[Zapowiedź] DOOMSTAL - Doom w Postalu
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Reality Master
- Modder
- Posty: 1094
- Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
- Kontakt:
Podzieliłem mapę na trzy części i wiem już która z nich jest problematyczna, jednak dalej nie wiem co dokładnie powoduje błąd. Jednak to o krok bliżej rozwiązania
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
Screenuj widok z edytora
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Grałeś w to?Pan Szatan pisze:W tym mappacku jedna mapa to jak 6 normalnych mapek w P2
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Tak, robiłem beta testy i powiem że mod jest naprawdę świetny są nawet 2 sekretne poziomyBartosz pisze:Grałeś w to?
I'm fucking insane in the brain.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
O to toNie za bardzo wiem o co chodzi z tymi dziurami w BSP. Pamiętam, że czasami robiły się w niektórych ścianach lub podłogach takie spore czarne pola, ale po ponownym zbuildowaniu problem znikał. O to chodzi?
Zawsze możesz ściągnąć siatkę z całej mapy i wyciąć ją jednym brushem, tak jak to zrobił RWS z budynkami na suburbs-3
8=======D
- Reality Master
- Modder
- Posty: 1094
- Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
- Kontakt:
Dobra, usunąłem jedno miejsce na mapie i przestało crashować (tj. nie wywaliło błędu dwa razy z rzędu). Najwyżej zrobi się je na nowo.
W załączniku zdjęcie problematycznego (?) miejsca. Nie zdziwie się jak jutro znowu coś się posypie...
W załączniku zdjęcie problematycznego (?) miejsca. Nie zdziwie się jak jutro znowu coś się posypie...
- Załączniki
-
- Bez nazwy.jpg (583.73 KiB) Przejrzano 1630 razy
Mam pytanie. Czy w moda będzie można zagrać także na STP czy konieczna jest instalacja go w p2c?
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Mam nadzieję, że zwykłe StP...
Reality Master, przesuwałeś wierzchołki tych brushy? Może to powodem, że się geometria wykrzacza.
Reality Master, przesuwałeś wierzchołki tych brushy? Może to powodem, że się geometria wykrzacza.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Reality Master
- Modder
- Posty: 1094
- Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
- Kontakt:
Na razie priorytetem jest Workshop. Po wydaniu EP I chciałbym zrobić sobie trochę przerwy i może wtedy przekonwertuje do AWP. Nie ukrywam jednak że wolałbym skupić się na produkcji drugiego epizodu.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
I tak pozbawiasz się sam połowy potencjalnych odbiorców. Konwersja wstecz? Biedne robaczki zawieszone między AWP a P2C...Reality Master pisze:Na razie priorytetem jest Workshop. Po wydaniu EP I chciałbym zrobić sobie trochę przerwy i może wtedy przekonwertuje do AWP.
A właściwie po co ci bazować na środowisku AWP/P2C? Do realiów Dooma starczyłby StP. Odpowiesz mi "Bo ja na tym gram"? Rosjanie mają DR, a wkrótce znów coś wyjdzie, i tak zamknięty krąg, różne i niezgodne platformy. A dzielcie się wy wszyscy w ch...
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
A nie lepiej na STP?Reality Master pisze:Na razie priorytetem jest Workshop. Po wydaniu EP I chciałbym zrobić sobie trochę przerwy i może wtedy przekonwertuje do AWP. Nie ukrywam jednak że wolałbym skupić się na produkcji drugiego epizodu.
I'm fucking insane in the brain.
- Reality Master
- Modder
- Posty: 1094
- Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
- Kontakt:
Wybrałem P2C, bo ma największy zasób materiałów (DS korzysta przecież z meshy z AW, są zombie, są szkielety z halloweenowego eventu), baza odbiorców też jest spora (taki Nick's Coop ma ponad 10 000 subsrybentów! - nie żebym na tyle pobrań liczył, ale jednak sporo osób posiada właśnie tą wersje). Na konwersje na pewno nie starczy mi czasu, jeśli chcę to wypuścić w halloween (później będę zajęty jakoś do lutego). Może ktoś inny byłby chętny to przeportować?
Ja mogę to zdowngrade'ować do STP. Powiedz proszę, że nie dodałeś tam żadnych "nowych" broni z P2C Nie moge znieść tego jak RWS mogło dodać bronie z ED do podstawowej rozgrywki a nie jako mod do workshop'uWybrałem P2C, bo ma największy zasób materiałów (DS korzysta przecież z meshy z AW, są zombie, są szkielety z halloweenowego eventu), baza odbiorców też jest spora (taki Nick's Coop ma ponad 10 000 subsrybentów! - nie żebym na tyle pobrań liczył, ale jednak sporo osób posiada właśnie tą wersje). Na konwersje na pewno nie starczy mi czasu, jeśli chcę to wypuścić w halloween (później będę zajęty jakoś do lutego). Może ktoś inny byłby chętny to przeportować?
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Mogę spróbować przenieść to na STP/AW ale nic nie obiecuję bo mam też inne projekty na głowieReality Master pisze:Może ktoś inny byłby chętny to przeportować?
Edit:
Bartosz, niestety są... nawet ten zas***y granatnik.
Ostatnio zmieniony 24 paź 2016, 13:49 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.
I'm fucking insane in the brain.
- Reality Master
- Modder
- Posty: 1094
- Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
- Kontakt:
Ten kto podjąłby się konwersji dostanie czystą mapę bez żadnych pickupów i pawnów. Będzie mógł sobie je ustawić według własnego uznania. Były by tam gotowe movery, triggery, skrypty itd.