Nwm. może Tiquill może zresetować ankietę? Albo poprostu napisz w poście.Bartosz pisze:Im więcej opcji w ankiecie, tym lepiej Jest tylko małe "ale", gdyż ci, co zagłosowali wcześniej, nie mogą zagłosować na nowe dodane opcje w ankiecie, przez co nie będzie ona wiarygodna
Jakie zmiany wam się podobają a jakie nie w P2 Complete?
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
I'm fucking insane in the brain.
Jestem za tym, żeby pododawać jeszcze kilka najistotniejszych zmian, które wprowadzono do P2C i potem zresetować ankietę.Pan Szatan pisze:Nwm. może Tiquill może zresetować ankietę? Albo poprostu napisz w poście.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Niby tak. I dalej tłumaczyć nie musiałeś. Ale wiesz, przeszkodą (aby z StP czy AWP odpalić mody P2C) jest też zwykłe to, że stare klasy mają nowe funkcje, nowe współzależności. StP tego nie ma i gra pada na takich modach. Sam workshop jest tu drugoplanowy. Dlatego ważniejszy jest dla mnie punkt o tym właśnie.Pan Szatan pisze:ponieważ mają specialny skrypt aby wyświetlały się w menu modów.
I to jest właśnie ten P2GameMod. (Chyba z tobą rozmawiałem o MutChangeSMTextures, to właśnie jest podklasa P2GameMod). Ty widzisz to jako wadę, a dla mnie to największa zaleta P2C, bezsprzecznie. I trzniam, że akurat to powoduje konflikty ze starymi grami.Pan Szatan pisze:Mod ma specialnego skrypta który mówi grze jaką texturę w folderze moda ma podmienić na jaką texturę w grze.
Żeby to wreszcie było jasne. Zmień to tak:
- Workshop Launcher, czyli łatwe włączanie, usuwanie i zestawianie modów.
Oraz dodaj:
- P2GameMod, czyli bezinwazyjne dla plików gry (map) dodawanie i podmienianie obiektów wszelkiego typu (ludzie, modele, tekstury).
- Stare klasy skryptów mają nowe funkcje poszerzające funkcjonalność, ale uniemożliwiające wczytanie modów P2C na starszych grach.
Poza tym wciąż nie ma tu zmienionych cheatów.
Trzeba ją zrobić drugą. (Najlepiej nowy temat bez tych naszych dogadywań, co jest czym, czego brak itd).Bartosz pisze:Jest tylko małe "ale", gdyż ci, co zagłosowali wcześniej, nie mogą zagłosować na nowe dodane opcje w ankiecie, przez co nie będzie ona wiarygodna
To jeszcze to obgadajmy, czego brak, a potem nowy temat. W którym już dyskutujemy, co się podoba a nie czego brak.Bartosz pisze:Jestem za tym, żeby pododawać jeszcze kilka najistotniejszych zmian
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...