Spokojnie. Po mapach z miastem i podobnymi będzie można się poruszać swobodnie jak w zwykłym Postalu, a nad główną linią fabularną będę pracował jak skończę wszystkie mapyPan Szatan pisze:No tak ale co z tego gdy mapy będą lepsze i większe gdy tylko idziesz do przodu do końca map
(MOD) Lost Island (Remake)
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Map za dużo, to można się pogubić. Wolę mniej, a lepiej. A najlepiej to większa jednak niż 2-3 mniejsze. Choć jeszcze ważniejsze to optymalizacja, by nie cięło.Dev4ever pisze:Remake będzie zawierał jednak 24 mapy ale będą tak dopracowane, jak nigdy dotąd w owym modzie.
O, to fajnie. Dobrej architektury nigdy za wiele!Dev4ever pisze:Już będzie koniec z tymi sztucznymi budynkami z red_light, które wstawił bez sensownie midlet_guy i zamieniam je na nowe robione od podstaw.
Słuszna strategia. Może też zasięgniesz naszej rady, co chcemy w tej fabule mieć.Dev4ever pisze:nad główną linią fabularną będę pracował jak skończę wszystkie mapy
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Za późno Już mam to wszystko zaplanowane (mam skończone 19 map w 90%, ponieważ są w stanie dopieszczania i usuwania błędów). Niektóre mapy są już większe od tych z podstawkiTiquill pisze:Map za dużo, to można się pogubić. Wolę mniej, a lepiej. A najlepiej to większa jednak niż 2-3 mniejsze. Choć jeszcze ważniejsze to optymalizacja, by nie cięło.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Zanim odwiedziłeś ponownie forum to autor gdzieś pisał że postanowił dokończyć remake, teraz dokańcza "Szpital Strachu"EmmetSid pisze:i jak tam modzik? dwa lata mineły, jakieś progresy czy zawieszenie broni?
I'm fucking insane in the brain.
Witam Cię EmmetSid, Miło że ktoś się jeszcze interesuje LIRemake Aktualnie jest jakieś 75% ukończenia ale nad modem obecnie nie pracuje bo zajmuje się mappackiem "Hospital Of Fear" potem mam zamiar poprawić mapę "Christmas District In The Suburbs" Na przestrzeni tych dwóch lat coś tam pracowałem nad LIRemake, więc niedługo może ukaże nowe screenyEmmetSid pisze:i jak tam modzik? dwa lata mineły, jakieś progresy czy zawieszenie broni?
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Devir3ment, a mam takie pytanie do ciebie.
HUD z oryginalnego LI zostanie tu naprawiony (u mnie nie wyświetlało się zielone tło) czy zastąpisz go tym z P2 jak w starszej wersji Remake? Nie wiem jak innym to pasuje ale mi to odebrało trochę klimat ;/
PS. Rozumiem że raczej mapy i misji nie będzie a rozgrywka będzie liniowa jak w AW tak?
Fajnie by było gdybyś dał tryb Freeroam odpalany z menu lub jako custromowa mapka.
HUD z oryginalnego LI zostanie tu naprawiony (u mnie nie wyświetlało się zielone tło) czy zastąpisz go tym z P2 jak w starszej wersji Remake? Nie wiem jak innym to pasuje ale mi to odebrało trochę klimat ;/
PS. Rozumiem że raczej mapy i misji nie będzie a rozgrywka będzie liniowa jak w AW tak?
Fajnie by było gdybyś dał tryb Freeroam odpalany z menu lub jako custromowa mapka.
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2016, 14:52 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 2 razy.
