O boszee! Nie możliwe Rycho pobrał moda innego niż swojego i w dodatku do AWPRycho3D pisze:zassałem

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
O boszee! Nie możliwe Rycho pobrał moda innego niż swojego i w dodatku do AWPRycho3D pisze:zassałem
Jak wrócę do PostED to postaram się coś z tym zrobić, dam jakiś teren lub budynki w oddaliRycho3D pisze:Na starcie podszedłem do okna, a tam niebieska plama na ziemi
Nie mi oceniać długość zestawu map, gdyż moje tempo gry jest dość wolne (lubie się rozglądać i wczuwać się w klimat) ale myślę, że jest dłuższe od mapki niespodziankiRycho3D pisze:Wieczorem zagram ponownie bo zginąłem Mam nadzieję że to jest długie.
Obok jednej z lodówek leżą dwa pudła, na które można wskoczyć.Rycho3D pisze:ciężko tam wejść.jpg
Z tym przyciskiem byłem świadom błędu, dopiero po wypuszczeniu mappacku, więc wolałem poczekać aż zostanie wyłapana większa ilość takich "rekwizytów" i potem je naprawić i wypuścić w jednym patchu.Tiquill pisze:2. Przycisk w stołówce. Pierwsza rzecz, która nie zachęca do dalszej gry. Wszędzie wejdę, wszystko sprawdzę i znajdę. Ale tego g... nie widziałem. WMD widzę na szafce, to sobie wezmę. KarmaGunem ustawiam sobie pudła, by tam wejść, strzelam i... plecami włączyłem ten przycisk, przypadkiem! Wisi na pustej ścianie! A nie widać go, zasrańca. Najciemniej pod latarnią, to ten efekt. I wydaje mi się, że to chyba nie tylko mnie zniechęciło do dalszej gry. Jakaś pomoc, szukaj w tym pomieszczeniu itp... -0.5
Zobaczę co da się zrobićTiquill pisze:3. Wewnętrzne podwórze. Bardzo tam amatorsko, rozumiem, sentyment do początków tej mapy kazał utrzymać to bez zmian. Ale te cienkie ściany to już nie da się akceptować, i brak drzwi i futryn. Tutaj wciąż bez zmian, źle. Szybko się to przechodzi, więc tylko: -0.2, do pominięcia.
Tiquill pisze:4. Druga mapa. Wyczerpany z pickupów leczących na tej stołówce, przed dziurą w suficie. Dostałem się tam wyżej i oczekuję pomocy od projektanta poziomu w formie pickupów leczących - nie ma ani jednego, co zawodzi. Dialog z graczem został zwolniony z pracy. A to tuż przed wyjściem na dach, więc trzeba się uzbroić. Wada. Miejsca i akcja zbyt podobna do pierwszej mapy czynią całą grę za długą i zaczyna nudzić. Ogólnie za drugą mapę: -0.5
To dlatego, że olałeś tą hordę zombie, która nie odpuszcza i będzie gonić gracza do samego końca.Po wymordowaniu wszystkich zombie przed wejściem do "areny", dużo łatwiej jest się skupić na zabijaniu zombie-żołnierzy oraz krwiożerczych psówTiquill pisze:5. Wyszedłem na dach. Mijam te zombie, ale co dalej. Gęsto od nich coraz bardziej. Gdzie dalej? E, jest miejsce gdzie włączyło się zadanie wybicia... 516 zombie-żołnierzy. Spawnują się w ilościach hurtowych, w dodatku te psy. Nie ma mowy o uczciwej grze. Bez kodów nie da się grać. Dziecięca mania spawnowania na maxa, nie ustrzegłeś się tego. Co ja tak naprawdę dostaję? Przejść tyle całości by na koniec mieć to, co mogę przez cheat Massacre mieć, niemądre to. GodMode i ammo 999 dla SMEGa i jakoś to przetrwam. A byłoby fajnie pokonać takich zombie-żołnierzy w normalnej walce i w normalnej ich ilości. -2
U mnie wszystko było ok, a testowałem końcówkę z 5 razyTiquill pisze:W końcu spokojniej. Chodzę, szukam... Zabrakło mi 4 przeciwników by ukończyć grę! Exit. -1
Tiquill pisze:Ocena końcowa: 7/10
Ja 3 razy. Od tego samego save przed wyjściem na dach.Devir3ment pisze:U mnie wszystko było ok, a testowałem końcówkę z 5 razy
I ten błąd liczby 516 zniechęca bardziej niż sam zalew tych zombie. Jak taką liczbę widzisz na ekranie to naprawdę tracisz wiarę w rozsądek twórcy.Devir3ment pisze: Liczba 516 to nie ilość przeciwników a wynik końcowy (wdał mi się błąd i za zabicie jednego przeciwnika dodaje po 5/6 punktów do licznika, zamiast jednego.)
Udało mi się po prawie 2 godzinach grzebania naprawić ten błądTiquill pisze:I ten błąd liczby 516 zniechęca bardziej niż sam zalew tych zombie. Jak taką liczbę widzisz na ekranie to naprawdę tracisz wiarę w rozsądek twórcy.
O to będzie ciężko dla graczy, którzy w mappack zagrali i przeszli, chyba że dla tych, którzy jeszcze nie graliTiquill pisze:No i: Więcej strachu w szpitalu strachu, panie brachu.
Takie coś by się nadało do EDTiquill pisze:Nie wiem, zrób coś w stylu jakiejś pakamery, poobrywanych i starych drzwi. Gdzie jest dziupla-wylęgarnia-śmierdzielnia zombiaków. Jeśli w nie walę, to wylatuje kolejna setka zombie. I każdy będzie szczęśliwy, łącznie z tobą, że ma ich multum.
Najnowsza wersja działa jak ta lala i licznik został naprawiony, pamiętam że w którejś wersji, jeden żołnierz liczył się za 4/5Dzienis pisze:Zagrałem i prawie ukończyłem, choć na koniec wkradł mi się błąd uniemożliwiający dokończenie, grałem w starszą niespatchowaną wersję i licznik stanął mi na 415/516 żołnierzy, po czym przestało ich spawnować.
Byłaby krótka cutscenka z "przylatującym" Helikopterem ratunkowym i podsumowanie gry ze statystykamiDzienis pisze:Rozumiem jednak, że po ich wybiciu i tak byłby koniec gry?
Pewno gdyby nie to, że dałem na podpuchę obok drugi zepsuty przełącznik, to byłoby jeszcze ciężej się zorientowaćDzienis pisze:Pierwsze dwie mapy bardzo fajne, choć też się naszukałem trochę tego przełącznika, łatwo się tam zgubić, ale udało się. Wcale nie było trudno, pick-upów leczących aż nadto, zombie to nie są groźni przeciwnicy. Dopiero gdy pojawili się swaci było trudniej.
Dzięki za reckę, będę wiedział na co zwracać uwagę w przyszłych tego typu mappackachDzienis pisze:Niemniej fajnie się grało i oceniam to na mocne 7/10, być może gdybym grał w spatchowaną wersję to oceniłbym wyżej, ale pobrałem dawno temu i dopiero teraz przechodzę, podobnie jak inne mody.