[Zapowiedź] DOOMSTAL - Doom w Postalu

Tutaj rozmawiamy i prezentujemy mody dla gry Postal 2 w wersji na Steam, u nas dla rozróżnienia zwanej skrótem P2C.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

21 wrz 2016, 16:27

Odstawiłem PostEDa na 2 miesiące (straciłem wenę) i dlatego nie udało mi się wydać go w lipcu.
Nie owijając w bawełnę tyle zostało mi do zrobienia:
lista todo pisze: MAP 1 - poprawić intro
MAP 2 - rozmieszczenie wrogów, pickupy, dokończyć kilka pokoi
MAP 3 - skrypty (walka finałowa), spawnery, triggery (drzwi)
ENDING - dokończyć outro
BONUS1 - drzwi, rozmieszczenie wrogów, pickupy
BONUS 2 - done
Bronie - 3/5 done
Soundtrack - 2/4 done
HUD (?)


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

21 wrz 2016, 16:32

To w sumie prawie na wykończeniu to masz. :D

Fajnie jakby to wyszło do końca tego roku. :)


Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

22 paź 2016, 21:49

Mod już jest blisko wydania - dzisiaj sporo wprowadziłem poprawek i zmian. Powstał jednak jeden problem... GPF. Czy ktoś byłby w stanie powiedzieć mi w czym leży problem?

Kod: Zaznacz cały

An error has occurred. If you continually get the same error, try loading a different save file, submit a bug report, and/or check the Support Forums for assistance.

POSTAL 2 Build Oct  7 2015 18:31:08

OS: Windows NT 6.2 (Build: 9200)
CPU: GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 2400 MHz with 3326MB RAM
Video: NVIDIA GeForce 8600 GT  (4192)
Level: Autoplay.fuk - DOOMSTAL EP I - Phobos Labs

General protection fault!

History&#58; APawn&#58;&#58;processHitWall <- &#40;controller 0&#41; <- APawn&#58;&#58;stepUp <- APawn&#58;&#58;physWalking <- AFPSPawn&#58;&#58;performPhysics <- AFPSPawn&#58;&#58;Tick <- TickAllActors <- &#40;NetMode=0&#41; <- ULevel&#58;&#58;Tick <- TickLevel <- UGameEngine&#58;&#58;Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Dodam, że błąd wywala w różnych momentach. Czasami wywala na starcie mapy czasami po kilku minutach.


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

22 paź 2016, 22:02

Chyba jakiś bystek utknął w ścianie i być może powoduje on błąd.


TiTmx4
Początkujący morderca
Posty: 65
Rejestracja: 29 mar 2016, 17:55

22 paź 2016, 22:08

albo za dużo npców albo obiektów typu karma , chyba :)

Ps. Fajna specyfikacja kompa zgaduję że ramy to jeszcze ddr1/ddr2 ? ;)


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 paź 2016, 22:15

Bartosz pisze:Chyba jakiś bystek utknął w ścianie i być może powoduje on błąd.
Nie może się pojawić bo coś mu przeszkadza


8=======D
Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

22 paź 2016, 23:45

Dobra, usunąłem wszystkie pawny, bo nie mogłem dociec który jest problematyczny. Żaden nie kolidował z otoczeniem, ani z innymi pawnami. Teraz ustawiać to wszystko na nowo, eh... :/

No nic, i tak dziękuję wszystkim za pomoc!


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

23 paź 2016, 00:03

Że tak spytam z ciekawości, kiedy owy mod wyjdzie?


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 paź 2016, 00:03

To może być wina geometrii mapy, np. źle dopasowane BSP


8=======D
Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

23 paź 2016, 00:46

Pododawałem na nowo pawny - tym razem mniej - i znowu dupa.


Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

23 paź 2016, 00:59

Reality Master pisze:Pododawałem na nowo pawny - tym razem mniej - i znowu dupa.
Moźliwe źe jakiś PathNotes się połączył z jakimś poza ściany, ale to byś przecieź widział w edytorze...

Jedna ze ścian może być źle postawiona może mieć zbyt ostry kąt i bystek na tym się blokuje.

Tylko teraz poszukaj które to ściany postaw przed nią path bloker lub jakiś większy przedmiot .. jeśli nie rozumiesz mego mełkotu bo piszę z głowy, to zobacz jak zrobiony jest Mall Centrum Handlowe piętro nad Fontanną i Garym !
Tam twórcy postawili sztuczne ściany static mesh bez tego góra nigdy nie była by okrągła, a spora liczba ludzików pewnie by się blokowała po kątach.
Ostatnio zmieniony 23 paź 2016, 01:00 przez BloodLogin, łącznie zmieniany 1 raz.


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 paź 2016, 09:35

Zrób kopię mapy bez ludzi i ją pozwiedzaj, by sprawdzić czy nie ma dziur w BSP.
Zobacz czy nie ma blokujących miejsc, coś jak niewidzialna przeszkoda.
Wtedy będzie pewne że to błąd siatki mapy. Czasem w takich wypadkach wystarczy wyciąć kolejny brush, a samo się naprawi.


8=======D
Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

23 paź 2016, 13:32

Nie za bardzo wiem o co chodzi z tymi dziurami w BSP. Pamiętam, że czasami robiły się w niektórych ścianach lub podłogach takie spore czarne pola, ale po ponownym zbuildowaniu problem znikał. O to chodzi?

Już nie mam pojęcia o co tu biega. W ostateczności rozbije tą mapę na 3 - trochę głupio, bo miało być jak najmniej ekranów ładowania, no ale trzeba będzie chyba zrezygnować z tak sporej mapy.


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

23 paź 2016, 14:28

Reality Master pisze:W ostateczności rozbije tą mapę na 3 - trochę głupio, bo miało być jak najmniej ekranów ładowania, no ale trzeba będzie chyba zrezygnować z tak sporej mapy.
Jeżeli mapy nie będą za krótkie, to czemu nie? Będzie też lepsza optymalizacja gry i mniej błędów ;)


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

23 paź 2016, 14:30

Bartosz pisze:Jeżeli mapy nie będą za krótkie, to czemu nie? Będzie też lepsza optymalizacja gry i mniej błędów ;)
W tym mappacku jedna mapa to jak 6 normalnych mapek w P2 xD


I'm fucking insane in the brain. :axe:
ODPOWIEDZ