Zmiana ikony HUD broni

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

14 lut 2016, 18:10

Nie wiem czy kiedyś o to pytałem, ale nawet jeśli, to nie dostałem pewnie wyczerpującej odpowiedzi.

Mam zrobione dwie bronie oraz klasę MyP2Ammunition, która dziedziczy od klasy P2AmmoInv. Obie bronie korzystają z MyP2Ammunition.
Teraz jest problem, bo da się ustawić tylko jedną ikonkę broni w zmiennej (stałej??) "Texture".

Jeśli się sprawdzi, która broń jest aktualnie używana, dodając odpowiedni kod w PreBeginPlay(), to to działa i ikonka się zmienia. Ale tylko za pierwszym podniesieniem broni, bo potem ustawia się ta na stałe.
Jest jakiś sposób żeby mieć osobne ikonki broni, które korzystają z tej samej klasy amunicji?
(musi być tak, bo bronie mają tą samą amunicję)


Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

14 lut 2016, 19:05

A M79 w P2C ma własną ikonę? Bo strzela zwykłymi granatami.
Chociaż jak tak teraz myślę, to wyrzutnia granatów nie miała swojej ikony, więc pewnie nikt nie wpadł na to, jak to zrobić lub też nie da się tego zrobić.


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

14 lut 2016, 19:35

Pangia pisze:A M79 w P2C ma własną ikonę? Bo strzela zwykłymi granatami.
Chociaż jak tak teraz myślę, to wyrzutnia granatów nie miała swojej ikony, więc pewnie nikt nie wpadł na to, jak to zrobić lub też nie da się tego zrobić.
W P2C ma własną ikonę. W AWP piła była na benzynę i miała
ikonę benzyny ale w AWP Mod dodano ikonę piły.
(Ale nie wiem czy piła z AWPModa jest na benzynę.)
Ale w ED Glock i MP5 miały tą samą amunicję a inną ikonę, spróbuj zobaczyć jak tam to zrobili ;)


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

14 lut 2016, 20:19

Dopisz HUD do broni, a w amunicji ustaw none.
Ewentualnie spróbuj zrobić podklasę amunicji dla jednej broni, ale nie wiem czy nie będzie jej liczyć osobno.


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

14 lut 2016, 20:41

Okej, dzięki za odpowiedzi, spróbuję z tym pokombinować.


ODPOWIEDZ