Pamięć wirtualna dla P2

Tu pomagamy początkującym i całkiem zaawansowanym w ich kłopotach i błędach z P2, StP i AW.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

14 lut 2016, 14:51

jak się załaduje zbyt wiele elementów do P2 wywala informacja że "Skończyła się pamięć wirtualna". Myślałem że po zwiększeniu ilości RAM problem zniknie, ale tak nie jest. Co więcej wywala dokładnie w tym samym momencie
Jestem więc ciekaw, czy jest możliwość zwiąkszenia przydziału pamięci wirtualnej dla P2? To odgórne ograniczenie wkur... rza
Ostatnio zmieniony 14 lut 2016, 14:56 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

14 lut 2016, 15:00

Pamięć wirtualna to chyba ta emulowana (czy jak to tam się zwało) na bieżąco na dysku (zwykła pamięć na twardym dysku). Może masz mało miejsca i gra nie ma gdzie wszystkiego rozdysponowywać.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

14 lut 2016, 20:38

To nie wina pamięci, tylko silnika. Błąd z pamięcią to jest taki uniwersalny komunikat zapisany bodajże w pliku .exe ( trochę tam grzebałem :P ) Jak jest jakiś błąd którego nie można określić to wtedy się wyświetla że "skończyła się pamięć wirtualna"

Był chyba nawet o tym temat na forum.


8=======D
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

15 lut 2016, 18:39

Pamięć wirtualna to chyba ta emulowana (czy jak to tam się zwało) na bieżąco na dysku (zwykła pamięć na twardym dysku). Może masz mało miejsca i gra nie ma gdzie wszystkiego rozdysponowywać.
Też tak myślałem, póki się nie pojawił nowy HD. Pół TB wolnego miejsca, a ten wciąż krzyczy że mało :|
Rycho3D pisze:Był chyba nawet o tym temat na forum.
Był, i raczej nie rozwiązywał on zbytnio problemu (znaleźć go jednak teraz nie mogę)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

15 lut 2016, 18:54

seebeek17 pisze:Pamięć wirtualna to chyba ta emulowana (czy jak to tam się zwało) na bieżąco na dysku (zwykła pamięć na twardym dysku). Może masz mało miejsca i gra nie ma gdzie wszystkiego rozdysponowywać.
To jest plik stronicowania (pagefile.sys), który jest na każdej partycji dysku. W dużym uproszczeniu jest on uzupełnieniem pamięci RAM: w momencie, gdy brakuje RAM-u, Windows wrzuca dane do pliku stronicowania, żeby w tym czasie zwolnić sobie przestrzeń w pamięci fizycznej. Ogólnie jednak przyjmuje się, że od 8 GB RAM-u wzwyż wielkość pliku stronicowania nie wpływa już na wydajność.


Awatar użytkownika
EvilYeah
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lut 2014, 18:56

20 lut 2016, 16:49

jak masz dużo RAM, a gra zamula to jest problem z grą
w sumie gra ma swoje wymagania i tyle
jak je spełniasz powinno być cacy
jak jest taki komunikat to może za dużo władowałeś


Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

20 lut 2016, 20:15

Gra w ogóle nie zamula

Wygląda na to, że silnik jest ograniczony pod względem wykorzystywanej pamięci. Jedynym lekarstwem w moim przypadku jest ograniczenie ładowania elementów properowych i to chyba tyle ;)

Jeśli ktoś ma jakiś inny pomysł, niech zapoda


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
ODPOWIEDZ