Pytanie do osób, które grały w Crysis'a (jak nie, można sprawdzić o co chodzi na youtube).
Chcę zrobić system destrukcji drzewa, tak jak w tej grze, tyle, że na UE2.
Mam już zrobiony prototyp, ale on działa jedynie na jedno "przełamanie".
Wie ktoś jak można by zrobić takie coś?
Tam gdzie się strzeli, tam ma się drzewo przełamać.
Z tego co wiem, na UDK to był by pikuś (PhysX np.), ale chcę to na UE2.
System niszczenia drzewa
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Ryuq
- Administrator
- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Zrób sobie prop breakable na każdą część drzewa osobno Chyba że chcesz majtać się w skryptach godzinami dla czegoś, co i tak będzie działać i wyglądać w ten sam sposób jak suche propy poustawiane w post edzie. Podobnie robili bodajże jakieś tam ludziki z dykty w AW.
Ostatnio zmieniony 07 cze 2015, 14:58 przez Ryuq, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Ale wtedy nic nie spadnie na ziemię. Jakby ślimak chował czułki.
Możesz zrobić klasę kactora i dawać pod każdy element innego static mesha gałęzi. Tak poskładane drzewo z kactorów będzie się fajnie rozpadało. No, może aż za fajnie, bo wszystko naraz się posypie od jednego strzału. Chyba że przy kolizji dałoby się to poustawiać.
No i przy swoim 1y aucie do ADrenaline Rycho3D fajnie model z kawałków poskladał. To może być jakaś sugestia.
Możesz zrobić klasę kactora i dawać pod każdy element innego static mesha gałęzi. Tak poskładane drzewo z kactorów będzie się fajnie rozpadało. No, może aż za fajnie, bo wszystko naraz się posypie od jednego strzału. Chyba że przy kolizji dałoby się to poustawiać.
No i przy swoim 1y aucie do ADrenaline Rycho3D fajnie model z kawałków poskladał. To może być jakaś sugestia.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...