[AWP] Problem z Powiększonym Paradise

Tu pomagamy początkującym i całkiem zaawansowanym w ich kłopotach i błędach z P2, StP i AW.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
PHZW
Wstydliwy morderca
Posty: 8
Rejestracja: 02 kwie 2015, 02:26
Lokalizacja: Okolice Płocka

03 kwie 2015, 12:18

Witam

Posiadam problem z jedną z modyfikacji, mianowicie "Powiększone Paradise". Otóż modyfikacja działa, odwiedzam te dodane lokacje ale mam problemy z 2 z nich (jeżeli jest coś dalej to nie wiem, nie doszłem).

1.Pastwisko - Z wejściem na pastwisko nie mam problemu, gorzej z jego zwiedzaniem. Po przejściu (lub teleporcie dzięki modowi), dostaję Critical Errora o treści:
AW7Rednecks pastwisko.AW7Rednecks5 (Function Engine.Pawn.SetWalking:0001) Runaway loop detected (over 1000000 iterations)

Historia: FFrame::Serialize <- UObject::ProcessEvent <- (AW7RedneckController pastwisko.AW7RedneckController20, Function Postal2Game.LambController.LegMotionToTarget.HitPathGoal) <- AFPSPawn::moveTowardWithRadius <- AActor::ProcessState <- Object AW7RedneckController pastwisko.AW7RedneckController20, Old State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget, New State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget <- AController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
2. Nieznana lokacja - otóż podczas przebywania w części miasteczka i moście z niedzieli chciałem przejść dalej przez tunel do kolejnej lokacji. Niestety istnieje tam niewidzialna ściana która uniemożliwia przejście dalej oraz usuwa HUD. Przez to również nie mogę załączyć Menu przez co muszę wyłączać grę znanym skrótem klawiszologicznym.

Dziękuje za każdą pomoc :)


Awatar użytkownika
Koleś223
Miłośnik broni
Posty: 105
Rejestracja: 11 cze 2014, 18:49
Lokalizacja: Z Paradise City

03 kwie 2015, 13:11

Z drugą lokacją możesz mieć taki problem że brakuje ci pliku też tak miałem i brakowało mi plików AW_haha.uax AW_O_dialog.uax i 0_Road_way.usx wkleiłem te pliki i działało.


Tak jest mała jestem jaszczurczym królem!!!!
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 kwie 2015, 13:47

PHZW pisze:1.Pastwisko
To wina mapy. Spróbuj zmniejszyć liczbę przechodniów, może pomóc.


8=======D
Awatar użytkownika
PHZW
Wstydliwy morderca
Posty: 8
Rejestracja: 02 kwie 2015, 02:26
Lokalizacja: Okolice Płocka

03 kwie 2015, 15:45

Kod: Zaznacz cały

Z drugą lokacją możesz mieć taki problem że brakuje ci pliku też tak miałem i brakowało mi plików AW_haha.uax AW_O_dialog.uax i 0_Road_way.usx wkleiłem te pliki i działało.
A podasz linka skąd moge dostać te pliki?


Broń nie zabija ludzi - ja to robie
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 kwie 2015, 16:10

Najlepiej by było, gdyby ktoś dodał te pliki w załączniku, tutaj, w tym temacie.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
PHZW
Wstydliwy morderca
Posty: 8
Rejestracja: 02 kwie 2015, 02:26
Lokalizacja: Okolice Płocka

03 kwie 2015, 16:35

Kod: Zaznacz cały

Rycho
PHZW napisał/a&#58;
1.Pastwisko

To wina mapy. Spróbuj zmniejszyć liczbę przechodniów, może pomóc.
Zmieniłem na 10 przechodniów max min 5 ale i tak pojawia mi się

Kod: Zaznacz cały

AW7RedneckController pastwisko.AW7RedneckController28 &#40;State Postal2Game.PersonController.WalkToTarget&#58;0001&#41; Runaway loop detected &#40;over 1000000 iterations&#41;

Historia&#58; FFrame&#58;&#58;Serialize <- AActor&#58;&#58;ProcessState <- Object AW7RedneckController pastwisko.AW7RedneckController28, Old State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget, New State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget <- AController&#58;&#58;Tick <- TickAllActors <- ULevel&#58;&#58;Tick <- &#40;NetMode=0&#41; <- TickLevel <- UGameEngine&#58;&#58;Tick <- UpdateWorld <- MainLoop


Broń nie zabija ludzi - ja to robie
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 kwie 2015, 17:03

PHZW pisze:Zmieniłem na 10 przechodniów max min 5 ale i tak pojawia mi się
Niestety autor moda dawno nic tu nie pisał. Więc na poprawkę trudno liczyć.

Zmieniłeś liczbę przechodniów ale musisz wejść do mapy jeszcze raz Bo wczytana z Save'a będzie identyczna.


