Dobry, napisze tu prócz SB.
Robię eksport z Milkshape do ASE i przy imporcie do Posted wywala mi "ASE importer error. Did you forgot to include geometry AND materials in the export?"
co robię źle? przy eksporcie nic nie zmieniam kompletnie. Zaimportowałem .psk i chciałem go do ASE wyeksportować no ale PostEd mnie raczy tymże błędem. Jak sobie z tym poradzić?
[ POMOC] Import ASE z Milshape do PostEd
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Ryuq
- Administrator
- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Dziwne, wybieram w groups moj model, zaznacza sie caly. otwieram Texture Coordinate Editor pod CTRL + T no i mam normalnie siatke UV naniesiona prawidlowo. Robie Export - > ASE. Ładuje do PostED'a. Po chwili mam model ale cały szary i nadal bez UV. Coś nadal robię żle, tylko co?
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2015, 14:56 przez Ryuq, łącznie zmieniany 1 raz.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Masz przy eksporcie jakieś opcje do wyboru ? Np. Texture Coordinate, world Geometry, itp.
A może inaczej. Połącz obiekty ze sobą w jeden. Jak eksportuje 2 obiekty z 3Dmaxa to uvw też się pierdoli. Jaja są dlatego że oba obiekty mają punkty z tym samym numerem, a uvw to zapisane położenie punktu na teksturze.
A może inaczej. Połącz obiekty ze sobą w jeden. Jak eksportuje 2 obiekty z 3Dmaxa to uvw też się pierdoli. Jaja są dlatego że oba obiekty mają punkty z tym samym numerem, a uvw to zapisane położenie punktu na teksturze.
8=======D
- Ryuq
- Administrator
- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Wszystko mam złączone w jeden. Screen z exportu w załączniku, to jedyne opcje jakie mam do wyboru.
- Załączniki
-
- bandicam 2015-04-11 17-07-24-983.jpg (23.73 KiB) Przejrzano 2305 razy
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Może masz jakieś shader'y w multitexture, a Edytor nie wie co z tym zrobić.
Material ustaw na standard i odznacz odwracanie punktów.
Dobrze by było gdyby się wypowiedział ktoś kto zna ten program.
Material ustaw na standard i odznacz odwracanie punktów.
Dobrze by było gdyby się wypowiedział ktoś kto zna ten program.
8=======D