[ZombieDefence]
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Mam tak samo jak u ciebie, ale wtedy ludzie mi się nie respia.Rycho3D pisze:W spawnerze jest opcja: bSetActiveAfterTrigger=True
Ostatnio zmieniony 20 lut 2016, 19:10 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 1 raz.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
A ustawiłeś ACTIONTriggerEvent >tag spawnera ?
Ustaw też ScriptedTrigger by uruchamiał się triggerem(możesz wpisać event w PlayStart), bo uruchamiany na starcie może się zamknąć zanim na mapie pojawi się gracz.
Ustaw też ScriptedTrigger by uruchamiał się triggerem(możesz wpisać event w PlayStart), bo uruchamiany na starcie może się zamknąć zanim na mapie pojawi się gracz.
8=======D
Mam tylko "ScriptedTrigger" i "PawnSpawner"
W "ScriptedTrigger" mam:
AIScript --> bWaitForTrigger = True
AIScript --> Actions (1.WaitForTimer, 2.DisplayHUDMsg, 3.WaitForEvent --> ExternalWave = fala01
Events --> Tag (Tag = StartFal)
W "PawnSpawner" mam:
Events --> Tag (Tag = fala01)
Spawner --> bSetActiveAfterTrigger = True
Coś jest źle?
A masz tu moją mapkę... i tak pewnie nikt w nią nie zagra bo jest chujowa...
W "ScriptedTrigger" mam:
AIScript --> bWaitForTrigger = True
AIScript --> Actions (1.WaitForTimer, 2.DisplayHUDMsg, 3.WaitForEvent --> ExternalWave = fala01
Events --> Tag (Tag = StartFal)
W "PawnSpawner" mam:
Events --> Tag (Tag = fala01)
Spawner --> bSetActiveAfterTrigger = True
Coś jest źle?
A masz tu moją mapkę... i tak pewnie nikt w nią nie zagra bo jest chujowa...
- Załączniki
-
- cus-2000x8000x8000v3.rar
- (21.66 KiB) Pobrany 119 razy
Ostatnio zmieniony 20 lut 2016, 19:31 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 1 raz.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
powinno być "TriggerEvent"ArtekXDPL pisze:3.WaitForEvent
Ma uruchomić spawnery, a nie czekać na nie
Edit:
2.
Nic nie uruchamia ScriptedTriggera
Ostatnio zmieniony 20 lut 2016, 20:00 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.
8=======D
Okej, zmieniłem na TriggerEvent, lecz wtedy nie działało, nie wyświetlał się napis, oraz nie respiło ludzi, dopiero jak zmieniłem w "ScriptedTrigger" bWaitForTrigger na false to działa poprawnie.
Jak ustawić w spawnerze, aby respił on cywili uzbrojonych w broń białą (łopata, paralizator, pałka)
Jak ustawić tak, aby uruchomiała się fala01, pokazywał się licznik ludzi do zabicia np. 0/3, respiło się tylko 3 ludków, po ich zabiciu uruchomiała się dopiero 2 fala, znowu licznik i tak w nieskończoność.
Licznik do zabicia już sobie zrobiłem.
Jak ustawić w spawnerze, aby respił on cywili uzbrojonych w broń białą (łopata, paralizator, pałka)
Jak ustawić tak, aby uruchomiała się fala01, pokazywał się licznik ludzi do zabicia np. 0/3, respiło się tylko 3 ludków, po ich zabiciu uruchomiała się dopiero 2 fala, znowu licznik i tak w nieskończoność.
Licznik do zabicia już sobie zrobiłem.
Ostatnio zmieniony 20 lut 2016, 22:35 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 2 razy.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Musisz się pomotać trochę w sekwencjach ScriptedTriggerów i ScriptedSequence.ArtekXDPL pisze:Jak ustawić tak, aby uruchomiała się fala01, pokazywał się licznik ludzi do zabicia np. 0/3, respiło się tylko 3 ludków, po ich zabiciu uruchomiała się dopiero 2 fala, znowu licznik i tak w nieskończoność.
A takie pytanie przy okazji... czym te w powyższe się różnią od siebie?
Czy tego nie ma w Properties w PawnAtributtes w spawnerze?Jak ustawić w spawnerze, aby respił on cywili uzbrojonych w broń białą (łopata, paralizator, pałka)
Nic z tego nie rozumiem, zrobisz mi jeden przykład? Potem powinienem już se poradzić...
Co do ostatniego to, to jest w Pawnie, a ja używam Spawner.
Do mojej mapy potrzebne jest AW
PS Odpisz szybko bo od 2 dni, nolifie na tym forum, czekając na jakieś przydatne odpowiedzi w tym temacie.
Co do ostatniego to, to jest w Pawnie, a ja używam Spawner.
Do mojej mapy potrzebne jest AW
PS Odpisz szybko bo od 2 dni, nolifie na tym forum, czekając na jakieś przydatne odpowiedzi w tym temacie.
- Załączniki
-
- cus-2000x8000x8000v3.rar
- (22.71 KiB) Pobrany 122 razy
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
A ja od 2 latod 2 dni, nolifie na tym forum
Jak będę na kompie to zobaczę coś ty tam zmajtrował
I'm fucking insane in the brain.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
W spawner też są ustawienia dla wyspawanego pawn, wystarczyło popaczećArtekXDPL pisze:Co do ostatniego to, to jest w Pawnie, a ja używam Spawner.
Proszę cię po raz któryś byś założył sobie temat w odpowiednim dziale i nie robił syfu.
8=======D
Posłuchałem, doświadczonego kolegiRycho3D pisze:W spawner też są ustawienia dla wyspawanego pawn, wystarczyło popaczećArtekXDPL pisze:Co do ostatniego to, to jest w Pawnie, a ja używam Spawner.
Proszę cię po raz któryś byś założył sobie temat w odpowiednim dziale i nie robił syfu.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.