[ POMOC] Nieobecny StaticMesh

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

15 mar 2016, 20:19

Mam mały problem ze StaticMesh'em.

Jak daję go na mapę, to pomniejszam go o połowę (oryginalny jest dość pokaźnych rozmiarów). Przy Build All, jest napisany błąd krytyczny, że Player Start stoi za daleko od jakiegoś obiektu, pomimo, że metr poniżej siebie ma tego StaticMesh'a.
Dalej - gry włączam grę z mapką, to gracz opada na sam dół a StaticMesh'a nie ma, ani jego kolizji ani obiektu, jak by zniknął po prostu.

Jak to naprawić? Bo w PostED normalnie go widzę i wgl.


Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

15 mar 2016, 20:30

Co to za Static Mesh?


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

15 mar 2016, 20:48

ArtekXDPL pisze:Co to za Static Mesh?
Sądzę, że to bez znaczenia.


Awatar użytkownika
Piroziom
ServerAdmin
ServerAdmin
Posty: 1680
Rejestracja: 23 mar 2012, 02:16
Lokalizacja: Pomorskie

15 mar 2016, 21:06

Też miałem taki problem z pewnym brushem, a zrobiłem to tak:

1. zamieniłem SM na busha xD
Obrazek

(dobra, dobra będę już poważniejszy :P )
więc : PPM na obiekcie -> convert -> to brush.
Dodałem obiekt jako brush (add)
Zaznaczyłem utworzoną siatkę i utworzyłem nowy SM ( create from selection).
Ostatnio zmieniony 15 mar 2016, 21:06 przez Piroziom, łącznie zmieniany 1 raz.


Piro is back ;>
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

16 mar 2016, 06:16

Może ma włączone Hidden=true w proporcjach


8=======D
ODPOWIEDZ