[POMOC] DefendZone

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

24 lut 2016, 16:59

Miałem na myśli teksury ziemi. A gdzie to piszę, bo gdy klikam myszką na ziemie, to nic się nie dzieje. W terrain edtion, też nie piszę jaka to tekstura.

Jak nie chcesz pomóc, z bossem i licznikiem to może pomożesz z tym?
Znam jedno szalone rozwiązanie.
Każda fala na oddzielnej mapie.
Minusy:
Wczytywanie co falę
Plusy:
Licznik od 0
Autozapis
Resetujące się wybuchowe beczki
Ostatnio zmieniony 24 lut 2016, 19:58 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 2 razy.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

24 lut 2016, 20:06

ArtekXDPL pisze:W terrain edtion, też nie piszę jaka to tekstura.
Z tym mogę ja pomóc.

Otwórz Terrain Editor, kliknij 2 razy na to co tam masz w polu Terrain Infos (zazwyczaj jest TerrainInfo0 albo 1). Otworzy Ci się okienko z TerrainInfo Properties.
No i rozwijasz po kolei zakładki:
TerrainInfo -> Layers -> [0], [1], [2], etc..
W polu Texture masz teksturę danej warstwy na terenie.
No i sobie szukasz jej w Texture Browserze.

Ale masz tylko kilka na początku warstw z teksturą, reszta to puste Alpha Layers i je możesz olać.

Możesz dać punkta za pomoc. :P


Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

24 lut 2016, 20:21

Dzięki seebeek17, otrzymałeś punkt, może pomożesz jeszcze przy czymś innym?
Pomóż ktoś bo stoję w jednym punkcie z projektem.
Ostatnio zmieniony 25 lut 2016, 12:44 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 3 razy.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 lut 2016, 18:07

ArtekXDPL pisze:Pomóż ktoś bo stoję w jednym punkcie z projektem.
I będziesz tak stał, no chyba że nam powiesz o co ci chodzi.


8=======D
Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

25 lut 2016, 18:24

Po pierwsze chodzi o to, że licznik zabójstw nie działa prawidłowo, no ale na to chyba nie ma rozwiązania, oprócz tego, co mówiłeś, że każda fala jest na każdej mapie.

To samo rozwiązanie dotyczy się bossów i liczników ich życia.

Skoro to jedyne rozwiązanie tych problemów, zgadzam się na nie.

Tylko jak zrobić, aby zdobyte pieniądze przechodziły na inną mapę?
Ostatnio zmieniony 25 lut 2016, 18:25 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 1 raz.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 lut 2016, 18:34

ArtekXDPL pisze:Tylko jak zrobić, aby zdobyte pieniądze przechodziły na inną mapę?
Zrób że po ukończeniu fali otwiera się teleport do mapy z następną falą.

Bo jak użyjesz action_URL w SctriptedTrigger, to stracisz też zebrane bronie.


8=======D
Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

25 lut 2016, 18:36

Zrób że po ukończeniu fali otwiera się teleport do mapy z następną falą.
Jak to zrobić?

Użyłem "ACTION_ChangeLevel", lecz kasa ani broń nie zostają.

Dawać pomysły na fale, bo nie wiem jak je układać i od czego zacząć?

Zrobiłem 6 prostych fal.
Załączniki
cus-ZD.rar
(430.32 KiB) Pobrany 90 razy
Ostatnio zmieniony 25 lut 2016, 21:51 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 4 razy.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
ODPOWIEDZ