Jedna z przyczyn występowania błędu to KarmaActor, a dokładniej jego limit.
Limit to trochę ponad 300, lecz trzeba pamiętać że zabici przechodnie to też karma i każdy element "szmacianej lalki" jest liczony.
Czyli jak zabijemy 10 "bystków" to mamy około 110 KActor'ów, czyli na mapie możemy wtedy wstawić max 200, ale nie polecam.
To tyle
Rozwiązanie zagadki GPF
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
A dało by się zwiększyć jakoś ten limit czy nie bardzo?
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Dzienis
- V.I.P.
- Posty: 12106
- Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
- Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
- Postawił piwo: 14 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
A czy ta informacja coś zmienia dla zwykłego gracza?Rycho3D pisze:Jedna z przyczyn występowania błędu to KarmaActor, a dokładniej jego limit.
Limit to trochę ponad 300, lecz trzeba pamiętać że zabici przechodnie to też karma i każdy element "szmacianej lalki" jest liczony.
Czyli jak zabijemy 10 "bystków" to mamy około 110 KActor'ów, czyli na mapie możemy wtedy wstawić max 200, ale nie polecam.
To tyle
Bo jeśli chodzi o zaniechanie zabijania większej ilości bystków, to dziękuję bardzo, postoję.
I regret nothing
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Raczej nie bardzo, skoro RWS zrobiło limit szmacianych lalek 10, to znaczy że nie wiedzieli jak tego dokonać.Dev4ever pisze:A dało by się zwiększyć jakoś ten limit czy nie bardzo?
8=======D
Wtedy - nie dało się, ale teraz już raczej można by było coś z tym zrobić. Nie wiem... zwiększyć ilość dostępnej pamięci dla większej liczby np. KActorów, albo coś w ten deseń (po prostu podnieść limit), ale to by wymagało zrebuildowania silnika, a z tym już ciężej.Rycho3D pisze:Raczej nie bardzo, skoro RWS zrobiło limit szmacianych lalek 10, to znaczy że nie wiedzieli jak tego dokonać.Dev4ever pisze:A dało by się zwiększyć jakoś ten limit czy nie bardzo?
Teraz sobie tak myślę, że Postal 2 czasem potrafi zajechać mocno procesor.
Jak by przebudować ten silnik pod nowsze komputery, to i taki Core i5 by nie wydolił.
Ale IMHO na pewno by się dało.
Dajcie mi source gry to ja już się tym zajmę.
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Nie jestem pewien ale chyba w P2C to naprawiono bo od v5020 Hotfix 1 ani razu mi nie wywaliło errora przy sieczcce
I'm fucking insane in the brain.
W P2C jest (a przynajmniej było, gdy ostatnio grałem, a od tamtego czasu były może dwie aktualizacje) dużo mniej brutalnych efektów, poza tym jest dużo niższy limit NPC na mapie.Pan Szatan pisze:Nie jestem pewien ale chyba w P2C to naprawiono bo od v5020 Hotfix 1 ani razu mi nie wywaliło errora przy sieczcce
A jak bym sobie przydzielił więcej ramu do postala to by załatwilo problem z GPF?
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
To nic nie da
Wcześniej miałem 2 GB RAM, Teraz jest 8, a problem wciąż jest i występuje w tych samych momentach
Wcześniej miałem 2 GB RAM, Teraz jest 8, a problem wciąż jest i występuje w tych samych momentach
Ostatnio zmieniony 12 mar 2016, 22:44 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew