ROLE_Authority)
		PrepareToSpawnLight, MakeLight,
		KillLight, bLightActive;

	// it's just for server
	reliable if &#40; Role < ROLE_Authority &#41;
		FLP, LightActor;
&#125;
Evil chyba miał na myśli to, żeby tą sekcję w kodzie wywalić, bo nie działa. xD
EvilT-ModZ pisze:OwnedInv classes works with 'Activated' state
Mxxx4, zobacz jak aktywowane są przedmioty z ekwipunku. Odpala je "State Activated" a nie funkcja Activate(). Tak też powinno działać, ale poprawnie powinno się to odpalać ze "State Activated" właśnie. ;)


ODPOWIEDZ