Postal 2: UDK
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Oby projekt nie skończył podobnie jak "Fucked up party"
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
Najchętniej zgarnołbym kumulację w Lotka i zabrał się z ekipą (z wami) za POSTAL 4 na silniku UE4.B@rtosZ pisze:Oby projekt nie skończył podobnie jak "Fucked up party"
A kasa byłaby potrzebna nie na licencję, a na wydajne komputery i płacenie zepołowi
Dziś wrzuciłem do kominka zapiski conceptu z przed 1,5 roku , ta scena zaczynająca się od pukania jakieś prostytutki w hotelu tego sie nie da opisać na forum i nie ma potrzeby . Zawsze miałem/mam mocną wizję na każdy mod, to byłby pewniak ! ...
Wracając do tego tematu gdy zabierzemy się spowrotem za UDK (sam nie zrobię scriptów) na Remejku też mogłyby powstawać fajne mody (nawet od zera Traffic, Pesjia , ZombieLaucher, Sweet itp..).
Ostatnio zmieniony 15 paź 2016, 15:47 przez BloodLogin, łącznie zmieniany 1 raz.
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
No dobra, sam nie chciałem do tego wracać, ale skoro sami autorzy tu znowu piszą, w końcu pora na chwilę bolesnej szczerej prawdy ode mnie.
Padło to, gdy mnie nie było pośród was. I powiem teraz, że jakoś miałem mało wiary w powodzenie tego projektu. Idea UDK mnie nie przekonała zupełnie. Po zainstalowaniu tego i uruchomieniu miałem na komputerze zamrażarkę, cięło strasznie, lapek wył ze zmęczenia. Po optymalizacji byłoby lepiej, wierzę - ale. Samo edytowanie map też mi nie szło, inne środowisko, brakowało mu tej lekkości PostEd, nie czułem wcale potencjału, jaki za nim jest. Odpuściłem sobie tą metodę współpracy. To może jakaś forma patronatu. Utworzyłem domenę, zamieściłem przygotowaną przez współpracowników stronę-wizytówkę, dałem powierzchnię FTP do dowolnego użytku. Co mogłem dałem. Ale jednocześnie wyrobiłem już sobie opinię o obu, wtedy już jedynych pozostałych, współtwórcach.
Chciałem powiedzieć wprost parę słów, ale wstrzymywałem się. MaKiPL, jesteś zbyt zdolny, zbyt błyskotliwie biegnie twoja ścieżka rozwoju, honorowany tu, honorowany tam. Nie pakuj się w projekt, który cię pogrąży w masę zużytego czasu i wysiłku o wątpliwej przyszłości. Nie miej litości dla wątpliwych projektów, porzucaj je, wszystkie, bezwzględnie, idź tylko tam, gdzie możesz rozwijać się szybko i odpowiednio dla swojego potencjału. Który jest wielki. Umoczyłeś się w ten P2: UDK i - trwonisz swój potencjał. Ale nie powiedziałem tego. Bo z drugiej strony był rigstudio, człowiek zdolny, ale o innym typie talentu. Stabilny w tym co robi i uparty. Nie będę działał na jego szkodę, odciągając mu jego współpracownika. Rig, za dużo zrobiłeś w tych mapach, żebyś miał to wszystko stracić, zaniechać, szkoda twej pracy. Poszukaj sobie innego współpracownika i kontynuuj to z nim. Nie porwał mnie UDK, ale jeśli na koniec będę miał zoptymalizowaną grę, to przecież chętnie zagram. Rób to, nie marnuj tego, nie skończywszy!
Ale te moje uwagi i spostrzeżenia były tego typu, że - lepiej milcz i się nie wtrącaj. Nie pomożesz, a rozbijesz i tak wątły zespół. Nie pomożesz więcej niż ci się udało, to nie psuj. Czas zrobi swoje. I zachowałem wstrzemięźliwość. Niech to w nich samo dojrzy, przejrzy, wyjrzy. Aż do teraz, kiedy mogłem w końcu powiedzieć, co o tym myślę. A jak teraz czytam:
To wszystko na teraz ode mnie o tym. Dziękuję za wszystkie spędzone w tym projekcie chwile. Kłaniam się.
