Eternal Apocalypse Inventory

Rozmowy o Eternal Damnation, odrębnej grze działającej na bazie Postala 2.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 wrz 2007, 21:49

No i cieszę się! :)



Jest tylko jedna sprawa... Zdecydowana większość (albo i wszystkie) to odrzuty z ED, które do ED się nie zmieściły. Niestety... :(


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

24 wrz 2007, 17:13

Nie działa znowu jest ściana i kręci sie obraz :(


Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

24 wrz 2007, 18:37

heh jestem pewny ze zle cos instalujesz.. hmmm a moze Tiquill przeoczyl jakis wazny punkt instalacji?? obaj sprawdzcie czy wszystko napisaliscie i zrobiliscie dobrze ;)


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 wrz 2007, 22:11

Czy przeoczyłem? Instalacja jak instalacja. Czegoś jeszcze grze brakuje. To jest beta i jej autor nie poinformował o jej wszystkich wymaganiach. Nie mogę dać gwarancji, że zadziała każdemu.

Jako załącznik daję wycinek mojego EternalDamnation.log, gdzie jest lista wczytywanych paczek. Może ich porównanie pomoże...
Załączniki
EternalDamnation.log_wczyt paczek.zip
(2.97 KiB) Pobrany 453 razy


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

25 wrz 2007, 23:45

nie wiem poco wy się bawicie logami

wystarczy włączyć mape dammedem (edytorem ED) i jeśli czegoś brak to zobaczycie takie coś
Obrazek
"missing files" oznacza że nieznaleziono wymaganego pliku (np nie może znaleźć pliku EDtexturs)

a "missing resources" że znalazło odpowiedni plik ale coś w nim brakuje ( np plik EDtexturs jest ale nie możę znaleźć w nim textury EDtex28)
z prawćcie co brakuje i już

PS wymiecie plik AWGame.u z wersji ED na wersje AW (żeby ED działało musieli dać parę plików z AW ale okrojonych i właśnie ten plik jest jednym z tych okrojonych)


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 wrz 2007, 23:50

prawdziwy 666 pisze:nie wiem poco wy się bawicie logami

wystarczy włączyć mape dammedem (edytorem ED)
Faktycznie, łatwiej. ;) Jeśli tylko DamnEd nie padnie bo braków będzie za dużo.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

25 wrz 2007, 23:53

nie padnie nie padnie wiem bo włączałem


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

26 wrz 2007, 00:11

oka :)
prawdziwy 666 pisze:wymiecie plik AWGame.u z wersji ED na wersje AW
Chm, ja takiej wymiany nie musiałem stosować. :drapanie:

A co do logów. Bazuję głównie na nich, stąd te przyzwyczajenie sugeruję innym. Ale prawda, uruchomienie edytora szybciej i wygodniej wykaże braki.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Weed
Wstydliwy morderca
Posty: 7
Rejestracja: 12 paź 2007, 15:10

12 paź 2007, 16:23

mam problem wpisuje te:
goto CUS-ED_EAInventoryTESTMAP.fuk
i nic jestem dalej na tej samej mapie tylko mi znika HUD i nie ma głosu ale wszystko chodze strzelam itp.
prosze o pomoc

aha i gram w ED a nie StP


Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

12 paź 2007, 17:53

hmmm a moze:
wejdz do options i wybierz custom map i tam wez CUS-ED_EAInventoryTESTMAP powinno byc wszystko ok :)


Awatar użytkownika
kazik
Forumowy Inkwizytor
Forumowy Inkwizytor
Posty: 2236
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:40
Lokalizacja: Greenbelt

12 paź 2007, 19:14

Zainstaluj M@DMods, powinno działać.


Awatar użytkownika
Weed
Wstydliwy morderca
Posty: 7
Rejestracja: 12 paź 2007, 15:10

12 paź 2007, 21:47

niestety...próbowałem zrobiłem to z m@dmods i te custom map też i nie działa
widać tylko jakąś ściane z desek i nic więcej :(


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

12 paź 2007, 21:55

Ta ściana z desek w ED to odpowiednik kręcocących się wokoło obrazów z P2. Pokazują się wtedy, gdy przez Custom Maps chcemy zacząć grę z mapy, która wymaga plików, jakich gra nie ma. Jeśli nie próbowałeś sejwa to użyj go. A jeśłi i to nie, to użyj PostEd'a, jak sugeruje prawdziwy 666. W końcu tylko grze brakuje jakichś plików...


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Weed
Wstydliwy morderca
Posty: 7
Rejestracja: 12 paź 2007, 15:10

13 paź 2007, 08:55

save też próbowałem wczytuje i tak jakbym spadał pod ziemie... zabiera troche zycia i nic nie można zrobić nawet sie ruszyć... :cry:


Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4986
Rejestracja: 14 paź 2006, 13:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

13 paź 2007, 12:47

Typowa sytuacja, w której gra nie potrafi znaleźć odpowiednich plików.


Obrazek
ODPOWIEDZ