mpD-Olimp

Pojedyńcze mapy tylko naszych użytkowników i rodzące się zestawy map.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

10 maja 2015, 12:15

Mapka nie uruchamia się.
Za pomocą edytora też nie.

Kod: Zaznacz cały

Cannot find class for object PropBreakableMP7. Probably changed package. Use [PackageRemap] in .ini to fix package changes.

Historia&#58; ULinkerLoad&#58;&#58;CreateExport <- &#40;PropBreakableMP7 59658430&#41; <- ULinkerLoad&#58;&#58;LoadAllObjects <- &#40;LinkerLoad Transient.LinkerLoad99&#41; <- UObject&#58;&#58;LoadPackage <- UEditorEngine&#58;&#58;Exec_Map <- UEditorEngine&#58;&#58;Exec <- &#40;MAP LOAD FILE="E&#58;\Postal 2 R3D\Maps\MPD-Olimp_beta.fuk"&#41; <- UUnrealEdEngine&#58;&#58;Exec <- FileOpen <- WEditorFrame&#58;&#58;OnCommand <- WWindow&#58;&#58;WndProc <- WWindow&#58;&#58;StaticProc <- DispatchMessage <- 000602F6 273 <- MessagePump <- MainLoop


8=======D
Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

10 maja 2015, 17:33

Rycho, mapa wymaga patcha 1409X, zapomniałem powiedzieć.
Zainstaluj go w folderze z Stp to uruchomisz mapkę na podstawowej wersji postala.
Edit:
Sprawdźcie poprzedni załącznik, poprawiłem małe błędy i dodałem brakujący plik.
Skriny za chwilę.
Skriny:
Załączniki
skrin1.PNG
skrin1.PNG (1.66 MiB) Przejrzano 2372 razy
skrin2.PNG
skrin2.PNG (1.09 MiB) Przejrzano 2373 razy
skrin3.PNG
skrin3.PNG (1.42 MiB) Przejrzano 2372 razy
skrin4.PNG
skrin4.PNG (1.1 MiB) Przejrzano 2372 razy
skrin5.PNG
skrin5.PNG (1.74 MiB) Przejrzano 2372 razy
Ostatnio zmieniony 15 maja 2015, 20:12 przez Tiszer, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

15 maja 2015, 20:44

Bardzo fajna mapka :ok:
Podziemia nie są jednopoziomowe +
Trawki, krzaczki, posągi, itp +
pickup'y w dzbanach i kamizelki na kukłach +
brak nastrojowej muzyki -
9/10


8=======D
Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

15 maja 2015, 21:10

Rycho3D pisze: (...)
brak nastrojowej muzyki -
9/10
Muzykę wywaliłem, bo za dużo zżerała mb, a nie chciałem dawać jako songthing
bo nie każdemu odpowiada rozgrywka z muzyką w tle.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

15 maja 2015, 21:14

Tiszer pisze: nie chciałem dawać jako songthing
bo nie każdemu odpowiada rozgrywka z muzyką w tle.
To daj taką cichutką, a ja sobie podkręcę w menu ;)


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

15 maja 2015, 22:23

Jak coś to wrzucaj screeny w .jpg następnym razem. ;d

Mapy fajne, szczegółowe.
Kiedy finalna wersja?


Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

15 maja 2015, 22:27

To już jest final, więcej nic już nie planuję dodać do mapy.
Ewentualnie tą muzyczkę co Rycho proponował.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

09 cze 2015, 22:01

Śliczne okolice tego zrobiłeś, widoki wysp i morza idealnie się komponują z mapą. Jakieś kładki, jakaś budowla w oddali. Bardzo dobre! :ok: Tylko te niebo nieudane, psuje efekt, sześcian na tak ciekawej mapie? To dla mapy ujma. ;)

Jest ciasto migdałowe, są pliki królika. Fajnie, będzie co ubijać. Ale królików nie ma! Nie kicajo. :D Why?

Potrzeby muzyki nie zauważam. Jaskinie są super, no, nakombinowałeś się nad ich labiryntem. Świątynie, pickupy, posągi. Wszystko bardzo fajne. Lecz poza niebem i brakiem królików dostrzegłem dodatkowy mankament. Krzaczki nowych roślin są zbyt jasne względem podłoża i reszty. Jest chyba jakaś opcja, by to wyeliminować.

8/10


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

10 cze 2015, 13:30

Tiquill pisze:dodatkowy mankament. Krzaczki nowych roślin są zbyt jasne względem podłoża i reszty. Jest chyba jakaś opcja, by to wyeliminować.
To przecież zależy od rośliny, są różne odcienie krzaków.
Pojedź na olimp to zobaczysz :P xD


8=======D
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

20 cze 2015, 02:30

Patrząc po obrazkach wnioskuję, że mapa wygląda zacnie :)


ODPOWIEDZ