8=======D
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

03 kwie 2015, 17:28

Koleś223 pisze:Z drugą lokacją możesz mieć taki problem że brakuje ci pliku też tak miałem i brakowało mi plików AW_haha.uax AW_O_dialog.uax i 0_Road_way.usx wkleiłem te pliki i działało.
To pliki z mappacku East_MayBerry zainstaluj go i problem masz z głowy ;)
https://www.postalsite.info/infusions/pr ... php?did=66
PHZW pisze:1.Pastwisko - Z wejściem na pastwisko nie mam problemu, gorzej z jego zwiedzaniem. Po przejściu (lub teleporcie dzięki modowi), dostaję Critical Errora
Kiedyś jakoś to naprawiłem ale nie pamiętam jak. Pobiorę moda i zobaczę może coś wykombinuję ale mój laptop jest totalnie zepsuty ledwo zainstalowałem P2STP i AW
PX nie mogę i w ogóle sam się wyłącza :( Muszę czekać na nowy komputer bo
nie mogę znaleźć paragonu :(

EDIT:
Usunąłem wieśków xD i dałem od nowa w mniejszej ilości ;)
Zwiedzałem i nic się nie stało tylko jak umarłem to po wciśnięciu spacji wyskoczył error
ale to chyba wina gry a nie mapy
Załączniki
Pastfisko Fix.rar
(1004.84 KiB) Pobrany 111 razy
Ostatnio zmieniony 03 kwie 2015, 18:31 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 3 razy.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
PHZW
Wstydliwy morderca
Posty: 8
Rejestracja: 02 kwie 2015, 02:26
Lokalizacja: Okolice Płocka

03 kwie 2015, 20:49

EDIT:
Usunąłem wieśków xD i dałem od nowa w mniejszej ilości ;)
Zwiedzałem i nic się nie stało tylko jak umarłem to po wciśnięciu spacji wyskoczył error
ale to chyba wina gry a nie mapy
Mapa nadal po przejściu kilku metrów nadal wywala, ale bez Errora


Broń nie zabija ludzi - ja to robie
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 kwie 2015, 20:53

PHZW pisze:Mapa nadal po przejściu kilku metrów nadal wywala, ale bez Errora
A wszedłeś do mapy od nowa, czy wczytałeś save ? Bo Save to zapisana cała mapa. I żadna modyfikacja mapy nie zmieni ci nic w zapisie gry.


8=======D
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

04 kwie 2015, 09:05

PHZW pisze:
EDIT:
Usunąłem wieśków xD i dałem od nowa w mniejszej ilości ;)
Zwiedzałem i nic się nie stało tylko jak umarłem to po wciśnięciu spacji wyskoczył error
ale to chyba wina gry a nie mapy
Mapa nadal po przejściu kilku metrów nadal wywala, ale bez Errora
Wejdź na mapę od nowa przez telepad (wczytywanie z mapy na mapę) jak wczytywałem ją PostED to
był jakiś błąd ale nic jak przejdziesz z mapy crossyroads ( ta z stacją i krowami ) to mapa działa zwiedzałem
całą więc nie powinno być problemu ;)


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 kwie 2015, 09:59

PHZW pisze:Mapa nadal po przejściu kilku metrów nadal wywala
No to nie wchodź w tą mapę, tylko cofnij się do wczytania, wejdź n sąsiednią mapę i z powrotem na tą. Wczyta się zedytowana wersja mapy. A jeśli nie zależy ci na savegame - zrób jak poprzednicy radzą. Od nowego savegame.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
PHZW
Wstydliwy morderca
Posty: 8
Rejestracja: 02 kwie 2015, 02:26
Lokalizacja: Okolice Płocka

04 kwie 2015, 10:53

No to nie wchodź w tą mapę, tylko cofnij się do wczytania, wejdź n sąsiednią mapę i z powrotem na tą. Wczyta się zedytowana wersja mapy. A jeśli nie zależy ci na savegame - zrób jak poprzednicy radzą. Od nowego savegame.
Mimo rozpoczęcia nowej gry, gra nadal wywala
Koleś223 napisał/a:
Z drugą lokacją możesz mieć taki problem że brakuje ci pliku też tak miałem i brakowało mi plików AW_haha.uax AW_O_dialog.uax i 0_Road_way.usx wkleiłem te pliki i działało.

To pliki z mappacku East_MayBerry zainstaluj go i problem masz z głowy ;)
http://www.postalsite.inf...load.php?did=66
Dzięki, mappack pomógł

Wejdź na mapę od nowa przez telepad (wczytywanie z mapy na mapę) jak wczytywałem ją PostED to
był jakiś błąd ale nic jak przejdziesz z mapy crossyroads ( ta z stacją i krowami ) to mapa działa zwiedzałem
całą więc nie powinno być problemu ;)
A w jaki sposób to działa?

[ Komentarz dodany przez: Tiquill: 2015-04-04, 11:16 ]
Posty łączymy. 10 minut to za mało by pisać nowego posta. Edytujemy wtedy poprzedniego.
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2015, 11:11 przez PHZW, łącznie zmieniany 1 raz.


Broń nie zabija ludzi - ja to robie
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

04 kwie 2015, 14:22

PHZW pisze: A w jaki sposób to działa?

[ Komentarz dodany przez: Tiquill: 2015-04-04, 11:16 ]
Posty łączymy. 10 minut to za mało by pisać nowego posta. Edytujemy wtedy poprzedniego.
W taki jak powiedział kolega poniżej cytat
Tiquill pisze:
PHZW pisze:Mapa nadal po przejściu kilku metrów nadal wywala
No to nie wchodź w tą mapę, tylko cofnij się do wczytania, wejdź n sąsiednią mapę i z powrotem na tą. Wczyta się zedytowana wersja mapy. A jeśli nie zależy ci na savegame - zrób jak poprzednicy radzą. Od nowego savegame.
telepady to takie obiekty które przenoszą nas z telepada na mapie A do telepada na mapie B ;)
PHZW pisze:Mapa nadal po przejściu kilku metrów nadal wywala, ale bez Errora
Mogę zrobić tą mapę od nowa na wzór autora PPM poczekaj chwilę a niedługo dam 100% działającą mapę ;)
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2015, 14:27 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
ODPOWIEDZ