Cześć. Tak jak powiedziałem zakładam temat dotyczący błędów pojawiających się na serwerach MP.
Z wykrytych błędów na razie jestem wstanie wymienić nastepujące:
Mapy
DM17_Quake3[Q3Weapons]
DM17_Quake3[Q3Mod]
Suburban-Warfare[SW]
Uniemozliwiają połączenie się z serwerem. Prawdopodobnie nie wszystkie pliki, których wymagają do działania znajdują się na serwerze.
Mapy
TheDeadPark2
HighwayStar[PM]
Powoduja Mismatch. Proponuję u siebie usunąć pliki tych map, aby pobrały się ich poprawne wersje.
smallcubev3
Powoduje wyrzucanie gracza z serwera, ale nie crashuje serwera. Musze odnaleźć i wrzucić wersję v4, która pozbawiona jest błędów.
Z innych błędów. Bystanderzy z modu Massacre, po podłaczeniu się gracza do serwera, wyglądają jak postacie w PostED. Uproszczone tekstury, sztywne poruszanie się na mapie.
Już od dawna znam ten problem, ale ciężko jest mi powiedzieć, w jaki sposób jest on do rozwiązania. Prawdopodobnie taki wygląd bystków, jest elementem optymalizacyjnym dla serwera i klienta gry.
Błędy na serwerach
Moderatorzy: Moderatorzy, ServerAdmin
- Radzik
- Administrator
- Posty: 2111
- Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Słuchajcie niestety ale przez pewien czas serwer będzie niedostępny... Nie wiem ile to potrwa, ale mam nadzieję, że jak najkrócej. Pracuję nad tym aby przywrócić Go do życia, ale problem jest poważny i nie wiem, po jakim czasie mi się uda. Oczywiście poinformuję o tym, że zaczał działać.
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2015, 22:51 przez Radzik, łącznie zmieniany 1 raz.
Niepoważny admin
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
A miało być tak pięknie...
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Radzik
- Administrator
- Posty: 2111
- Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Serwery zostały przywrócone do życia
Jeszcze będzie, nie poddamy się tak łatwo!Silver Dragon pisze:A miało być tak pięknie...
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2015, 22:38 przez Radzik, łącznie zmieniany 1 raz.
Niepoważny admin
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Usuń mapę (schowaj) by twoja gra jej nie widziała. Pobierze ją wtedy jako swoje cache *.uxxRycho3D pisze:TheDeapark2 mismatch
Mismatche najlepiej trzymać tylko w cache gry. Bo gra ma wtedy KAŻDĄ wersję pliku i wczytuje tą używaną przez serwer.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
General protection fault!
History: FCollisionHash::ActorLineCheck <- CheckWithActors <- ULevel::MultiLineCheck <- ULevel::SingleLineCheck <- FCoronaRender::RenderCoronas <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FCameraSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Mapa: Camp
History: FCollisionHash::ActorLineCheck <- CheckWithActors <- ULevel::MultiLineCheck <- ULevel::SingleLineCheck <- FCoronaRender::RenderCoronas <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FCameraSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Mapa: Camp
8=======D
- Ryuq
- Administrator
- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Nie wiem czy ten temat sie nada do tego, ale ostatnie lagi dla mnie sprawiają że nie da sie grać, pal jeszcze licho z graczami bo ich trapi to samo i da sie jeszcze jakoś powalczyć o tyle boty to masakra. Dawniej miałem z 30 czy 60 pingu a teraz po wejściu na serwer mam... 2000 i stopniowo spada aż zatrzymuje sie na ok 130. Da się coś z tym zrobić?