Postanowiłem nie tyle spróbować, co podzielić się moimi wysiłkami w ed'ku
Stworzyłem mała mapkę do multi, które przedstawiają poniższe screeny.
oraz ten opis
Przy respawnie Gracz dostaje karabin maszynowy i olbrzyma, na każdym poziomie mapy znajdują się cztery apteczki, ciecz widoczna na dole mapki, powoduje natychmiastową śmierć, poprzez spalenie, drabina działa lecz należy na nią uważać, bo na najniższym poziomie powoduje wpadnięcie do cieczy.
Oczywiście wszystkie błędy występujące na mapie będę starał się wyeliminować.
Mapka jest prosta i mała, lecz mam nadzieję, że będzie grywalna.
Jest dla maksymalnie 16 graczy, choć dość przyjemnie powinno się grać już przy 8 graczach.
Mapka nie wymaga, żadnych dodatkowych modów
mpdt-smallcube
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Ciekawy a prosty przecież pomysł na mapę, galeria balkonów dookoła. I snajperka tutaj imo pasuje, gdy z góry celujesz do tych niżej, może tylko za dużo/często jej pickupów. I przydałoby się móc schować przed nią w samym rogu, by nie być tak "na talerzu" - czyli szersza ta mapa albo szersze tarasy. I chyba świateł wcale nie robiłeś, a mrok i jakaś poświata od płynnej lawy dodałaby klimatu.
Już na serwerze w obecnym stanie, można testować.
Już na serwerze w obecnym stanie, można testować.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Radzik
- Administrator
- Posty: 2111
- Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Zmniejszę ilość jej pickupów, do dwóch tylko na najniższym i najwyższym poziomie, umieszczę je w bliskim do obecnego miejscu, lecz w taki sposób, aby nie przeszkadzały.Tiquill pisze:Ciekawy a prosty przecież pomysł na mapę, galeria balkonów dookoła. I snajperka tutaj imo pasuje, gdy z góry celujesz do tych niżej, może tylko za dużo/często jej pickupów. I przydałoby się móc schować przed nią w samym rogu, by nie być tak "na talerzu" - czyli szersza ta mapa albo szersze tarasy. I chyba świateł wcale nie robiłeś, a mrok i jakaś poświata od płynnej lawy dodałaby klimatu.
Już na serwerze w obecnym stanie, można testować.
Nie da się ukryć, że oświetlenia wcale nie robiłem, dorobię i mam wstępny pomysł jak to światło będzie się prezentowało .
Zanim zrobiłem tą mapkę, miałem podobną do niej około dwa razy większą, lecz po wstępnych testach ją odrzuciłem, ale nie skasowałem, więc może być mapką, która będzie się nazywała mpdt-snipercube, do której tworzenia powrócę, gdy tą doprowadzę do formy ostatecznej Później w edycji posta wrzucę jej screeny.
Tak więc tą mapkę pozostawię w obecnych rozmiarach, poprawię jej błędy, oraz dodam oświetlenie.
Dzięki nie mogę się doczekać, gdy wraz z Ludzmi z forum, zrobimy na niej sporą zadymę
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Zadyma zawsze w cenie. A może nieco z klimatu silosa w Browarach, tego w którym biegamy po spiralnych schodach dookoła, na jego obrzeżu. Nie to samo, nie tyle samo, ale jakieś przemysłowe wstawki, lampy. Wcale tego nie musi być, aby mapa była dobra, poddaję tylko jako sugestię.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Radzik
- Administrator
- Posty: 2111
- Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Oto nowa poprawiona oraz zmodernizowana wersja mapki.
Naprawione pickupy poszczególnych broni, których nie dało się podnieść.
Zmniejszenie ilości występowania snajperek z 4 do 2, które znajdują się odpowiednio na pierwszy i czwartym poziomie, oraz zmiana w niewielkim stopniu miejsca ich występowania.
Naprawiony problem dotyczący spadania do cieczy na pierwszym poziomie.
Tymczasowo dodany pickup napalmu.
Dodanie oświetlenia.
I to chyba wszystko
Screeny:
Moim zdaniem obecny kolor cieczy, kiepsko pasuje do oświetlenia mapy, także pokombinuje jeszcze co z tym fantem zrobić.
Naprawione pickupy poszczególnych broni, których nie dało się podnieść.
Zmniejszenie ilości występowania snajperek z 4 do 2, które znajdują się odpowiednio na pierwszy i czwartym poziomie, oraz zmiana w niewielkim stopniu miejsca ich występowania.