I'm fucking insane in the brain.
oczywiście że się nim interesuję:) wierzę, że na spokojnie,może i za parę lat ukończysz swoją pracę, i będziemy mieli do czynienia z ciekawym modem:) sam snuję plany zrobienia własnego moda, którego na razie przedstawiłem czysto-teoretycznie czyli scenariusz. By go zrealizować, musiałbym mieć kontakt z takimi ludźmi jak Revival Games, więc wiedząc jakie to skomplikowane, zawsze podziwiam tych, którzy próbują swoich sił jako modderzyDevir3ment pisze:Witam Cię EmmetSid, Miło że ktoś się jeszcze interesuje LIRemake Aktualnie jest jakieś 75% ukończenia ale nad modem obecnie nie pracuje bo zajmuje się mappackiem "Hospital Of Fear" potem mam zamiar poprawić mapę "Christmas District In The Suburbs" Na przestrzeni tych dwóch lat coś tam pracowałem nad LIRemake, więc niedługo może ukaże nowe screenyEmmetSid pisze:i jak tam modzik? dwa lata mineły, jakieś progresy czy zawieszenie broni?
Raczej zostawie ten HUD jaki jest oryginalnie w LIPan Szatan pisze:HUD z oryginalnego LI zostanie tu naprawiony (u mnie nie wyświetlało się zielone tło) czy zastąpisz go tym z P2 jak w starszej wersji Remake? Nie wiem jak innym to pasuje ale mi to odebrało trochę klimat ;/
Misji jako takich jak w STP nie będzie Mapę może dodam ale nie wiem jak zrobić ją jako pickup, bo chiałbym żeby mapę się dostawało w późniejszej fazie gryPan Szatan pisze:PS. Rozumiem że raczej mapy i misji nie będzie a rozgrywka będzie liniowa jak w AW tak?
Co do liniowości to mam rozkminę jak to zrobić ale na pewno dam możliwość swobodnego poruszania się po mieście
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Witam. Po skończeniu pracy nad "HOF" postanowiłem wrócić do LIRemake i dokończyć tego moda na 100%. Zacząłem poprawiać wszystkie najbardziej denerwujące błędy, glitche itp... Do tego chcę bardziej zbalansować ilość przeciwników, zmniejszyć im ilość zycia (a nie że jeden żołnierz ma 1000 hp i nie da się go ubić a drugi pada na dwa strzały z pistoletu ) Grając w swojego moda po 2 latach przerwy, odniosłem wrażenie, że ja w ogóle go nie "tetowałem" (pozdro dla kumatych ) Na przestrzeni tych 2 lat zmieniłem nieco podejscie do swoich modów i postawie bardziej na komfort z gry niżeli na "dowaleniu" 500 przeciwników żeby tylko było w co strzelać
Do rzeczy. Poniżej macie kilka zdjęć, co byście mogli zobaczyć na jakim mniej więcej etapie już jestem:
Do rzeczy. Poniżej macie kilka zdjęć, co byście mogli zobaczyć na jakim mniej więcej etapie już jestem:
- Załączniki
-
- Shot00023.jpg (290.61 KiB) Przejrzano 2892 razy
-
- Shot00028.jpg (343.57 KiB) Przejrzano 2892 razy
-
- Shot00027.jpg (373.91 KiB) Przejrzano 2892 razy
-
- Shot00026.jpg (333.83 KiB) Przejrzano 2892 razy
-
- Shot00025.jpg (328.41 KiB) Przejrzano 2892 razy
-
- Shot00024.jpg (270.03 KiB) Przejrzano 2892 razy
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Wygląda cudnie. Nie mogę się doczekać
Mam takie niewielkie 'ale'. Pozbądź się takich 'kwiatków' jak ta krzywa wierzba płacząca w górnej części screena z mostem. Katastrofalnie komiczny widok
Mam takie niewielkie 'ale'. Pozbądź się takich 'kwiatków' jak ta krzywa wierzba płacząca w górnej części screena z mostem. Katastrofalnie komiczny widok
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Mi się też to rzuciło w oczy zwisa w bokSilver Dragon pisze:Mam takie niewielkie 'ale'. Pozbądź się takich 'kwiatków' jak ta krzywa wierzba płacząca w górnej części screena z mostem. Katastrofalnie komiczny widok
8=======D