Mam mały problem ze StaticMesh'em.
Jak daję go na mapę, to pomniejszam go o połowę (oryginalny jest dość pokaźnych rozmiarów). Przy Build All, jest napisany błąd krytyczny, że Player Start stoi za daleko od jakiegoś obiektu, pomimo, że metr poniżej siebie ma tego StaticMesh'a.
Dalej - gry włączam grę z mapką, to gracz opada na sam dół a StaticMesh'a nie ma, ani jego kolizji ani obiektu, jak by zniknął po prostu.
Jak to naprawić? Bo w PostED normalnie go widzę i wgl.
[ POMOC] Nieobecny StaticMesh
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Też miałem taki problem z pewnym brushem, a zrobiłem to tak:
1. zamieniłem SM na busha
(dobra, dobra będę już poważniejszy )
więc : PPM na obiekcie -> convert -> to brush.
Dodałem obiekt jako brush (add)
Zaznaczyłem utworzoną siatkę i utworzyłem nowy SM ( create from selection).
1. zamieniłem SM na busha
(dobra, dobra będę już poważniejszy )
więc : PPM na obiekcie -> convert -> to brush.
Dodałem obiekt jako brush (add)
Zaznaczyłem utworzoną siatkę i utworzyłem nowy SM ( create from selection).
Ostatnio zmieniony 15 mar 2016, 21:06 przez Piroziom, łącznie zmieniany 1 raz.
Piro is back