[MOD] A Very Postal Christmas error

Tu pomagamy początkującym i całkiem zaawansowanym w ich kłopotach i błędach z P2, StP i AW.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
adana4
Modder
Modder
Posty: 142
Rejestracja: 02 lis 2007, 12:10
Lokalizacja: czersk

19 lis 2007, 19:16

jestem początkujący na forum i mam pewien problem pogram sobie chwilę w A Very Postal Christmas i wyskakuje mi error co mam zrobić??????
Ostatnio zmieniony 22 lis 2007, 14:34 przez adana4, łącznie zmieniany 1 raz.


damdan/adana4
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

19 lis 2007, 19:33

Po pierwsze: No cóż, error errorowi nierówny. Daj jakiś fragment komunikatu, opisz okoliczności itd.

Po drugie: To nie jest finalna wersja moda, więc nie ma się co dziwić, jeśli błędy wyskoczą. Nie mówiąc już o tym, że sam P2 jak i jego mody (nawet skończone) lubią się wykrzaczać.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
adana4
Modder
Modder
Posty: 142
Rejestracja: 02 lis 2007, 12:10
Lokalizacja: czersk

19 lis 2007, 19:49

ten error to musiał byc na 1 i 2 wlaczenie bo coś teraz mi się gra niewylącza ale jak się pojawi to przyślie tego errora


damdan/adana4
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

19 lis 2007, 19:50

OK. Ale lepiej niech się już nie włącza. Przyjemnego mordowania! :uzi:


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
plicho12
Początkujący morderca
Posty: 97
Rejestracja: 06 lis 2006, 20:42

19 lis 2007, 19:51