[MOD] Heavy Duty Nailgun
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
mozna powiedzieć że projekt jest ukonczony w 50% kończe tekstury wlasnie przez noc je skończe ... robie hi definition textures ... nauczylem sie tego na www.sourceblog.org polecam dla tych co chca robić skiny i maja photoshopa
Tylko jeszcze animacje i skryptek
i już wiem jakiego skryptu użyć i co zrobić by strzelało gwoździami
Nie bede zapeszał bo chce by to wyszło
ale przewiduje zniszczenia :
Instant hit
Zniszczenia nożyczek + kilka gwoździ w głowe i głowa rozsypuje sie w drobny mak a ludek zdycha
Skrypt użyje zwykłego pistoletu! tylko go troszke podmodyfikuje
(chce coś zrobić by to na prawić szansa jest w 80% że mi sie uda ale jeśli to nie wypali to już mowie jaki bedzie bug --- gwoździarka bedzie miała zasięg 300m i bedzie rozwalać samochody)
EDIT:
No tekstury skończone jutro zabiore sie za animacje i skrypt no i oczywiście za najłatwiejsza cześć czyli dźwieki
oto kilka zdjec:
Prawdziwe zdjęcie:
________________________
A tu link do posta w którym broń juz skończona: https://forum.postalsite.info/m ... .html#13245
________________________
Jest już w downloadzie! https://postalsite.info/downloads.php?ca ... nfo_id=119
Tiquill
Ostatnio zmieniony 15 lis 2007, 00:34 przez ALCRD, łącznie zmieniany 5 razy.
Testowałem skrypt na sucho i działa gwoździarka powinna działać prawidłowo! jeszcze tylko animacje , dzwieki i drobne modyfikacje skryptuTiquill pisze:To nie może dziać się naprawdę! Kolejna brakująca zabawka! Mniam!
- SovietPolska
- Zabójca na sterydach
- Posty: 525
- Rejestracja: 18 sie 2007, 01:36
EEEJ, bez przesady 300m i niszczy samochody???? Trroche tego za dużo
Skoro juz wiesz jak zrrobic gwozdzie zeby strzelaly z pistoletu to oze powrocisz do zrobienia Łuku?
Świetnie, Alucard. Z niecierpliwością czekam na tę zabawkę
Naprawiłem to! teraz skrypt działa jak należymig31 pisze:EEEJ, bez przesady 300m i niszczy samochody???? Trroche tego za dużo
Kwestia nie leży w projectiles tylko w animacji ... mam na celu zrobić małe oszustwo dla oka że gwoździe wylatująciuciu pisze:Skoro juz wiesz jak zrrobic gwozdzie zeby strzelaly z pistoletu to oze powrocisz do zrobienia Łuku?
A bronie myśliwskie narazie są tylko pustym modelem moze kiedys bedzie z nich coś wiecej
Ostatnio zmieniony 07 lis 2007, 16:44 przez ALCRD, łącznie zmieniany 2 razy.
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Słów mi brak, by to opisać. Zabawa będzie przednia.
STRZEŻCIE SIĘ LUDZIE!
STRZEŻCIE SIĘ LUDZIE!
- SovietPolska
- Zabójca na sterydach
- Posty: 525
- Rejestracja: 18 sie 2007, 01:36
A zero RealizmuSlaytanic pisze:Bez przesady, pomyśl, ile będzie zabawy z tym cackiem.
Realizm to podstawa
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
No, ale bez przesady. Trza umiejętnie wyważyć między realizmem i jego brakiem. A gwoździe tak daleko strzelające to już faktycznie przesada. No, chyba że alternatywny strzał byłby "daaaleki" a zwykły zaś "realistyczny".
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
wedlug mnie to nie jest duze naginanie realizmu. rozumiem 300 strzalow na raz to juz troche grhm grhm malo realne??:DTiquill pisze:No, ale bez przesady. Trza umiejętnie wyważyć między realizmem i jego brakiem. A gwoździe tak daleko strzelające to już faktycznie przesada. No, chyba że alternatywny strzał byłby "daaaleki" a zwykły zaś "realistyczny".