Naprawiony problem dotyczący spadania do cieczy na pierwszym poziomie.
Tymczasowo dodany pickup napalmu.
Dodanie oświetlenia.
I to chyba wszystko
Screeny:
Moim zdaniem obecny kolor cieczy, kiepsko pasuje do oświetlenia mapy, także pokombinuje jeszcze co z tym fantem zrobić.
- Załączniki
-
- mpdt-smallcubev2.zip
- (390.15 KiB) Pobrany 436 razy
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Czerwień może być, już jest lepszy klimacik. I lawa tak nie odstaje kolorem. Obrzeża tylko popraw. I wywal napalmiarę, mapka jest na nią za mała. Wystarczą snajperki, te już bardzo ułatwiają rozgrywkę. Botom popraw ścieżki, bo wpadają do lawy. Jakbyś nie zapamiętał rozmowy na serwerze o tym podczas testów.
Mapka zrobiona - mapka na serwerze. Każdego autora, żeby nie było.
Mapka zrobiona - mapka na serwerze. Każdego autora, żeby nie było.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Radzik
- Administrator
- Posty: 2111
- Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Oto trzecia wersja mapki
Podstawowe zmiany:
Lepiej prezentujące się oświetlenie.
Lawa od tej pory jest oparta o fluid surface.
Pickupy broni odnawiają się szybko mianowicie po sekundzie.
Dodana strefa śmierci, teraz po wpadnięciu do lawy, bez względu na ognioodporność kończy się śmiercią (nie wiem jak sprawdzi się to w przypadku, tymczasowej nieśmiertelności, który umożliwia bonus z airmail, ale to będzie wiadomo w najbliższej przyszłości)
W tej wersji na mapie nie znajdziemy żadnej snajperki.
Screeny:
EDIT: poprawienie zdania dotyczącego strefy śmierci
EDIT Przepraszam załącznik został usunięty mapa wyłączona z rotacji na serwerze.
Powód mapa powoduje błędy, i wywalanie gracza serwera, oraz fluid surface nie działa poprawnie
Postaram się ją naprawić, jak najszybciej będę mógł
Podstawowe zmiany:
Lepiej prezentujące się oświetlenie.
Lawa od tej pory jest oparta o fluid surface.
Pickupy broni odnawiają się szybko mianowicie po sekundzie.
Dodana strefa śmierci, teraz po wpadnięciu do lawy, bez względu na ognioodporność kończy się śmiercią (nie wiem jak sprawdzi się to w przypadku, tymczasowej nieśmiertelności, który umożliwia bonus z airmail, ale to będzie wiadomo w najbliższej przyszłości)
W tej wersji na mapie nie znajdziemy żadnej snajperki.
Screeny:
EDIT: poprawienie zdania dotyczącego strefy śmierci
EDIT Przepraszam załącznik został usunięty mapa wyłączona z rotacji na serwerze.
Powód mapa powoduje błędy, i wywalanie gracza serwera, oraz fluid surface nie działa poprawnie
Postaram się ją naprawić, jak najszybciej będę mógł
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2012, 23:43 przez Radzik, łącznie zmieniany 3 razy.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Mapa już na serwerze. Świetne kolory, ciemniej, lepiej. Nieco żółtego z lamp. Lawa jednak zbyt odcina się od reszty. Jakieś opary by się przydały. Emitter pomarańczowych oparów, który sprawiłby, że lawa wrzałaby i połączył jakoś płynnie czerwień z żółcią lawy...
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Radzik
- Administrator
- Posty: 2111
- Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Dzięki jeśli chodzi o lawę i emitery to w nadchodzącym tygodniu mam zamiar się nimi zając, postaram się to wszystko do siebie dopasować, aby prezentowało się jak najlepiej.Tiquill pisze:Mapa już na serwerze. Świetne kolory, ciemniej, lepiej. Nieco żółtego z lamp. Lawa jednak zbyt odcina się od reszty. Jakieś opary by się przydały. Emitter pomarańczowych oparów, który sprawiłby, że lawa wrzałaby i połączył jakoś płynnie czerwień z żółcią lawy...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Radzik136, jest na naszym serwerze v4 tej mapy, ale nie widzę oryginalnego archiwum z tą mapą. Możesz zapodać?
EDIT: Dzięki!
EDIT: Dzięki!
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2015, 21:04 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...