Ja się ścigałem na multi w Postalu, więc to słabe argumenty, by uznać silnik za naj.
Na każdym silniku można zrobić wszystko, tylko pytanie, jak to będzie działać i wyglądać ?
Który silnik graficzny jest naj ??
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Ryuq
- Administrator
- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
a Goldsrc wywodzi się z ID Techa czyli Quake Engine, na którym również sa platformówki, jak i Quake Rally ścigałka...Dokładnie, na każdym silniku zrobisz wszystko.
Widziałem jakiś mod do Minecrafta który dodawał takie ekrany do wyświetlania znaków ascii i bodajże prosty język skryptowy pokroju Batcha. I widziałem filmik jak ktoś gra na tym w gierkę podobna do Wolfensteina 3D. Więc wszystko jest możliwe.
Co do Kompresji ZIP właśnie wypakowałem z Dooma wszystko do folderów normalnie. Wynik? Szybciej się ładuje mapa. ale burdel jest straszny i więcej plusów nie widzę.
Widziałem jakiś mod do Minecrafta który dodawał takie ekrany do wyświetlania znaków ascii i bodajże prosty język skryptowy pokroju Batcha. I widziałem filmik jak ktoś gra na tym w gierkę podobna do Wolfensteina 3D. Więc wszystko jest możliwe.
Co do Kompresji ZIP właśnie wypakowałem z Dooma wszystko do folderów normalnie. Wynik? Szybciej się ładuje mapa. ale burdel jest straszny i więcej plusów nie widzę.
Na którym silniku najszybciej i z jak najlepszym efektem końcowym mogę zrobić grę?
Wybór pomiędzy Unity3D, Unreal Engine 3 i CryEngine 2/3.
Z tego co wiem, to Unity ma zazwyczaj słabą optymalizację spośród tych trzech.
Za to jest bardzo przenośny, a zaraz po nim UE3.
Grafika najlepsza by była pewnie na UE3 albo CE 2/3.
Jak na razie stawiam na Unity3D albo UE3, bo w tym pierwszym łatwo chyba wszystko ogarnąć (łącznie ze skryptami), ale w tym drugim siedzę najdłużej i najwięcej umiem.
Cel to gra TPS z elementami RPG, z pół-otwartym światem, i mechaniką podobną do Just Cause 2 (nie chodzi o hak).
Możliwy port na androida.
Grę chciałbym zrobić tak "na luzie", posiedzieć przy niej jakieś kilka wolnych godzin tygodniowo, i najlepiej jak by nie było trzeba klepać wszystkiego od nowa. Jakieś przyzwoite asset'y, kompletnie napisane klasy itp.
Wybór pomiędzy Unity3D, Unreal Engine 3 i CryEngine 2/3.
Z tego co wiem, to Unity ma zazwyczaj słabą optymalizację spośród tych trzech.
Za to jest bardzo przenośny, a zaraz po nim UE3.
Grafika najlepsza by była pewnie na UE3 albo CE 2/3.
Jak na razie stawiam na Unity3D albo UE3, bo w tym pierwszym łatwo chyba wszystko ogarnąć (łącznie ze skryptami), ale w tym drugim siedzę najdłużej i najwięcej umiem.
Cel to gra TPS z elementami RPG, z pół-otwartym światem, i mechaniką podobną do Just Cause 2 (nie chodzi o hak).
Możliwy port na androida.
Grę chciałbym zrobić tak "na luzie", posiedzieć przy niej jakieś kilka wolnych godzin tygodniowo, i najlepiej jak by nie było trzeba klepać wszystkiego od nowa. Jakieś przyzwoite asset'y, kompletnie napisane klasy itp.
- wilcczewskis
- Wstydliwy morderca
- Posty: 1
- Rejestracja: 22 cze 2015, 10:04
mom zdaniem nie ma co się zastanawiać i muszis stawiać na Unreal Engine 3
[ Komentarz dodany przez: Dzienis: 2015-06-25, 20:42 ]
Pisz poprawnie i wysilaj się bardziej przy swoich postach.
[ Komentarz dodany przez: Dzienis: 2015-06-25, 20:42 ]
Pisz poprawnie i wysilaj się bardziej przy swoich postach.
Ostatnio zmieniony 25 cze 2015, 20:42 przez wilcczewskis, łącznie zmieniany 1 raz.