https://www.cadnav.com/3d-models/model-22278.html
https://www.cadnav.com/3d-models/model-23399.html
Jakby ktoś miał możliwośc wyeksportowania tych dwóch modeli do pliku 3ds lub jakiegoś odczytywalnego przez Blendera byłbym wdzięczny.
Ciekawe by było zobaczyć te dwa stworki w P2
Potrzeba konwersji plików .max
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Spróbuj jeszcze z tym: https://www.cadnav.com/3d-models/model-22648.html
Może się uda
Może się uda
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Ten ma rozszerzenie .obj To otworzy wszystkim.Silver Dragon pisze:Spróbuj jeszcze z tym: https://www.cadnav.com/3d-models/model-22648.html
Może się uda
Ten poprzedni ma szkielet podobny jak w Postalu i mnóstwo animacji w FBX.
I teraz się zastanawiam jak się importuje takie animacje do 3dmax'a.
Mogę też dopasować mu postalowy szkielet, to by działał na domyślnych animacjach z P2
8=======D
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
To by było niezłeRycho3D pisze:Mogę też dopasować mu postalowy szkielet, to by działał na domyślnych animacjach z P2
Byłaby wtedy możliwość podpięcia pod kody z AWPM i narzędzia z AMN
Ostatnio zmieniony 16 lut 2015, 14:37 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Trzeba sobie ustawić HeadStyle=Bodypart żeby nie doczepiało mu drugiej głowy.
- Załączniki
-
- Shot00113.jpg (221.02 KiB) Przejrzano 5941 razy
-
- Shot00114.jpg (261.34 KiB) Przejrzano 5941 razy
-
- heros_char.zip
- (1.72 MiB) Pobrany 142 razy
8=======D
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
'Smakowny' widok
Wyszło super
Wyszło super
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Zrobiłem też tego wilka, ale według mnie ten model jest badziewiasty.
- Załączniki
-
- heros_char.zip
- (2.11 MiB) Pobrany 138 razy
8=======D
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Fajnie
Teraz tylko wolnego czasu potrzebuję trochę
Jakby ktoś trafił na coś lepszego, niech zapoda linka
Teraz tylko wolnego czasu potrzebuję trochę
No niestety. Oba, które podałem były najlepsze z darmówek (albo jestem kiepskim szukaczem )Rycho3D pisze:według mnie ten model jest badziewiasty.
Jakby ktoś trafił na coś lepszego, niech zapoda linka
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Pobawiłem się odrobinkę, nie mogłem znieść tych kwadratowych tekstur oryginałuGdyby ktoś poprawił mu teksturę, to może by coś z tego było.
Jakaś krew na zębach, pazurach itp. I wywalić ten żółty kolor.
I przy okazji powstał jeden z pierwszych shaderów jakie zrobiłem. Nie jest to może perfekcyjne, ale jest
Próbowałem usunąć również te żółte cuda, ale w grze wyglądało to dziwacznie
Poprawki załączam, jakby ktoś chciał
- Załączniki
-
- Heros_chars.7z
- (1.5 MiB) Pobrany 138 razy
-
- Varulv.jpg (443.63 KiB) Przejrzano 5704 razy
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2015, 22:51 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 2 razy.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Świetnie ci to wyszłoSilver Dragon pisze:Pobawiłem się odrobinkę, nie mogłem znieść tych kwadratowych tekstur oryginału
I przy okazji powstał jeden z pierwszych shaderów jakie zrobiłem. Nie jest to może perfekcyjne, ale jest
8=======D