Padło to, gdy mnie nie było pośród was. I powiem teraz, że jakoś miałem mało wiary w powodzenie tego projektu. Idea UDK mnie nie przekonała zupełnie. Po zainstalowaniu tego i uruchomieniu miałem na komputerze zamrażarkę, cięło strasznie, lapek wył ze zmęczenia. Po optymalizacji byłoby lepiej, wierzę - ale. Samo edytowanie map też mi nie szło, inne środowisko, brakowało mu tej lekkości PostEd, nie czułem wcale potencjału, jaki za nim jest. Odpuściłem sobie tą metodę współpracy. To może jakaś forma patronatu. Utworzyłem domenę, zamieściłem przygotowaną przez współpracowników stronę-wizytówkę, dałem powierzchnię FTP do dowolnego użytku. Co mogłem dałem. Ale jednocześnie wyrobiłem już sobie opinię o obu, wtedy już jedynych pozostałych, współtwórcach.
Chciałem powiedzieć wprost parę słów, ale wstrzymywałem się. MaKiPL, jesteś zbyt zdolny, zbyt błyskotliwie biegnie twoja ścieżka rozwoju, honorowany tu, honorowany tam. Nie pakuj się w projekt, który cię pogrąży w masę zużytego czasu i wysiłku o wątpliwej przyszłości. Nie miej litości dla wątpliwych projektów, porzucaj je, wszystkie, bezwzględnie, idź tylko tam, gdzie możesz rozwijać się szybko i odpowiednio dla swojego potencjału. Który jest wielki. Umoczyłeś się w ten P2: UDK i - trwonisz swój potencjał. Ale nie powiedziałem tego. Bo z drugiej strony był rigstudio, człowiek zdolny, ale o innym typie talentu. Stabilny w tym co robi i uparty. Nie będę działał na jego szkodę, odciągając mu jego współpracownika. Rig, za dużo zrobiłeś w tych mapach, żebyś miał to wszystko stracić, zaniechać, szkoda twej pracy. Poszukaj sobie innego współpracownika i kontynuuj to z nim. Nie porwał mnie UDK, ale jeśli na koniec będę miał zoptymalizowaną grę, to przecież chętnie zagram. Rób to, nie marnuj tego, nie skończywszy!
Ale te moje uwagi i spostrzeżenia były tego typu, że - lepiej milcz i się nie wtrącaj. Nie pomożesz, a rozbijesz i tak wątły zespół. Nie pomożesz więcej niż ci się udało, to nie psuj. Czas zrobi swoje. I zachowałem wstrzemięźliwość. Niech to w nich samo dojrzy, przejrzy, wyjrzy. Aż do teraz, kiedy mogłem w końcu powiedzieć, co o tym myślę. A jak teraz czytam:
To miało się skończyć tak, jak miało.MaKiPL pisze:Rig odwalał kawał dobrej roboty. Nie było osoby, która by to poprowadziła do końca, a ja byłem w tym beznadziejny.
MaKiPL pisze:Teraz na UE4 to byłaby poezja pracować, ale już wystarczy kompromitacji.
Potrzebny Mesjasz, przewodnik.
Czyli podział nastąpił był. Co mogę powiedzieć. rigstudio, szukaj nowego współpracownika.rigstudio pisze:Ja mam w nosie UT4 .
Albo dajcie projekt w łapki BloodLogina. Przynajmniej się chłopak czymś zajmie.MaKiPL pisze:Ożywisz te zwłoki? Jestem ZA, jak można coś z tym zrobić, to bardzo proszę robić.
To wszystko na teraz ode mnie o tym. Dziękuję za wszystkie spędzone w tym projekcie chwile. Kłaniam się.
Fajny taki speed video. Do świadomości trafia więcej niż zdążysz zauważyć. Takie powinny być wszystkie zajawki, każdej gry.seebeek17 pisze:Tutaj nagrany speed video, strasznie tu pusto, już na filmikach mapy były bardziej szczegółowe i lepiej dopracowane:
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
Po pierwsze laptopy nie są do takiej pracy przeznaczoneTiquill pisze:Idea UDK mnie nie przekonała zupełnie. Po zainstalowaniu tego i uruchomieniu miałem na komputerze zamrażarkę, cięło strasznie, lapek wył ze zmęczenia. Po optymalizacji byłoby lepiej
Czytałem na udkdev że najlepiej uruchamiać ten edytor na komputerze z 8GB , a ktoś inny uruchomił to na 2GB ale czekał 30 min na bulit mapy / elementu.
