Apokalipsa dała nowe życie Postalowi

Rozmowy o Postal 2: Paradise Lost.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

18 kwie 2015, 00:25

Trzeba było zniszczyć Paradise, by do niego wrócić. Tak napisałem w dzisiejszym newsie. Paradoksalnie, to co miało zakończyć - rozpocznie. Tutaj padła wzmianka o czymś, co nieuchronnie zmieniło naszego Postala 2. Już zmieniło, tak. Tego nie da się cofnąć.
Pangia pisze:
EvilYeah pisze:klimat post-apo jest nawet świeży w Postalu
Postal 2 Life miało taki mieć, więc…
Patrząc na niektóre ujęcia w zapowiedziach, nie sposób było uniknąć skojarzeń z P2L. Podobne realia. I bardzo dobrze, bo P2L był zbyt... no, pokomplikowany, by wyszedł. A teraz będzie rodziła się masa dodatków w postapokaliptycznym świecie. I kto wie, czy autorzy P2L nie przemycą teraz do PL swoich prac. ;)

Pamiętacie przerobione Paradise na filmach z P2L? Te nowe budynki i wysokie miasto w tle, mroczne klimaty, poczucie zagubienia, nowe bronie, nowe postaci? No. To teraz może wrócić! 8-)

Jakby nie było. Apokalipsa dla Postala może okazać się żyzną glebą na długie lata. Tu narodzić się może nowe życie. I narodzi. Bo nawet gdy nam będzie za mało zmian w PL. To?

To się Paradise Lost poprawi. 8-)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

18 kwie 2015, 19:11

Tiquill pisze:Jakby nie było. Apokalipsa dla Postala może okazać się żyzną glebą na długie lata.
Całkowicie się z tym zgadzam. Klimat apokalipsy od zawsze towarzyszył Postalowi, jeszcze na długo przed choćby zapowiedziami Paradise Lost. Wystarczy wspomnieć choćby ten schizowaty dźwięk towarzyszący nam często w P2, czy choćby okładkę na płytę (IMO przerażającą). No i piątkowa apokalipsa, klasyk.
Teraz jednak jest to armagedon na całego. Apokalipsa bez pierniczenia się. I nowe pole do działania dla modderów.


I regret nothing
Awatar użytkownika
EvilYeah
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lut 2014, 18:56

18 kwie 2015, 23:51

to trochę bez sensu że musieli rozj*bać całe miasto żeby je wskrzesić
nie mieli pomysłu na nowe miasto, powrócili do Paradise
nie mieli pomysłu na Paradise to je rozj*bali
średni pomysł


Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

19 kwie 2015, 13:27

EvilYeah pisze:nie mieli pomysłu na nowe miasto, powrócili do Paradise
nie mieli pomysłu na Paradise to je rozj*bali
średni pomysł
Lepsze Paradise niż Catharsis z trójki.
Jakby stworzyli nowe miasto, to nie znaczy że byłoby lepsze.


I regret nothing
Awatar użytkownika
Koloses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1024
Rejestracja: 27 kwie 2008, 09:27
Lokalizacja: 67-100
Otrzymał  piwo: 1 raz

20 kwie 2015, 07:09

EvilYeah pisze:to trochę bez sensu że musieli rozj*bać całe miasto żeby je wskrzesić
nie mieli pomysłu na nowe miasto, powrócili do Paradise
nie mieli pomysłu na Paradise to je rozj*bali
średni pomysł
To chyba nie graliśmy w to samo dlc ;) Paradise z dwójki doczekało się diametralnych zmian, może nie takich na miarę niewydanego nigdy moda Postal 2 Life, ale jednak. Przerobienie fabryki napalmu na lekko futurystyczną fabrykę robotów, banku na siedzibę konkurencyjnej dla RWS firmy, czy otwarcie kopalni to moim zdaniem jedne z lepszych pomysłów na postapokaliptyczne Paradise. Poza tym dodatek jest dobrze poukładany, każda frakcja ma swoje miejsce, chociaż obecność niektórych postaci może wydawać się mało uzasadniona.


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

26 kwie 2015, 21:39

Ktoś chyba wcześniej chciał żeby wrzucić screena z PL z menu. :D
Ładne to
Załączniki
pll.jpg
pll.jpg (152.34 KiB) Przejrzano 3701 razy
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2015, 21:40 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

26 kwie 2015, 22:44

Świetne menu, klimatyczne. :ok:


I regret nothing
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

27 kwie 2015, 15:10

seebeek17 pisze:Ktoś chyba wcześniej chciał żeby wrzucić screena z PL z menu. :D
Ładne to
Ja :) Ale Reality Master wrzucił pierwszy na swoim steamie.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

30 maja 2015, 22:46

Tiquill pisze:To się Paradise Lost poprawi.
Pomyślę co by się tutaj przydało. :P

Swoją drogą posiedziałem trochę, żeby zaprzyjaźnić się z nowym dodatkiem.
W pewnych momentach zdziwiłem się patrząc na prostotę kodu oraz niektórych rozwiązań.
Pewnie nie raz coś podwędzę z Paradise Lost'a. :diabel:


ODPOWIEDZ