[Zapowiedź] DOOMSTAL - Doom w Postalu

Tutaj rozmawiamy i prezentujemy mody dla gry Postal 2 w wersji na Steam, u nas dla rozróżnienia zwanej skrótem P2C.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

23 paź 2016, 14:49

Podzieliłem mapę na trzy części i wiem już która z nich jest problematyczna, jednak dalej nie wiem co dokładnie powoduje błąd. Jednak to o krok bliżej rozwiązania ;)


Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

23 paź 2016, 14:56

Screenuj widok z edytora


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

23 paź 2016, 15:39

Pan Szatan pisze:W tym mappacku jedna mapa to jak 6 normalnych mapek w P2
Grałeś w to?


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

23 paź 2016, 15:42

Bartosz pisze:Grałeś w to?
Tak, robiłem beta testy i powiem że mod jest naprawdę świetny są nawet 2 sekretne poziomy :)


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 paź 2016, 16:05

Nie za bardzo wiem o co chodzi z tymi dziurami w BSP. Pamiętam, że czasami robiły się w niektórych ścianach lub podłogach takie spore czarne pola, ale po ponownym zbuildowaniu problem znikał. O to chodzi?
O to to
Zawsze możesz ściągnąć siatkę z całej mapy i wyciąć ją jednym brushem, tak jak to zrobił RWS z budynkami na suburbs-3


8=======D
Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

23 paź 2016, 23:45

Dobra, usunąłem jedno miejsce na mapie i przestało crashować (tj. nie wywaliło błędu dwa razy z rzędu). Najwyżej zrobi się je na nowo.

W załączniku zdjęcie problematycznego (?) miejsca. Nie zdziwie się jak jutro znowu coś się posypie...
Załączniki
Bez nazwy.jpg
Bez nazwy.jpg (583.73 KiB) Przejrzano 1630 razy


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

24 paź 2016, 00:21

Mam pytanie. Czy w moda będzie można zagrać także na STP czy konieczna jest instalacja go w p2c?


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 paź 2016, 00:57

Mam nadzieję, że zwykłe StP... :roll:


Reality Master, przesuwałeś wierzchołki tych brushy? Może to powodem, że się geometria wykrzacza.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

24 paź 2016, 01:35

Na razie priorytetem jest Workshop. Po wydaniu EP I chciałbym zrobić sobie trochę przerwy i może wtedy przekonwertuje do AWP. Nie ukrywam jednak że wolałbym skupić się na produkcji drugiego epizodu.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 paź 2016, 12:29

Reality Master pisze:Na razie priorytetem jest Workshop. Po wydaniu EP I chciałbym zrobić sobie trochę przerwy i może wtedy przekonwertuje do AWP.
I tak pozbawiasz się sam połowy potencjalnych odbiorców. Konwersja wstecz? Biedne robaczki zawieszone między AWP a P2C... :|

A właściwie po co ci bazować na środowisku AWP/P2C? Do realiów Dooma starczyłby StP. Odpowiesz mi "Bo ja na tym gram"? Rosjanie mają DR, a wkrótce znów coś wyjdzie, i tak zamknięty krąg, różne i niezgodne platformy. A dzielcie się wy wszyscy w ch... ;>


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

24 paź 2016, 12:29

Reality Master pisze:Na razie priorytetem jest Workshop. Po wydaniu EP I chciałbym zrobić sobie trochę przerwy i może wtedy przekonwertuje do AWP. Nie ukrywam jednak że wolałbym skupić się na produkcji drugiego epizodu.
A nie lepiej na STP?


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

24 paź 2016, 13:34

Wybrałem P2C, bo ma największy zasób materiałów (DS korzysta przecież z meshy z AW, są zombie, są szkielety z halloweenowego eventu), baza odbiorców też jest spora (taki Nick's Coop ma ponad 10 000 subsrybentów! - nie żebym na tyle pobrań liczył, ale jednak sporo osób posiada właśnie tą wersje). Na konwersje na pewno nie starczy mi czasu, jeśli chcę to wypuścić w halloween (później będę zajęty jakoś do lutego). Może ktoś inny byłby chętny to przeportować?


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

24 paź 2016, 13:46

Wybrałem P2C, bo ma największy zasób materiałów (DS korzysta przecież z meshy z AW, są zombie, są szkielety z halloweenowego eventu), baza odbiorców też jest spora (taki Nick's Coop ma ponad 10 000 subsrybentów! - nie żebym na tyle pobrań liczył, ale jednak sporo osób posiada właśnie tą wersje). Na konwersje na pewno nie starczy mi czasu, jeśli chcę to wypuścić w halloween (później będę zajęty jakoś do lutego). Może ktoś inny byłby chętny to przeportować?
Ja mogę to zdowngrade'ować do STP. Powiedz proszę, że nie dodałeś tam żadnych "nowych" broni z P2C Nie moge znieść tego jak RWS mogło dodać bronie z ED do podstawowej rozgrywki a nie jako mod do workshop'u :<


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

24 paź 2016, 13:48

Reality Master pisze:Może ktoś inny byłby chętny to przeportować?
Mogę spróbować przenieść to na STP/AW ale nic nie obiecuję bo mam też inne projekty na głowie ;)

Edit:
Bartosz, niestety są... nawet ten zas***y granatnik.
Ostatnio zmieniony 24 paź 2016, 13:49 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

24 paź 2016, 13:53

Ten kto podjąłby się konwersji dostanie czystą mapę bez żadnych pickupów i pawnów. Będzie mógł sobie je ustawić według własnego uznania. Były by tam gotowe movery, triggery, skrypty itd.


ODPOWIEDZ