I teraz własnie teraz sobie uświadomiłem że wymagania to będzie miało bardzo wysokie :o i to może odrzucić gracza i może on wybrać P2Complete, ale spokojna głowa mam taki RAM na oku 1x4GB za taką niską cene
https://proline.pl/?p=BLS4G3D1609DS1S00CEU
i do tego dobrać AMD 6 lub 4 rdzenie minimum.
Dobrą ciekawostką byłoby gdyby MaKi i Rig
wkleiło tutaj swoją specyfikacje kompa
Ostatnio zmieniony 16 paź 2016, 12:14 przez BloodLogin, łącznie zmieniany 1 raz.
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
W tym przypadku polecam rozwiązanie w stylu z ShellImage.seebeek17 pisze:Pobrałem chyba jakiś oryginalny plik z mapą z jakiejś gry na UE3. Wywalało z tego co pamiętam przez to, że nie było mapy z menu głównym w P2UDKBloodLogin pisze:To trzeba było to opisać ...
Przygotuj się , pościągaj pliki jeszcze raz
wklej link aby każdy miał to samo u siebie
Będzie fajnie i pisz jak coś Priv, aby nie było że nabijam posty
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Ja się nie czepiam UE4.Nie bo nie chce ,próbowałem i mam z tego tylko nadpaloną kartę graficzną .
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
Ja znam jedną zalete by robić ten Remake
1) Doczytałem że UDK wspiera konsole.. jeśli zrobimy, będzie to druga część Postala na konsolach, pierwsza to oczywiście Postal: Redux, wasz "produkt" mógłby już wcześniej być pierwszy, ale teraz nawet będzie lepiej poprawna kolejność i większy apetyt na twójwymiarowy Paradise (grając padem).
W 2016 rozwineła sie nowa technologia, zaraz bo inteligentych zegarkach pojawiły się okulary VR (te oryginalne jak i zamienniki sama obudowa + ekran smartfona można tobwszędzie kupić)..
Nie będę opisywać jak działa, ja to popieram , wystarczy dla przykładu Reakcja RockAlona.
Zrobiono nawet specjalną nową wersje Seriousa Sama - to nie tylko dopicowana grafika, ale i obsługa tych okularów i przerobiony HUD. Jest potencjał , zobaczcie przykladowe filmiki :
Nie wiem ile to będzie dodatkowych linijek kodu, ale to może być najmocniejszy element wyróżniający NASZĄ nową wersje od starej wersji gry.
Co o tym sądzicie ??
1) Doczytałem że UDK wspiera konsole.. jeśli zrobimy, będzie to druga część Postala na konsolach, pierwsza to oczywiście Postal: Redux, wasz "produkt" mógłby już wcześniej być pierwszy, ale teraz nawet będzie lepiej poprawna kolejność i większy apetyt na twójwymiarowy Paradise (grając padem).
W 2016 rozwineła sie nowa technologia, zaraz bo inteligentych zegarkach pojawiły się okulary VR (te oryginalne jak i zamienniki sama obudowa + ekran smartfona można tobwszędzie kupić)..
Nie będę opisywać jak działa, ja to popieram , wystarczy dla przykładu Reakcja RockAlona.
Zrobiono nawet specjalną nową wersje Seriousa Sama - to nie tylko dopicowana grafika, ale i obsługa tych okularów i przerobiony HUD. Jest potencjał , zobaczcie przykladowe filmiki :
Nie wiem ile to będzie dodatkowych linijek kodu, ale to może być najmocniejszy element wyróżniający NASZĄ nową wersje od starej wersji gry.
Co o tym sądzicie ??
Ostatnio zmieniony 17 paź 2016, 14:49 przez BloodLogin, łącznie zmieniany 1 raz.
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
I to by było na tyle na razie
Jak zbierze się przynajmniej pięcioosobowa ekipa, która będzie chciała wskrzesić projekt i pokaże jakieś konkrety, wtedy temat się odblokuje
Jak zbierze się przynajmniej pięcioosobowa ekipa, która będzie chciała wskrzesić projekt i pokaże jakieś konkrety, wtedy temat się odblokuje
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew