Chcielibyście PostEda do Postala III ?
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Wujek_Dave
- Wnerwiony urzędas
- Posty: 13
- Rejestracja: 27 paź 2007, 19:57
- Lokalizacja: Z nienacka
- Kontakt:
No raczej,że tak znajdą się z czasem rzeczy do poprawki
steam? a jaki problem. zaraz powstaną wersje nonsteam (https://forum.digitalpowered.info/index.php )
z hammerem nigdy nie miałem do czyninia ale source engine to naprawdę potężny i co najważniesze elastyczny silnik.
Postal III na source -> props i mapy w Garry's Mod
Postal III na source -> być może portal gun? (wyobraźcie sobie postala z portalami )
Postal III na source -> praktycznie nieograniczona modowalność (source sdk)
Postal III na source -> piękny na nowych maszynach, quite enjoyalbe nawet na dość starym komputerze
z hammerem nigdy nie miałem do czyninia ale source engine to naprawdę potężny i co najważniesze elastyczny silnik.
Postal III na source -> props i mapy w Garry's Mod
Postal III na source -> być może portal gun? (wyobraźcie sobie postala z portalami )
Postal III na source -> praktycznie nieograniczona modowalność (source sdk)
Postal III na source -> piękny na nowych maszynach, quite enjoyalbe nawet na dość starym komputerze
Ostatnio zmieniony 19 lut 2008, 16:07 przez ŻydoŻyd, łącznie zmieniany 1 raz.
To nie przypadkiem piractwo ?ŻydoŻyd pisze:steam? a jaki problem. zaraz powstaną wersje nonsteam (https://forum.digitalpowered.info/index.php )
Mi hammer do P3 pasuje nie jest za trudny ten edytorek troszke pokrecony ale nawet latwy
Jak dla mnie, jeśli posiada się oryginał i po prostu nie chce się łączyć za każdym razem ze STEAM żeby odpalić grę - to chyba nieALCRD pisze:To nie przypadkiem piractwo ?ŻydoŻyd pisze:steam? a jaki problem. zaraz powstaną wersje nonsteam (https://forum.digitalpowered.info/index.php )
I tutaj trudno się nie zgodzić. Pewnie nie będzie trzeba długo czekać na moda przerabiającego Postal3 na kolejnego Carmageddon'aŻydoŻyd pisze:[...]z hammerem nigdy nie miałem do czyninia ale source engine to naprawdę potężny i co najważniesze elastyczny silnik.
Postal III na source -> props i mapy w Garry's Mod
Postal III na source -> być może portal gun? (wyobraźcie sobie postala z portalami )
Postal III na source -> praktycznie nieograniczona modowalność (source sdk)
Postal III na source -> piękny na nowych maszynach, quite enjoyalbe nawet na dość starym komputerze
Jednak co do punktu 4 nie byłbym taki pewien - engine Unreal był potężny, jednak chłopaki z RWS i tak go skopali
Nobody Expects The Spanish Inquisition!
- Reality Master
- Modder
- Posty: 1094
- Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
- Kontakt:
Wiem - stary temat, ale się wypowiem.
Edytora do Postala 3 na 98% nie będzie dołączonego na płycie. Czemu? Jeśli P3 będzie dostępny na STEAM-ie, będzie można ściągnąć z niego za darmo Source SDK, zawierający między innymi edytor Hammer. Jest on zdatny do edytowania wszystkich gier opartych na silniku Source.
EDIT:
Edytora do Postala 3 na 98% nie będzie dołączonego na płycie. Czemu? Jeśli P3 będzie dostępny na STEAM-ie, będzie można ściągnąć z niego za darmo Source SDK, zawierający między innymi edytor Hammer. Jest on zdatny do edytowania wszystkich gier opartych na silniku Source.
EDIT:
Nie byłbym tego taki pewien. Aby znalazły się one w GM, Garry musiałby zrobić update zawierający przedmioty i mapy z P3 (tak jak to zrobił z TF2, HL2EP2 oraz Portal), a na to nie liczę, bo Garry interesuję się tylko grami Valve.ŻydoŻyd pisze:Postal III na source -> props i mapy w Garry's Mod
Ostatnio zmieniony 22 maja 2008, 18:40 przez Reality Master, łącznie zmieniany 3 razy.
- Reality Master
- Modder
- Posty: 1094
- Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
- Kontakt:
Z tego co wiem to nie ma na razie żadnego innego sandboxa dla HL2 (chodzi mi tu ogólnie o gry na Source).Tiquill pisze:A jaka jest szansa na alternatywę (dobrą) dla GM?
Wiem też, że powstaje jakiś nowy sandbox Havoc, ale nie sądze żeby to było kompatybilne z P3.
Pozostaje się nam modlić o to aby Garry zauważył P3 i wykonał stosowny update.
A jeśli nawet zrobi - to komu się będzie chciało kupować GModa 10?
Ostatnio zmieniony 22 maja 2008, 19:16 przez Reality Master, łącznie zmieniany 3 razy.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
mam ochotę ostro przekląć... Że też mu się zachciało zarabiać...Mrocz pisze:A jeśli nawet zrobi - to komu się będzie chciało kupować GModa 10?
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Reality Master
- Modder
- Posty: 1094
- Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
- Kontakt:
Bądźmy nadziei, że jakiś dobroduszny człowiek o wielkim sercu stworzy Postal 3 Content Pack dla darmowego Garry's Moda 9 (bug na bugu, ale da się grać ).Tiquill pisze:mam ochotę ostro przekląć... Że też mu się zachciało zarabiać...
Ostatnio zmieniony 22 maja 2008, 19:47 przez Reality Master, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Ja więc już teraz przemieniam sie w żywą i po świecie chodzącą nadzieję...
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Reality Master
- Modder
- Posty: 1094
- Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
- Kontakt:
Totalnie o tym zapomniałem! Po ogromnym updacie GModa 10 na GModa 11, została dodana możliwość szukania modeli po całym komputerze, a więc będziemy mogli sobie dodać modele z P3 (jednak będą one najpierw zapakowane w specjalnym pliku .gcf) [tyczy się jedynie userów GM10]. Co do mapek, przecież będzie można je skopiować i wkleić do folderu 'maps' w folderze GModa [tyczy się userów GM9 i GM10].
EDIT: Co do tych modelów z P3 - będzie je można użyć w GM9, ale ich dodanie może potrwać wieki. Będzie trzeba skopiować wszystkie modele do folderu 'models' i utworzyć potem spawncode'y w odpowienich plikach tekstowych. Cóż - życie usera GM9 jest trochę utrudnione.
EDIT: Co do tych modelów z P3 - będzie je można użyć w GM9, ale ich dodanie może potrwać wieki. Będzie trzeba skopiować wszystkie modele do folderu 'models' i utworzyć potem spawncode'y w odpowienich plikach tekstowych. Cóż - życie usera GM9 jest trochę utrudnione.
Ostatnio zmieniony 23 maja 2008, 18:25 przez Reality Master, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Ta, darmowe nie tuczy...Mrocz pisze:Cóż - życie usera GM9 jest trochę utrudnione.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...