Który silnik graficzny jest naj ??

Gry, programy i inne dobra stworzone przez użytkowników, także pomoc w ich kreacji. Bo nie tylko Postalem człowiek żyje.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 wrz 2014, 19:39

Ja się ścigałem na multi w Postalu, więc to słabe argumenty, by uznać silnik za naj.
Na każdym silniku można zrobić wszystko, tylko pytanie, jak to będzie działać i wyglądać ? ;)


8=======D
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

17 wrz 2014, 21:31

a Goldsrc wywodzi się z ID Techa czyli Quake Engine, na którym również sa platformówki, jak i Quake Rally ścigałka...Dokładnie, na każdym silniku zrobisz wszystko.
Widziałem jakiś mod do Minecrafta który dodawał takie ekrany do wyświetlania znaków ascii i bodajże prosty język skryptowy pokroju Batcha. I widziałem filmik jak ktoś gra na tym w gierkę podobna do Wolfensteina 3D. Więc wszystko jest możliwe.

Co do Kompresji ZIP właśnie wypakowałem z Dooma wszystko do folderów normalnie. Wynik? Szybciej się ładuje mapa. ale burdel jest straszny i więcej plusów nie widzę.


Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33

17 wrz 2014, 21:58

Wszystko można zrobić, ale jak podkreślił Rycho "jak to będzie wyglądać i działać"


Awatar użytkownika
ALCRD
Agressive Vampire
Agressive Vampire
Posty: 1324
Rejestracja: 18 wrz 2007, 16:24
Lokalizacja: Coldharbour

18 wrz 2014, 09:20

mika90 pisze:Wszystko można zrobić, ale jak podkreślił Rycho "jak to będzie wyglądać i działać"
Normalnie , ten RTS na source co widziałem funkcjonował i wyglądał naprawde dobrze


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

28 maja 2015, 22:06

Na którym silniku najszybciej i z jak najlepszym efektem końcowym mogę zrobić grę?
Wybór pomiędzy Unity3D, Unreal Engine 3 i CryEngine 2/3.

Z tego co wiem, to Unity ma zazwyczaj słabą optymalizację spośród tych trzech.
Za to jest bardzo przenośny, a zaraz po nim UE3.
Grafika najlepsza by była pewnie na UE3 albo CE 2/3.
Jak na razie stawiam na Unity3D albo UE3, bo w tym pierwszym łatwo chyba wszystko ogarnąć (łącznie ze skryptami), ale w tym drugim siedzę najdłużej i najwięcej umiem.

Cel to gra TPS z elementami RPG, z pół-otwartym światem, i mechaniką podobną do Just Cause 2 (nie chodzi o hak).
Możliwy port na androida.

Grę chciałbym zrobić tak "na luzie", posiedzieć przy niej jakieś kilka wolnych godzin tygodniowo, i najlepiej jak by nie było trzeba klepać wszystkiego od nowa. Jakieś przyzwoite asset'y, kompletnie napisane klasy itp.


Awatar użytkownika
wilcczewskis
Wstydliwy morderca
Posty: 1
Rejestracja: 22 cze 2015, 10:04

25 cze 2015, 08:47

mom zdaniem nie ma co się zastanawiać i muszis stawiać na Unreal Engine 3

[ Komentarz dodany przez: Dzienis: 2015-06-25, 20:42 ]
Pisz poprawnie i wysilaj się bardziej przy swoich postach.
Ostatnio zmieniony 25 cze 2015, 20:42 przez wilcczewskis, łącznie zmieniany 1 raz.


ODPOWIEDZ