[MOD] Kung Fu ciosy Test
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Nie pisz takimi wołami. Ślepy nie jestem. I wiem, że testowa, nie tak hop! zaraz wszystko do downloadu.ALCRD pisze:Do adminów Prosze o nie umieszczanie tego w downloadzie broń jest niedopracowana ma błędy bo to prototyp robiony na odpie*** dla testu niechce sie ośmieszyć
I zaraz sprawdzę, czy u mnie działa. Przez Iwant...
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
A więc tak:
1. Przejście z mapy do mapy nie wpływa źle na moda.
2. Nadmiernie zbliżona lewa ręka powoduje, że widać na jej grzbiecie teksturę wnętrza dłoni, zamiast grzbietu (który poza tym jest widoczny poprawnie).
3. Uniezależnij go od pałki, bo podniesiona pałka zajmuje i blokuje miejsce dla moda.
4. Prawy przycisk obsługuje lewą rękę, lewy - prawą, co nie jest zbyt intuicyjne.
5. W widoku trzeciej osoby (jak i widziany w lustrze) Koleś stoi jak sierota, tak więc projectile by się przydało. No i nie jest postrzegany jako uzbrojony (choć to może i dobrze, hehe).
6. No i gdyby tak dało się to ruszyć na StP też... Bo w końcu dodasz pickupa, mesh i tekstura jest.
7. Dźwięki możesz użyć z moda AWP, bez dublowania ich w swojej paczce. No, chyba że dasz na StP...
Innych oczywistych dla bety błędów nie wymieniam, bo są oczywiste.
Brawo! W jeden dzień modzik... No, no, ale szalejesz!
1. Przejście z mapy do mapy nie wpływa źle na moda.
2. Nadmiernie zbliżona lewa ręka powoduje, że widać na jej grzbiecie teksturę wnętrza dłoni, zamiast grzbietu (który poza tym jest widoczny poprawnie).
3. Uniezależnij go od pałki, bo podniesiona pałka zajmuje i blokuje miejsce dla moda.
4. Prawy przycisk obsługuje lewą rękę, lewy - prawą, co nie jest zbyt intuicyjne.
5. W widoku trzeciej osoby (jak i widziany w lustrze) Koleś stoi jak sierota, tak więc projectile by się przydało. No i nie jest postrzegany jako uzbrojony (choć to może i dobrze, hehe).
6. No i gdyby tak dało się to ruszyć na StP też... Bo w końcu dodasz pickupa, mesh i tekstura jest.
7. Dźwięki możesz użyć z moda AWP, bez dublowania ich w swojej paczce. No, chyba że dasz na StP...
Innych oczywistych dla bety błędów nie wymieniam, bo są oczywiste.
Brawo! W jeden dzień modzik... No, no, ale szalejesz!
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
A wiesz to strasznie wkurza myślisz że zrobiłeś dobrze wszystko pieknie gra w 3ds maxie ale jak już dodasz do edytora albo do postala to wszystko sie chzrani wrrrrrrr pomęcze wolva ..Mixer pisze:ale rozgryzles suke i wiesz jak sie z tym bawic wiec teraz to tylko kwestia czasu kiedy dojdziesz do perfekcjiALCRD pisze:Nie wiem jak orginał mi wyjdzie ale spróbuje .. to nie takie łatwe jak mowił wolve
heh tak to juz jest ale spoko potrzebujesz czasu wolve tez pewnie nie nauczyl sie tego robic w kilka godzinALCRD pisze:A wiesz to strasznie wkurza myślisz że zrobiłeś dobrze wszystko pieknie gra w 3ds maxie ale jak już dodasz do edytora albo do postala to wszystko sie chzrani wrrrrrrr pomęcze wolva ..Mixer pisze:ale rozgryzles suke i wiesz jak sie z tym bawic wiec teraz to tylko kwestia czasu kiedy dojdziesz do perfekcjiALCRD pisze:Nie wiem jak orginał mi wyjdzie ale spróbuje .. to nie takie łatwe jak mowił wolve
zainstlowałem i spieprzyłem grę gdy daję bullet time to ekran tak dziwnie miga takie liczby jakby się pokazują... a broni nie ma!
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
1. Zapomniałem dopisać w readme to co przeważnie każdy kto zrobił moda pisze.. czyli "za błędy w grze nie odpowiadam instalujecie moda na własne ryzyko"Mr Minio pisze:zainstlowałem i spieprzyłem grę gdy daję bullet time to ekran tak dziwnie miga takie liczby jakby się pokazują... a broni nie ma!
2. Wszystkim działa
3. Niekoniecznie moj mod zniszczył twoją gre
4. Sprawdz czy ty czegoś źle nie zrobiłeś
Ostatnio zmieniony 19 paź 2007, 21:34 przez ALCRD, łącznie zmieniany 1 raz.
niestety nie musisz dopisywac jesli ktos instaluje darmowego moda to musi sie liczyc ze nikt mu nie odda za wyrzadzone szkody przez dana modyfikacje...ALCRD pisze:1. Zapomniałem dopisać w readme to co przeważnie każdy kto zrobił moda pisze.. czyli "za błędy w grze nie odpowiadam instalujecie moda na własne ryzyko"
dokladnie jakos innym dziala i nikt nic nie mowi ze cos sie popsulo wiec sprawdz czy napewno wszystko dobrze zainstalowalesALCRD pisze: 3. Niekoniecznie moj mod zniszczył twoją gre
W sumie to masz racjeMixer pisze:ALCRD napisał/a:
1. Zapomniałem dopisać w readme to co przeważnie każdy kto zrobił moda pisze.. czyli "za błędy w grze nie odpowiadam instalujecie moda na własne ryzyko"
niestety nie musisz dopisywac jesli ktos instaluje darmowego moda to musi sie liczyc ze nikt mu nie odda za wyrzadzone szkody przez dana modyfikacje...
- SovietPolska
- Zabójca na sterydach
- Posty: 525
- Rejestracja: 18 sie 2007, 01:36
nooo znalazłem płytke z postalami, zainstalowałem i zaje*ista broń znaczy pięści znaczy nie wiem. Alucard congratulations
ALCRD moglbys podac date premiery? bo się niemoge doczekac a ty już o policzkowaniu myslisz kiedy nawet nieskonczyles tego
Oj troszke musze jeszcze popracowac i sie nauczyc .. premiera nieznanaciuciu pisze:ALCRD moglbys podac date premiery? bo się niemoge doczekac a ty już o policzkowaniu myslisz kiedy nawet nieskonczyles tego