Czym i jak skompilować skrypt z gry?
Wyeksportowałem wszystkie skrypty z gry.
W jednym zmieniłem wartości.
Jak teraz skompilować foldery z plikami UC, do paczki U?
Próbowałem za pomocą UMake, jednak on mi nie działa, nie wiem czemu.
UMake.exe skopiowałem do folderu "System" w miejscu zainstalowania gry.
W ustawieniach UMake, podałem ścieżkę do pliku UCC.exe, który znajduje się w folderze System.
Dodaje folder do kompilacji, jednak przycisk "Compile" pozostaje szary i nie mogę go nacisnąć i wydać polecenia programowi.
Jakieś rozwiązanie?
PS Czytałem poradnik dotyczący UMake, ale nie wyświetla mi się żadna lista w opcjach UMake.
[ POMOC] Jak i czy skompilować skrypt gry?
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
UMake można uruchamiać z dowolnego miejsca na dysku twardym.
To jest jakieś dziwne bo np.
D:\Program Files\Postal 2 STP (Skrypty)\CZYSTESKRYPTY\Inventory - Nie mogę skompilować.
D:\Program Files\Postal 2 STP (Skrypty)\Inventory - Mogę skompilować.
C:\Users\Artek\Desktop\Inventory - Nie mogę skompilować.
D:\Program Files\Postal 2 STP (Skrypty)\System\Inventory2 - Nie mogę skompilować.
Z tych przykładów można wywnioskować, że, aby skompilować zmodyfikowane skrypty muszą się one znajdować w folderze, w którym została zainstalowana gra.
(domyślnie Postal 2 STP)
Trochę to głupie, ale cóż trzeba się dostosować.
To jest jakieś dziwne bo np.
D:\Program Files\Postal 2 STP (Skrypty)\CZYSTESKRYPTY\Inventory - Nie mogę skompilować.
D:\Program Files\Postal 2 STP (Skrypty)\Inventory - Mogę skompilować.
C:\Users\Artek\Desktop\Inventory - Nie mogę skompilować.
D:\Program Files\Postal 2 STP (Skrypty)\System\Inventory2 - Nie mogę skompilować.
Z tych przykładów można wywnioskować, że, aby skompilować zmodyfikowane skrypty muszą się one znajdować w folderze, w którym została zainstalowana gra.
(domyślnie Postal 2 STP)
Trochę to głupie, ale cóż trzeba się dostosować.
Ostatnio zmieniony 13 mar 2016, 20:05 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 3 razy.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.